- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
am si eu o pb de mai tot risul: la plecarea de pe loc, in curba sau daca ma balangan in el imi scartie scaunul !!!
m-am uitat eu un pic pe sub el sa vad ce ar putea fi desprins dar n-am vazut nimica...
ce se poate face? (gras nu sunt, mare nu sunt doar s-o fi saturat scaunul de atatea gropi prin bucale)
m-am uitat eu un pic pe sub el sa vad ce ar putea fi desprins dar n-am vazut nimica...
ce se poate face? (gras nu sunt, mare nu sunt doar s-o fi saturat scaunul de atatea gropi prin bucale)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
la mine scirtiie cel din dreapta, putin, daca nu sta nimeni pe el si merg pe piatra cubica. scirtiie din articulatiile scaunului. plasticele alea de pe sine nu au de ce sa scirtiie daca nu le-a tras nimeni din pozitia lor. suruburile in mod normal nu se slabesc de capul lor. a umblat cineva recent la ele? in orice caz, ca sa fii tu impacat, poti sa verifici suruburile. (iti trebuie o cheie tubulara de 13) si eventual sa le stringi. plasticele se scot si se pun la loc usor, daca esti atent. prima data pare mai ciudat.
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Scaunele culiseaza pe sine. Acestea au gauri in care intra un opritor pe care il manevrezi cu mana (sau electric cine are , atunci cand reglezi pozitia inainte sau inapoi. Gaurile, ca mai toate gaurile, se uzeaza in timp si se maresc - mi mult sau mai putin. Depinde cat freci scaunul. Poate de aici...
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
CatalinE : De asta nu fac eu niciodata sex in masina
Acuma la modul serios, eu m-am uitat sub scaunele mele si sunt multe mecanisme.
Asa preventiv, am mai strans din suruburile care se miscau, am mai uns pe acolo ce era de uns.
In masura in care ai vizibilitate acolo, vezi sa nu se fii deplasat ceva de la locul lui.
Acuma la modul serios, eu m-am uitat sub scaunele mele si sunt multe mecanisme.
Asa preventiv, am mai strans din suruburile care se miscau, am mai uns pe acolo ce era de uns.
In masura in care ai vizibilitate acolo, vezi sa nu se fii deplasat ceva de la locul lui.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
zero a scris:CatalinE : De asta nu fac eu niciodata sex in masina
Acuma la modul serios, eu m-am uitat sub scaunele mele si sunt multe mecanisme.
Asa preventiv, am mai strans din suruburile care se miscau, am mai uns pe acolo ce era de uns.
In masura in care ai vizibilitate acolo, vezi sa nu se fii deplasat ceva de la locul lui.
Acuma la modul serios, eu m-am uitat sub scaunele mele si sunt multe mecanisme.
Asa preventiv, am mai strans din suruburile care se miscau, am mai uns pe acolo ce era de uns.
In masura in care ai vizibilitate acolo, vezi sa nu se fii deplasat ceva de la locul lui.
am centuri cu pretensionare si e mai complicat acolo pe sub scaune...
daca Fetesti-Cernavoda cu peste 130km/h se poate numi sex, cred ca e vorba de sado-maso...
tb sa gasesc un service care sa aiba un meserias in asaceva, ca mai am si alti greierashi in masina...
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
intimp "dintii" aflati pe sina inferioara se uzeaza marindu-se ...din cauza asta poate sa capete ceva joc dak jocul te deranjeaza...nu stiu ce sa faci...daca mai si scartaie, incearca sa bagi ceva lubrifiant intre sine in locul de contact...sunti dinti (si zavoare)pe ambele sine...parghia de reglaj actioneaza direct numai pe unul iar pe celalalt prin intermediul unui tirant+arc pt revenire..s-ar putea ca tirantul sa se fi slabit sau arcul ...dak s-a slabit arcul, nu se mai realizeaza blocaj corespunzator si pe sina din stanga (parca parghia e pe dreapta)...studiaza si aceste aspecte..posibil sa se fi slabit si suruburile care fixeaza sina inferioara de sasiu...bafta si posteaza rezultatele..poate mai are nevoie cineva
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
uite ce-am gasit la daciaclub... Reducerea la TACERE a scaunelor fata care scartaie
Se vor folosi urmatoarele instrumente :
1. O surubelnita philips (in cruce)
2. Una bucata patent
3. Una bucata imbus (nu mai stiu dimensiunea .. dar se afla in toate trusele de imbusuri de 40Klei)
4. O cheie inelara sau normala de 10.
Procedura (descriere pentru un scaun ... se aplica in mod identic si la celalalt):
1. Se desurubeaza cele doua suruburi care tin masca din plastic de sub scaun (partea dinspre portiera). Unul in spate, celalalt in fata.
2. se scoate masca
3. se da scaunul MAXIM IN SPATE (nu pe spate )
4. Se scot cele doua suruburi imbus care sunt vizibile in partea frontala a saniei scaunului
5. Se da scaunul MAXIM IN FATA
6. se desurubeaza cele doua suruburi imbus care apar pe capatul saniei in partea din spate a scaunului.
7. Se scoate scaunul din masina (cu grija sa nu se zgarie vopseaua), se indeparteaza tetiera si se aseaza scaunul pe lateral (cu rozeta de reglare a unghiului in sus).
8. Cu un imbus subtire (sau ceva metalic, subtire si in unghi drept) se scoate capacul cu cercuri concentrice de pe rozeta respectiva. In acest moment se vede surubul de fixare. Se scoate cu cheia.
9. Se aseaza scaunul in pozitie de "A" (adica cu "incheietura" in sus).
10. Cu patentul se "smulg" (chiar asa .. se smulg) cele 5 piese metalice care tin unite partile tesaturii care "imbraca" spatarul.
11. Se scoate din tivul partii de tapiterie care vine in partea din fata a spatarului sarma de care erau fixate sigurantele metalice.
12. Se scot "urechile" care imbraca incheitura scaunui (veti vedea la ce ma refer cand veti ajunge in punctul asta).
13. Se trage capatul acela de tapiterie pe sub articulatia scaunului si se "dezbraca" (sau se "beleste") spatarul scaunului pana la jumatate (acolo sunt niste cusaturi pe care eu nu le-am taiat avand deja acces la toate arcurile)
14. Se foloseste putina (foarte putina) vaselina pentru a unge jonctiunile dintre arcuri si sigurante (partile "centrale" ale arcurilor)
15. Se foloseste putin (foarte putin) ulei (pus cu varful surubelnitei) pentru a se unge jonctiunile dintre arcuri si cadrul metalic al scaunului.
16. se mai adauga putin ulei in mecanismul de reglare al unghiului.
17. Cu o carpa curata se inlatura eventualul surplus de ulei/vaselina.
18. se "imbraca" la loc spatarul.
19. Se pun la loc "urechile" de care vorbeam mai devreme.
20. Se pune la loc tija (sarma) in tivul tapiteriei (pertea frontala).
21. Folosindu-va de patent si de surubelnita "cracanati" putin cele 5 sigurante pentru a le pune la loc (trebuie sa "agate" cele doua tije din tivul tapiteriei).
22. Cu patentul ... strangeti sigurantele la loc pentru a nu sari.
23. se monteaza tetiera si se pune la loc scaulul.
In acest moment puteti asculta linistea .
Nota: Cantitatile de vaselina/ulei trebuie sa fie foarte mici pentru ca sa nu existe pericolul sa fie absorbite de tapiterie => un caz greu pentru orice gospodina
COMPLETARE:
Inainte de fixarea scaunului de caroserie în cele 4 suruburi inbus, trebuie stranse bine si cele 4 suruburi (2 pe stanga/ 2 pe dreapta) care fac legatura între scaun si sina culisanta.
Pentru asta, sinele trebuie date in total in fata/spate, suruburile (de 10) fiind dedesubt.
Pentru ca sina sa nu mai zdrangane, e bine sa introduceti vaselina la greu pe partea de sus a sinei (partea de contact), precum si prin orificiile in care intra pintenii care blocheaza scaunul, astfel incat sa poata fi unsa toata sina.
Surplusul de vaselina poate fi sters cu o carpa dupa ce faceti cateva miscari du-te/vino cu sina, astfel incat vaselina sa ajunga peste tot.
Nu cre' ca merge mot-a-mot la opel da' principiile sunt aceleasi
Se vor folosi urmatoarele instrumente :
1. O surubelnita philips (in cruce)
2. Una bucata patent
3. Una bucata imbus (nu mai stiu dimensiunea .. dar se afla in toate trusele de imbusuri de 40Klei)
4. O cheie inelara sau normala de 10.
Procedura (descriere pentru un scaun ... se aplica in mod identic si la celalalt):
1. Se desurubeaza cele doua suruburi care tin masca din plastic de sub scaun (partea dinspre portiera). Unul in spate, celalalt in fata.
2. se scoate masca
3. se da scaunul MAXIM IN SPATE (nu pe spate )
4. Se scot cele doua suruburi imbus care sunt vizibile in partea frontala a saniei scaunului
5. Se da scaunul MAXIM IN FATA
6. se desurubeaza cele doua suruburi imbus care apar pe capatul saniei in partea din spate a scaunului.
7. Se scoate scaunul din masina (cu grija sa nu se zgarie vopseaua), se indeparteaza tetiera si se aseaza scaunul pe lateral (cu rozeta de reglare a unghiului in sus).
8. Cu un imbus subtire (sau ceva metalic, subtire si in unghi drept) se scoate capacul cu cercuri concentrice de pe rozeta respectiva. In acest moment se vede surubul de fixare. Se scoate cu cheia.
9. Se aseaza scaunul in pozitie de "A" (adica cu "incheietura" in sus).
10. Cu patentul se "smulg" (chiar asa .. se smulg) cele 5 piese metalice care tin unite partile tesaturii care "imbraca" spatarul.
11. Se scoate din tivul partii de tapiterie care vine in partea din fata a spatarului sarma de care erau fixate sigurantele metalice.
12. Se scot "urechile" care imbraca incheitura scaunui (veti vedea la ce ma refer cand veti ajunge in punctul asta).
13. Se trage capatul acela de tapiterie pe sub articulatia scaunului si se "dezbraca" (sau se "beleste") spatarul scaunului pana la jumatate (acolo sunt niste cusaturi pe care eu nu le-am taiat avand deja acces la toate arcurile)
14. Se foloseste putina (foarte putina) vaselina pentru a unge jonctiunile dintre arcuri si sigurante (partile "centrale" ale arcurilor)
15. Se foloseste putin (foarte putin) ulei (pus cu varful surubelnitei) pentru a se unge jonctiunile dintre arcuri si cadrul metalic al scaunului.
16. se mai adauga putin ulei in mecanismul de reglare al unghiului.
17. Cu o carpa curata se inlatura eventualul surplus de ulei/vaselina.
18. se "imbraca" la loc spatarul.
19. Se pun la loc "urechile" de care vorbeam mai devreme.
20. Se pune la loc tija (sarma) in tivul tapiteriei (pertea frontala).
21. Folosindu-va de patent si de surubelnita "cracanati" putin cele 5 sigurante pentru a le pune la loc (trebuie sa "agate" cele doua tije din tivul tapiteriei).
22. Cu patentul ... strangeti sigurantele la loc pentru a nu sari.
23. se monteaza tetiera si se pune la loc scaulul.
In acest moment puteti asculta linistea .
Nota: Cantitatile de vaselina/ulei trebuie sa fie foarte mici pentru ca sa nu existe pericolul sa fie absorbite de tapiterie => un caz greu pentru orice gospodina
COMPLETARE:
Inainte de fixarea scaunului de caroserie în cele 4 suruburi inbus, trebuie stranse bine si cele 4 suruburi (2 pe stanga/ 2 pe dreapta) care fac legatura între scaun si sina culisanta.
Pentru asta, sinele trebuie date in total in fata/spate, suruburile (de 10) fiind dedesubt.
Pentru ca sina sa nu mai zdrangane, e bine sa introduceti vaselina la greu pe partea de sus a sinei (partea de contact), precum si prin orificiile in care intra pintenii care blocheaza scaunul, astfel incat sa poata fi unsa toata sina.
Surplusul de vaselina poate fi sters cu o carpa dupa ce faceti cateva miscari du-te/vino cu sina, astfel incat vaselina sa ajunga peste tot.
Nu cre' ca merge mot-a-mot la opel da' principiile sunt aceleasi
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am aplicat sfaturile scrise de livcro, respectiv cel cu ungerea cu vaselina a tuturor parghiilor si a arcurilor, asta dupa curatarea lor in prealabil de praf si scame si cu ulei pt. mecanisme fine cam peste tot. Cu ocazia asta am vazut ca din fabricatie scaunul este uns cu un fel de vaselina de culoare verde care era uscata la mine. Scaunele mele din fata sunt fixate in doar doua suruburi, si din cauza asta difera putin demontarea/montarea fata de ce scrie acolo. Mai rau, mie mi-a fost rupt si mecanismul care facea reglarea lombara si l-am reparat. Inainte de a ma apuca de el, ma scoteau din minti pacaniturile si scartzaielile scaunului, parca eram cu carutza; in schimb, acum ma bucur din plin de liniste. Mai trebuie sa repet aceeasi operatie pt. scaunul din dreapta si totul va fi ok; oricum ala nu face galagie cand este cineva acolo.