- cristian_61
- OP
- 32 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Kadett 1984
- Bucuresti
cristian_61
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
poate e stupida intrebarea dar la kadett D mai sunt niste spatii unde ar parea ca se pot pune niste comenzi
Ma refer acolo in stanga si in dreapta butonului de avarie?!
stie cineva daca este vrun opel kadett d " full option " sau ceva de genu asta?
aici vin cu o poza gasita p net de la un opel kadett (nu pot sa imi dau seama de utilizare au acele butoane)
multam
Ma refer acolo in stanga si in dreapta butonului de avarie?!
stie cineva daca este vrun opel kadett d " full option " sau ceva de genu asta?
aici vin cu o poza gasita p net de la un opel kadett (nu pot sa imi dau seama de utilizare au acele butoane)
multam
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Da, intr-adevar, sunt spatii mascate pentru alte butoane. Se potrivesc doar cele care mergeau si pe Ascona C. Pentru a ajunge la ele trebuie sa scoti radioul si sa bagi mana pe dedesubt, sa impingi in niste tzumburushe care tin mastile de buton in lacas. Cand acestea sar afara vei vedea lacasul de buton care deasupra are simbolul respectiv (la unele era si iluminat de un bec central). Iti sugerez sa scoti primul capac din stanga si penultimul din dreapta. Chiar sub simbolurile respective, dupa ce dai jos capacelele de mascare, sunt niste suruburi in cruce pe care daca le desurubezi cu grija vei putea scoate tot panoul, in asa fel incat sa poti monta butoanele (in cazul in care gasesti de la un Ascona C sau kadett D care a avut asa ceva). Panoul se prinde sus in doua suruburi iar jos are niste cleme din plastic pe care te sfatuiesc sa ai mare grija cum le manevrezi pt ca daca se rup, panoul nu va mai sta fest. Butoanele se prind in niste clipsuri de plastic (pacatoase rau pt ca se rup f usor la scoaterea de pe suport) si au si led (unele au fost fara led) galben sau verde. Pentru a vedea care sunt pinii trebuie facute mai multe incercari, in asa fel incat atunci cand pui contactul pe buton sa se aprinda si ledul sau sa stea aprins tot timpul, in functie de cum doresti (noaptea este mai bine sa fie tot timpul aprinse ca sa le nimeresti mai usor).
- bac marius
- **
- 53 mesaje
- din 02 Nov 2007
- Kadett 1980 12
- Bucuresti
bac marius
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1980 12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2007
- Mesaj Privat
pe panoul de care zici tu exista la unele modele intrerupatoare pt lampi de ceata (primul din stg) apoi intrerupator pt lampa de ceata din spate,iar in dreapta intrerupatorului de avarii exista la unele modele produse in anii 80-82 intrerupator cu doua pozitii pentu stergatorul spate pentru cele care erau echipate cu asa ceva iar in dreapta lui un intrerupator pt incalzirea in scaune (numai in reviste am vazut aceasta optiune)unele modele au si mufele pt aceste "optionale" cu tot cu legaturi la inst electrica
keyth
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 1.3N + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat