Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Alexy

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sal'tare la toata lumea...
A venit finally si vara.... Very Happy si sa dai drumu la AC... Cool si sa vezi ca-i doar o briza..... Surprised cineva mi-a zis ca ar trebui sa-i schimb (completez) freonul.. stiti cumva specificatiile tehnice ale acestuia ptr o vectra A2?
Skip ads

  • cristifm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2005

  • Mesaj Privat
specificatii tehnice nu stiu..ce-ti pot spune este ca da, intr-adevar trebuie completat/incarcat din nou daca nu mai face fata. te va costa intre 1.5 si 2 mil, daca nu sunt si alte probleme.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Eu am auzit de 600.000 lei de umplut instalatia.
In principiu poate sa tio faca orice service de aere
  • Adi B

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2004

  • Mesaj Privat
faza e ca agentul refrigerant (nu fron) nu se consuma sau se completeaza doar daca sunt scurgeri pe undeva ... mai bine ia si verifica inainte de reumplere tot sistemul de tevi, altfel risti sa pierzi un rand de agent, care e destul de scump ...
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am o astra caravan 2.0 dti din 2001, si pana ieri a mers aerul conditionat . De astazi nu mai baga de loc aer rece.Cand apas butonul de aer se aprinde, creste un pic acul la turometru de la bord ,dar parca nu se aude vreun clik sa porneasca compresorul.Aer baga un pic pe grile dar e ca afara, fara sa dau ventilatorul la 1.
Am fost la un mecanic a pus doua maonemetre a verificat presiunea si a zis ca nu are pierderi freonul este in regula . Problema ar fi compresorul , probabil bobina si maine m-a programat sa-l dea jos si sa bage normal din nou freon.
INTREBARE: am citit pe forum opel ca daca nu are freon , automat nu mai cupleaza compresorul ,daca este adevarat si atunci poate nu are nimic compresorul , trebuie numai freon.Daca vrea sa-mi bage pe gat operatiunea cu compresorul ? ASTEPT URGENT PARERI !!!
  • ovi_jer

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2004

  • Mesaj Privat
denilson2160@ Sa inteleg ca ai dat drumul la AC dar nu ai dat drumul la ventilatorul aerotermei?Daca acesta nu este pornit nici AC-ul nu porneste.
Vezi sa nu ai si mufa sondei de presiune de pe instalatia AC sarita.Daca se face contact intre cei doi pini ai mufei si se porneste AC si acesta merge inseamna ca ai lipsa freon daca nu porneste sant alte probleme.
Pina la demontarea compresorului ar trebuie sa verifice daca cuplajul electromagnetic al compresorului primeste curent la actionarea butonului de AC.
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ovi_jer a scris:denilson2160@ Sa inteleg ca ai dat drumul la AC dar nu ai dat drumul la ventilatorul aerotermei?Daca acesta nu este pornit nici AC-ul nu porneste......


Mai, la mine, daca apas butonul de AC, ventilatorul pleaca singur pe pozitia 1, nemaifiind nevoie sa il pornesc eu. Si, de asemenea, cand opresc AC, ventilatorul tace.
Daca e nevoie de ventilare serioasa, atunci, da, pornesc manual elicea.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
De fapt nu pleaca pe pozitia 1 ci pe pozitia 1/2 Laughing .Este o ventilare inferioara pozitiei 1 si este stabilita pentru viteze mai mari,in afara localitatilor.Daca pui clima pe ventilator 1 ,cind iesi din oras,va bate destul de tare.
Asa,pe pozitia aia(adica pe zero la ventilator )va bate doar o briza placuta,rezultata din viteze masinii si din viteza 1/2 a ventilatorului.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
stie careva ce ulei se baga in compresorul de clima? merge uleiul care se foloseste si la compresoarele de frigider?
  • GeorgeB

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2005

  • Mesaj Privat
ti-a, raspuns si pe celalalt forum Laughing

eu stiu ca freonul este amestecat cu uleiul si deci nu se poate mangaia decat in service Smile
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Agent R 134a,presiune 12.2 bari,cantitate 700mgr.
Asta pentru astra G.
La mine totul este ok dar presiune pe cele 2 circuite este identica iar "specialistul"spune ca o supapa este blocata pe deschis(este un bloc din aluminiu care intra in panoul dintre motor si habitaclu. Piesa este cam scumpa (vreo 5 mil de lei) deci intreb daca cineva stie daca se poate curata sau repara? Rolling Eyes
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceasta problema si am apelat la 'n' "meseriasi" . Bineanteles ca rezolvarea a fost temporara, aprox 24 ore avean aer conditionat dupa care ....... Am gasit in sfarsit un baiat care stia ce face si am rezolvat problema. ADICA: Se goleste instalatia de freon printr-un aparat( nu stiu cum se numeste) si se videaza pentru a depista eventualele fisuri sau posobile pierderi de presiune. La mine totul a fost OK. Se umple instalatia cu aer comprimat si se porneste AC , iar compresorul trebuie sa decupleze singur dupa un minut, timp in care elimina ultimele picaturi de freon. Se reumple instalatia cu freon, timp in care AC este pornit, pana incepe sa bage rece. Se opreste AC si se verifica presiunea agentului de racire cu AC oprit, cu AC pornit si la 10 min dupa oprire . In cele trei faze trebuie ca instalatia sa aiba niste presiuni , nu stiu care , dar sunt diferite.
Am eliminat totodata si mirosun neplacut dupa oprirea AC, intrucat am incarcat instalatia cu freon ecologic , cod 34 parca. Omul mai spunea ca printe altele, cauzele pentru care nu functioneaza AC ar putea fi : presiune prea mare a agentului de racire in instalatie, presiune prea mica a acestuia , uzura cupla compresor(Un fel de ambreiaj) datorata pornirii AC la turatii mari ale motorului, o supapa de suprarpresiune in instalatie care , in timp, deschide la presiuni mai mici si se pierde agentul de racire. Numai in cazuri foarte rare se "sparge" compresorul ( daca se amesteca doi agenti de racire diferiti prin completare) sau tot prin amestecul datorat completarii agentii de racire se pot neutraliza. Atat am inteles eu de la om , dar am scris intr-un limbaj popular deoarece termenii tehnici pe care mi i-a expus, mie mi s-au parut a fi in limba japoneza, nu i-am retinut , dar imi merge AC-ul. Bafta si voua! Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR