sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pe scurt : are bujii bune , are compresie , nu pierde presiune la semeringurile de la injectoare , are furtunele de tur retur schimbate, bateria buna (in cazul in care o omor de tot, o redresez).
Mentionez ca odata pornita dimineata apoi porneste "la sfert de cheie".
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
14.03.2011 19:47:32
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
1,2 - iesirea de 12V la bujii
7 - masa
6,9 - comanda de la ECU.a nu se masura decit cu in ap de masura.
8 - este +12V care vine de la un releu la punerea contactului.
3 - 12V constant care vine de la o siguranta de putere.posibil sa fie in blocul de sigurante la motor sau in masina.trebuie sa fie de cel putin 40A,dc nu gresesc,poate mai mare.nu pot sa pun poza din tis cu pinii.dc poate dan ar fi bine.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alecs_e_mail
- *
- 2 mesaje
- din 15 Mar 2008
- Vectra 2001
- Ilfov
alecs_e_mail
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Verificat buji, trece curent prin ele, verificat preincalzirea filtru de motorina, trece curent, releul nu stiam sa-l verific, imprumutat de la un coleg de pe forum releul lui care sigur era bun, eroare ramane la fel. Concluzie undeva am un scurt.
Eroarea p1635, sau mai bine zis becul galben cu motor pe el, daca se stinge dupa ce pornesti si accelerezi, inseamna ca ai o bujie(sau mai multe ) arse, daca nu se stinge(cum era la mine, e mai grav)
In prima zi am scos fisa de la prima bujie, la fel facea, (nu se stingea becul ca si cand ar fi arsa), tot asa pana la ultima(verificata si trecea curent prin ea) 😃 - unde becul galben s-a aprins, apoi la accelerare s-a stins, deci acea bujie era problema, am inlocuit-o si nu mai am probleme.
Poate te ajuta!
Sper ca am fost de inteles 😃
LE: Imi pornea asta iarna repede, mergea pret de 5 sec, apoi se oprea, dadeam la automat 10-15 sec pornea, acum cu toate bujiile bune, nu mai face, dar dupa 5 sec tot tinde sa moara pret de 2 sec, apoi isi revine, de la ce o fi
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
spun asta, pt ca am studiat in fiecare dimineata,se aprindea bujiile temp. era de 2 grade sau 2.5grade..daca era 3.5-4 grade, nu se mai aprindea simbolul de bujii..
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
lamuritima si pe mine cu circuitul de preincalzire, cum functioneaza ? are vreo siguranta ceva ? mai multe detalii
- bujuxp
- **
- 145 mesaje
- din 02 Mar 2007
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
bujuxp
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
ceva de nu-i da drumu la motorina . Electrovalva ceva , de dezamorsat nu e ca mi-am pus supapa unisens si futun transparent asa ca e altceva. Pompa de injectie dar ce si de unde si nu e defect mare ca nu ar mai porni . O supapa dar care?
sey
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
imi cer scuze ca topicul a pornit de la ceva si s-a ajuns la altceva dar si eu am inceput de la ceva si am ajuns la altceva...
mai am cateva curiozitati cum ar fi : masina teoretic ar trebui sa aibe pompa de motorina care traghe motorina din rezervori si o trimite in pompa de injectie si respectiva care ridica presiunea si o trimite la injectoare. tipul acesa de masina are pompa de injectie care face amble lucruri? de aceea spun cei de la opel de probleme la partea de amorsare ? deoarece eu gandesc ca daca ar avea ambele pompe cea de motorina care trage motorina din rezervor si o trimite spre cea de injectie nu ar lasao sa se dezamorzeze. astept un raspuns.
daca tot am ajuns asea departe in discutie poate este cineva care cunoaste functionarea pompei bosch de pe y22dtr (vectra 2.2), componente si ce fac fiecare, poate reusim macar asea sa depistam vreo supapa defecta sa nu fim nevoiti a solicita o reparatie cat o masina 😊. deoarece in speta ajung la conlcuzia ca altceva nu ar avea ce sa fie de pe masina , ramanand singura pompa de injectie. si va rog cand postati incercati sa postati cat mai explicit deoarece mecanica nu este punctul forte in care ne putem juca cu cuvintele folosindule sub alte sensuri greu de inteles apoi de altii mai putin cunoscatori. va multumesc anticipat si astept reaspunsurile voastre cat mai curand sa nu ajung in situatia de a "repara" o pompa cu un mic defect.
- pam
- **
- 437 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
DumyD
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am vectra b 2.2 tdi Y22DTR. Studiu de caz pe care l-am facut dupa ce am citit forumuri intregi cu aceasta problema.
Daca masina o las cu botul la vale nu am probleme la pornire, daca o las cu botul la deal nu mai porneste.(se intampla la pornirea la rece)
Este clar ca instalatia se dezamorseaza. Ca sa o pornesc folosesc sprei starter pe galeria de admisie si o ia. Cel mai probabil cred ca este pompa de alimentare care din cate stiu se afla chiar in rezervor. Mentionez ca inca nu am rezolvat aceasta problema dar a devenit destul de stresanta si vreau sai pun capat. Este interesanta si varianta cu supapa unic sesns pe turul la motorina desi nu prea sunt deacord cu ea, este o improvizatie.
Am sa ma interesez sa vad cat costa aceasta pompa si cred ca am so schimb, sper sa rezolv problema!
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
In cele din urma am luat un filtru doar cu intrare si iesire si l-am pus in locul carcasei si filtrului original. Mers perfect 10.000 km, apoi m-a mancat sa pun un filtru second. Situatia a revenit. Am facut rost de un filtru nou. La fel, situatia a revenit.. Pana la urma am pus tot un filtru de metal doar cu intrare si iesire. Dezavamntajul este ca nu mai incalzeste motorina la temperaturi mai mici de -5 grade. Insa porneste si merge perfect.
In concluzie, mai mult ca sigur trage aer pe la oringurile carcasei de filtru, pe acolo pe unde intra conductele.
Am o senzatie ca tot pe seama acestui fenomen(pornirea) se ajunge la defectarea pompei de motorina, partea mecanica.