- BOEING747
- OP
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
M-ar interesa daca se poate pune pe aceasta motorizare ceva cip ca sa-i mareasca calutii, sa fie mai naravase? Am un tovaras care si-a pus pe un Golf 4 1.9 TDI de 90 de cai . L-a costat 130 E cu montat cu tot dar credeti-ma a meritat. Are mashina un sprint de ramai masca si nu mai are deloc pauza aia care este deobicei la dieseluri atunci cand vrei sa ii dai dintrodata in gura. Sincer, eu am ramas masca de ce putere i-a dat.Respectivul spune ca i-a marit puterea cu 20 la suta shi nu consta in marirea vitezei maxime ci doar in agresivitate mai mare la sprinturi . L-am pus sa intrebe daca nu poate sa-mi rezolve shi mie dar mi-a raspuns negativ. Just Vw... . Exista ceva de genul shi ptr. noi Opelisti.......as fi hotarat sa-mi pun !
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- BOEING747
- OP
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Sunt foarte dezamagit Am gasit o firma care face chip-tunning la tot felul de masini diesel cu doar 220E, manopera inclusa+garantie . Problema este ca nu fac la motorizarea asta cacacioasa de 1.7DTI .Nu se face chip ptr. pompa de injectie de Isuzu(ceva de genu) a fost replica . Bine ca la cele de 2.0 se poate, asta este. Mi-as fi pus cu singuranta la banii astia. Ei zic ca mareste puterea PS cu 25% .[/b]
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
stefan
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Tind sa-i cred, dupa ce am citit FAQ-ul lor, cu subiectul "de ce nu fac producatorii tunning din fabrica". In plus, firma care face cipurile pare destul de faimoasa. Asta nu inseamna ca chiar mi-as face un tuning
*
Rahat, ai mai auzit vreodata vreun tip de la marketing care sa nu minta la cifre si sa nu zica ca firma lui e cea mai buna
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Intrebare de profan: nu se maresc si numarul de turatii daca maresti puterea motorului? Daca da, nu se impune si schimbarea turometrului si a cutiei de viteze?
*
In cazul de fata se mareste presiunea de la turbo (in zona in care exista o rezerva) si cantitatea de combustibil injectat la fiecare ciclu. Pentru a "impinge" motorul sa dea putere mai mare la turatie mare e mai complicat si neadaptat motoarelor Diesel.
Turometrul nu ai de ce sa il schimbi, informatia sa este pur informativa, iar cutia nici atata, pentru 10-15 % de putere in plus (mai putin, de obicei, mai mult, mai rar...)
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cel mai simplu si fara bataie de cap: o racire mai buna, fortata, a intercoolerului (eventual o priza de aer mai dinamica - acum studiez un 1,7l CDTI sa vad ce pot sa-i fac), la fel pentru filtrul de aer. Apoi presiunea la turbo e mica, are 1 bar, deci se poate mari usor (1,2 de exemplu).
Apropo, daca vreunul se duce la dynotest cu un DTI sau CDTI standard, sa ne spuna si noua ce rezultat obtine. Eu am vazut in Germania Opel Astra 2,0 DTI standard, neumblat in el, care pe banc avea 113 CP, dar el era dat cu 101.
Apropo, daca vreunul se duce la dynotest cu un DTI sau CDTI standard, sa ne spuna si noua ce rezultat obtine. Eu am vazut in Germania Opel Astra 2,0 DTI standard, neumblat in el, care pe banc avea 113 CP, dar el era dat cu 101.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Presiunea boost e reglata electronic, deci se regleaza din chip...
Racirea fortata a intercoolerului risca sa te "coste" in putere mancata de ventilator CHIAR superioara cresterii obtinute prin introducerea aerului mai rece, deci mai dens in cilindri...
Unde se gaseste standul ala din GER care permite turistilor sa caste gura la teste
Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 14 Jun, 2005 2:38 pm
Racirea fortata a intercoolerului risca sa te "coste" in putere mancata de ventilator CHIAR superioara cresterii obtinute prin introducerea aerului mai rece, deci mai dens in cilindri...
Unde se gaseste standul ala din GER care permite turistilor sa caste gura la teste
Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 14 Jun, 2005 2:38 pm
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cred ca se poate regla si cu un modul electronic aditional (nu sunt sigur). Nu eram turist in Germania, eram la un Salon Auto, in interes de serviciu, si oamenii aveau un stand afara unde puteai sa bagi masina standard pe Dyno, gratuit. Am vazut multe masini si toate aratau pe Dyno puteri mai mari decat dadea uzina (Golf TDI 90 CP avea 96,5, etc, nu le mai tin minte exact). Stiu ca cea mai mare diferenta era la HDI, peste 20 CP.
Racirea fortata nu ma gandesc in principal la ventilator. Asa cum e intercoolerul la CDTI, aerul care intra prin grila raceste doar partea de sus si cea de jos a intercoolerului, mijlocul e in dreptul barii, ma gandeam sa il repozitionez, eventual pe orizontala (ca acum e vertical), eventual sa ii fac niste laterale de aluminiu care sa capteze mai mult aer inspre intercooler.
Oricum, pana nu imi vine masina, vorbesc mai mult teoretic si din ce ma uit la a unui amic. Tre sa vina obiectul ca sa aprofundez.
Racirea fortata nu ma gandesc in principal la ventilator. Asa cum e intercoolerul la CDTI, aerul care intra prin grila raceste doar partea de sus si cea de jos a intercoolerului, mijlocul e in dreptul barii, ma gandeam sa il repozitionez, eventual pe orizontala (ca acum e vertical), eventual sa ii fac niste laterale de aluminiu care sa capteze mai mult aer inspre intercooler.
Oricum, pana nu imi vine masina, vorbesc mai mult teoretic si din ce ma uit la a unui amic. Tre sa vina obiectul ca sa aprofundez.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Da, e solutia cea mai buna, se practica, dar NU la 1.7 TDI (calculator solidar cu pompa de injectie...) sunt doua mufe identice mama-tata care se introduc intre cablaj si calculatorul de injectie original pe care il "mint", intre ele gasindu-se, evident, un calculator aditional.
Ai avantajul revenirii rapide in starea de "stock" (garantia...) si ca se pot recupera la vanzarea/cedarea masinii (de ex. masina in leasing...)
Cinematica informatiei intr-un astfel de dispozitiv fiind deosebit de complexa, eu sunt totusi un pic reticent, in afara produselor unor marci suficient de "tari" sa dispuna de tot ce e necesar pentru modificare...
Masinile de salon SE STIE (sau mai bine zis stie orice profesionist si ziarist ) sunt "aranjate" adica numai "stock-neumblate" nu sunt...
Scuze, ma grabesc sunt invitat la salon la Bourje'
Ai avantajul revenirii rapide in starea de "stock" (garantia...) si ca se pot recupera la vanzarea/cedarea masinii (de ex. masina in leasing...)
Cinematica informatiei intr-un astfel de dispozitiv fiind deosebit de complexa, eu sunt totusi un pic reticent, in afara produselor unor marci suficient de "tari" sa dispuna de tot ce e necesar pentru modificare...
Masinile de salon SE STIE (sau mai bine zis stie orice profesionist si ziarist ) sunt "aranjate" adica numai "stock-neumblate" nu sunt...
Scuze, ma grabesc sunt invitat la salon la Bourje'
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
-1,9l TDI (Audi A4) – putere data de uzina 130 CP, masurata 150,8CP, EPROM LRS Digisport 183 CP, castig real 32,2 CP
- 3,0l d (BMW seria 5) – putere data de uzina 183 CP, masurata 183,8, reprogramare SUPERCHIPS 204,5 CP, castig real 20,7 CP
-1,9l HDI (Peugeot 307) – putere data de uzina 110 CP, masurata 117 CP, chip aditional Profil Power 140,7 CP, castig real 23,7 CP
-1,9l TDI (SEAT Leon) – putere data de uzina 150 CP, masurata 165,2, EPROM O2 Programmation 200,5 CP, castig real 35,3 CP
Sursa: Option Auto
- 3,0l d (BMW seria 5) – putere data de uzina 183 CP, masurata 183,8, reprogramare SUPERCHIPS 204,5 CP, castig real 20,7 CP
-1,9l HDI (Peugeot 307) – putere data de uzina 110 CP, masurata 117 CP, chip aditional Profil Power 140,7 CP, castig real 23,7 CP
-1,9l TDI (SEAT Leon) – putere data de uzina 150 CP, masurata 165,2, EPROM O2 Programmation 200,5 CP, castig real 35,3 CP
Sursa: Option Auto