Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ma gandesc sa fac niste tunning-uri pentru marirea performantelor fara uzura motorului pe termen lung
ce idei aveti in afara de cip tunning si filtru de aer sport ?
probabil niste roti mai mari ar afecta stabilitatea masinii
hai sa zicem bujiile ngk ,toba de evacuare performanta
si mai nou azot in pneuri ca alte gaze n-am gasit
Skip ads

  • deleted-3101

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Roti mai mari nu poti pune. Poate vrei cauciucuri mai late, cu talon scund si jante mai mari. Asta aduce stabilitate in plus in viraje.

Bujiile nu cred sa-ti aduca imbunatatiri vizibile ale performantelor.

O toba sport de calitate te va costa cat toata masina.

Azotul in pneuri iarasi nu aduce spor de performanta. Castigul este ca nu exista diferente de presiune intre cald si rece.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cip tunning se lasa cu uzura prematura motor.
Filtru de aer sport duce la defectare debitmetru, coduri eroare de genul misfire clilindrul x sau multiple detonatii, fiind mai permisiv trage si apa, praf...
Roti mai mari ? termini caseta, eps etc
Azot in pneuri e o vrajeala de 2 bani, Roti cu azot

O masina in parametri are mai multe de oferit decit o epava cipuita si inzorzonata.
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
problema cu azotul e ca e prea scump
daca ar fi 10-20 % peste pretul aerului as pune
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da cat e aerul ? Question . Acum serios am inteles ca e 10-15 ron sa iti umfli cu azot rotile adica o spalare exterior masina (si asta o fac de 2 ori pe luna) . Eu zic ca se merita daca presiunea in pneuri ramane aceasi si la +20 grade si la -20 grade. As incerca si eu sa vad daca este asa numai ca in Sibiu nu stiu unde .
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu prefer sa-mi spal masina singur mai rar pe la spalatorie
daca ai inteles ca e 10-15 lei trebuie sa fi inteles de la cineva care stie si unde se pune azot
pneurile le-am verificat chiar azi cu 1 leu deci azot-ul l-as pune cu vreo 1,5 lei
le am cu aer si observ ca nu se desumfla sau se umfla mai deloc
am patit sa mi se puna mai mult aer sau sa mi se goleasca rotile de aer si o sa observi si tu daca schimbi cateva vulcanizari stiind ca ai atata presiune cata trebuie
lasarea rotilor mai poate sa vina si de la mici pori in pneuri pneuri vechi sau etanseizari proaste ventile nestranse suficient
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pretul il stiu de pe net asa ca...De spalat o spal la spalatorie ca asa mi se pare normal, daca ai curte si timp sa o speli singur f. bine. La noi aerul e gratis Very Happy (inca).
  • FLEUORN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor opel-istilor !
Si eu mi-am pus azot in pneuri ! 225-19-45 si am avut parte numai de placere....Din cate am inteles de la "altii" azotul are variatie mai mica decat aerul la diferentele de temperatura...in spacial la extreme...
Intradevar...a cosat cat un spalat exterior "obisnuit"...dar eu zic ca merita !
Am mers cu ea (Blue Thunder ii zic...sic) 215 km/h ! (fara "extra load") si am avut "impresia" ca se misca mai bine decat cu aer! (in aceeasi situatie).
Apropos...Cartea tehnica zice ca viteza maxima este 209 km/h...dar mai zice...sofer + 200 KG....care a insemna o soacra fff grasa ! sau de ce nu trei neveste mai "subtirele"
Dar sa las "off topic"-urile la oparte...EU ZIC CA MERITA !
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
NOT AGAIN!
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E o vrajeala!Am avut odata un jeep grand model 2006 care avea din fabrica optiunea cu presiune in pneuri afisata in bord.Am bagat azot. Variatia presiunii in pneuri era mai mare decit cu aer normal.Dimineata aveam2.2 iar la viteza ajungea si la 2.6-2,7 .Nu dati banii pe prostii.luati ciocolata la copii
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Unde am bagat azotul era un bun prieten nu avea cum sa ma pacaleasca
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Testul a fost facut in Februarie. Deci era destul de frig
  • Barboo

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare

Ma bag si eu in seama un pic cu toate ca nu am folosit Azot niciodata

Nu prea le-am avut la chimie dar unele lucruri m-au interesea si cum am gura mare am pus trilioane de intrebari.

Acum ca sa fiu ON Topic, ca sa nu va intepe Nea Trica Asfalt de la Vulcanizare va spun ca se poate verifica ce va baga in roti Mesereasu.

Asa deci

- Azotul nu arde si nu intretine arderea
- Azotul este mai rece decat aerul adica este cam ca si Metanul sau cum este gazul din Sprayurile de incarcat brichete (Butan), daca il pulverizezi un pic pe degetele o sa-ti cam inghete

O alta chestie interesanta spune ca "In stare libera, azotul reprezinta 78% din volumul aerului atmosferic."

Va las pe voi sa trageti concluzia

Respectele mele
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Molecula de azot e mai mare si nu trece prin toti porii, adica anvelopa se dezumfla mai rar/greu. Asta ar fi avantajul.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Deci dupa 5-6 umflari/completari succesive CU AER vei avea practic doar azot in roti, restul "iesind" prin materia poroasa... Laughing
Concluzia ramane aceeasi... TEAPA Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
victor_gl a scris:Unde am bagat azotul era un bun prieten nu avea cum sa ma pacaleasca

*
Mda, dar decand cu criza asta, totul e posibil... Wink
(It's a joke !)
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nici o afacere cu azotul.A folosit un amic>>frectie la un picior de lemn.
Amvelopele se comporta la fel.Un var cu un scenic ce a bagat azot spune ca presiunea se mareste cu cat circula cu viteza mai mare!?
Sa fie oare efectul placebo?
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu curiozitatea asta. Nu pot sa spun nimic asuprara efectului. Nu am simtit nici o diferenta.
Insa a trebuit sa renunt pentru ca sunt putine vulcanizari care au azot mai ales in provincie.
Pana la urma a trebuit sa refac presiunea fara azot. Asa ca am renuntata.
  • traffic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
aerul contine deja apx.75% azot .ca sa ai 100% azot in pneuri ar trebui sa extragi mai intai tot aerul din pneul deja desumflat .adica ar trebui sa faci un vacum sa se aplatizeze de tot cauciucul si dupa asta sa-l unfli cu azot .
in momentul cand cauciucul e complet desumflat el e plin cu aer, si chiar daca vi sal umfli cu azot 100% ,se amesteca cu aerul din cauciuc deja existent ,si tot cam 75% azot iti da .
concluzia => teapa!
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 520
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da bre dar nu mai se mareste temperatura in pneuri ramane constanta cu azot Smile Si eu eram maniac cu azotu asta, vroiam sa imi pun dar mi-a fost lene, plus de alta mi-e mai usor sa gasesc o vulcanizare cu aer decat cu azot. In unele cazuri chiar gratis (este una tare rau la Targoviste care are manometru electronic e super, in Bucuresti nu am gasit asa ceva) sau dau 5 lei la vulcanizare. Oricum mare scula nu cred ca e cu azotul ala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR