Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut, sunt din Sibiu si am un autoturism Opel Vectra B 1998, 2.0 TDI, X20 DTL, 60 kw.
Probleme de rezolvat: (cu riscul de a ma certa ca nu am citit pe forum, dar chiar nu am timp sa urmaresc totate subiectele)
1. nu functioneaza aeroterma in nici una din treptele de viteza. Inainte de a se strica de tot, bagam mana in spatele filtrului de polen si dadeam de paleta, iar apoi functiona. Cateodata cand nu aveam timp sau chef, tinteam o groapa si+si revenea. Acum m+a lasat de tot si e neplacut sa curat geamul ca la Dacie. Cred ca poate fi imbacsita de mizerie sau motorasul ars. Ce parere aveti si cat costa motorasul? sigurantele din bloc nu sunt arse + nu stiu de cea din spatele aerotermei care inchide circuitul sa nu ia foc sau cam asa ceva...
2. AC nu functioneaza - cupleaza si este freon pe instalatie, dar mi-a zis cineva ca e rulmentul de la compresor gripat. Poate fi schimbat doar rulmentul sau trebuie compresor nou?
3. Intr-o buna zi din decembrie, sotia mea (plecata din localitate) nu a reusit sa porneasca masina. Un mecanic i-a dat cu spray de pornire si i-a zis ca sunt injectoarele, apoi a pornit. E posibil, dar eu prin septembrie am pus-o pe tester si nu avea nimic. Acum are 200.000 Km si i-am cumparat o solutie de curatat injectoare...sa vedem
4. Pe autostrada, la viteza de peste 130 km/h si mers constant mi se aprinde motorasul galben si nu se mai accelereaza. Opresc, pun din nou contactul si se anuleaza, dar apoi problema revine. Atunci am fost la tester si cica a fost motorina proasta sau nu este bine reglat amestecul de aer si motorina. Cica n-ar fi debitmetrul.
5. Acum la pornire sta cam mult aprins arculetul de la bujii, iar apoi dupa pornirea motorului se aprinde chek engine, merge cam in 3 bujii, dar dupa cateva accelerari la 3-4000 ture totul revine la normal.
Va multumesc si sper sa nu va suparati daca ati mai raspuns la aceste intrebari, insa sper ca ma veti ajuta!
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai un buton magic sus in dreapta "cauta".pentru motor,dc exista acele momente in care se aprinde martorul in bord,e indicat sa mergi la un tester si sa citesti codurile de eroare,fara ele nimeni nu te poate ajuta,doar "mama omida".
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
1 Aeroterma nu functioneaza deloc sau numai pe anumite trepte de viteza?
Daca functioneaza numai pe viteza 4 inseamna ca ii defect blocul de rezistente din spatele aerotermei, daca nu functioneaza deloc si sigurantele sunt bune trebiue verificat motorasul, are carbunii dusi si la hopuri sau cind misti paletele mai fac contact. Un electrician(artist) poate sa tii inlocuiasca, dar numai daca vrea, altfel te pune sa cumperi alt motoras.
2 Compresorul la AC nu cupleaza la temperaturi mai mici de 4 grade C, chiar daca ai freon si se aprinde becul din buton.
3.4. Trebuie pus testerul si citit codurile de eroare care apar.
5. Timpul cit ramine aprins martorul de preincalzire bujii (arculetul) creste odata cu scaderea temperaturii exterioare. Chek engine se aprinde pentru ca ai o bujie, sau mai multe arse.
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Subscriu la cele spuse de dumitrache marius vis-a-vis de motorul de la aeroterma (cel mai probabil are periile colectoare, aka <carbunii> dusi). Eu am reusit sa ii inlocuiesc cu altii asemanatori, dupa ce i-am polizat putin si e in regula de atunci (aproximativ 2 ani).
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi! Am schimbat singur carbunii de la aeroterma, urmand pasii din fotografiile postate pe forum. De fapt i-am intors si i-am pilit putin. Merge beton aeroterma. La tester nu am ajuns...
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mdea foarte frumos sa primesti raspunsurile potrivite, mi se pare de prost gust sa intervii cu un post de genu : "ai un buton magic sus in dreapta "cauta".
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cine din Sibiu e dispus sa ma ajute sa curat EGR-ul? sau la cine sa ma duc?
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la schimbarea carbunilor motorului de la aeroterma : si eu am avut aceeasi problema (nu mai functiona motorul), insa cand l-am desfacut sa inlocuiesc carbunii am constatat ca acestia erau in stare buna, dar atat de buna incat au uzat rotorul lasandu-si o "amprenta" (sant) de vreo 3-4 mm adancime.Am cumparat alt motor de la dezmembrari la 140 Ron, nou fiind 550 Ron.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@bulky: Nu este de loc de prost gust. Nu trebuie sa fie postate aceleasi informatii de N ori, pentru ca unora le este foarte comod sa intrebe, in loc sa caute si sa citeasca. De ce este de prost gust? Pentru ca moderatorii sa munceasca la greu la selectat si reunit subiecte identice deschise din cauza de necitire Regulament sau de lene? Regula este clara: intai cauti si daca nu gasesti sau nu te incadrezi in raspunsuri, postezi.
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe autostrada, la viteza de peste 130 km/h si mers constant mi se aprinde motorasul galben si nu se mai accelereaza. (da in nas!) Opresc, pun din nou contactul si se anuleaza, dar apoi problema revine.
Boost presure (senzorul de presiune atmosferica) - asta indica testerul
Era infundat, era varza si a bagat surubelnita in camera de admisie (cu care are contact). A scos de acolo numai negreala. Trebuie sa o curat neaparat ca se va infunda cu siguranta senzorul. Senzorul a fost curatat si sper sa nu mai faca figuri cand ma bag in depasiri!
Cine din Sibiu se baga la o curatare de camera de admisie? Trebuie putin timp si rabdare! Eu pun mana sa ajut dar singur nu desfac ca imi raman piese la final. EGR la mine este de fier si cica astea sunt rezistente, n-au avut probleme cu ele.
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
AC nu functioneaza - cupleaza si este presiune pe instalatie.
Ei bine, atentie ca presiunea este de la aerul de pe instalatie, fiindca la mine a apasat mecanicul cu o surubelnita si in loc sa-i inghete mana, iesea doar aer. Aer comprimat nu freon. Masina are 10 ani si cred in ideea ca dupa atata timp, freonul isi pierde proprietatile. Ma duc sa-i fac o incarcare cu freon si va tin la curent. Eu am incercat sa-i bag freon,(la niste baieti care mai incarca si pe la frigidere) dar mi-au spus ca nu e nevoie, ca are. Sper ca asta sa fie cauza.
  • zgabyone

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Opel Vectra B 1998, 2.0 TDI, X20 DTL, 60 kw
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR