Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la vectra c 2003: e unul singur la roata din stanga fata. am mesaj in bord de placute si acesta nu a disparut dupa ce am facut strap in mufa(am schimbat si placute).m-am uitat in autodata 2006 si am vazut ca senzorul e desenat ca o rezistenta! stie cineva exact ce e de fapt acest senzor?
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Un contact electric intre firul care transmite informatia si discul de frana (masa). Capatul firului este inglobat in ferodoul placutei. Cand placuta s-a uzat se uzeaza si firul o data cu ferodoul si face contact cu discul de frana. In acest moment se aprinde un bec in bord sau se afiseaza pe BC mesajul Placute frana.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
asa stiam si eu,dar la service mi-au spus ca senzorul se comanda separat. nu stiu cum arata ,doar am vazut ca are o mufa cu 2 fire in care am facut strap dar eroarea din bord nu a disparut. placutele nu au nici un fir in ele iar masina are doar un senzor pt placute in stanga fata.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu trebuie facut strap intre fire, ci unul din ele pus la masa. Faci strap doar daca unul din firele din cupla este la masa.
  • LGO
  • *
  • 7 mesaje
  • din 25 Dec 2007
  • Vectra 2001 Y20DTH
  • Brasov
  • LGO

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Circuitul senzorului este unul 'normal inchis' si este deschis (taiat) de catre disc in momentul in care se uzeaza placutele, aproape de 0.
In cazul tau, daca zici ca ai facut strap si tot nu a disparut mesajul, atunci unul din fire este intrerupt.
Verifica, din mufa, continuitatea circuitului - senzorului.

Bafta!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
LGO a scris:Circuitul senzorului este unul 'normal inchis' si este deschis (taiat) de catre disc in momentul in care se uzeaza placutele

Cum deschide discul circuitul, cand datorita uzurii senzorului simultan cu ferodoul placutei, conductorul senzorului face scurt la disc? Detaliaza. Sau este o bucla intre cei doi pini din cupla, care datorita frecarii cu discul la un moment dat se intrerupe? Daca e asa, ai dreptate. Eu am exemplificat celalalt sistem prin care senzorul datorita uzurii face contact cu discul (masa).
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cand o sa se mai incalzeasca o sa dau roata jos sa verific eu. ce pot sa va spun e ca senzorul se comanda SEPARAT!(asa e la masina mea cel putin).sunt si eu curios cum e! o sa revin cu detalii!
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vezi sa nu se fi dus si ala de pe dreapta spate!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am numai pe fata stanga,fapt comfirmat si de autodata 3.16!(in schema e desenat ca un ntc sau ptc)
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ldivora a scris: este o bucla intre cei doi pini din cupla, care datorita frecarii cu discul la un moment dat se intrerupe? Daca e asa, ai dreptate.


Da... asa este, cele doua fire se unesc in senzor iar discul intrerupe legatura dintre cele doua fire (prin uzura).

La mine senzorul arata asa:





... si se agata de placuta din interior (pe margine este o gaura in care se baga senzorul)
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@bujuxp: Daca poti aduce in discutie ceva constructiv, fa-o, daca nu, te rog sa te abtii de la mishto-uri!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am rezolvat azi.la senzor vine un cablu cu 2 fire si unul din ele era rupt.seamana cu cel din foto de mai sus ,difera doar mufa de conexiune.masurat are 0 ohmi intre cele 2 fire.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ldivora a scris:@bujuxp: Daca poti aduce in discutie ceva constructiv, fa-o, daca nu, te rog sa te abtii de la mishto-uri!

eu am vectra b 2.2 dti si am unu pe stanga fata si unu dreapta spate . Vb serios asa e si la bmw , vw nu stiam ca la vectra c e doar unu pe fata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR