Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salutare.
Acuma o luna am schimbat debitmetrul ca care aveam deja abia ca functiona... a fost pus masina pe tester..altceva nu arata testerul doar debitmetrul.
Am schimbat totul era okay , in fiecare 2 sapt ma duc la prietena la cluj , in drum spre cluj si inapoi , imi face figuri masina.
Pana ce nu schimbam debitmetrul masina tragea foarte naspa , acuma trage bine , dar cateodata cand apas acceleratia parca n-ar mere debitmetrul o secunda dupa aia revine si trage masina cum trebuie. Asta de mai multe ori a facut.
Ce ziceti ce ar fi?
Mentionez ca am schimbat doar senzorul ala de la debitmetru de aer , tubul n-am schimbat fiindca 300ron a fost debitmetrul si aprope inca atat ma costa si tubul ala plastic.
Ce ziceti? Sa iau jos tubul ala trebuie curatat cumva? Sau oare ce ar fii problema?
M-am gandit prima data ca am pus invers debitmetrul dar nu prea am cum , si daca pun invers atunci si mufa trebuie sa pun invers si asa nu prea ajunge.
Nu stiu ce sa zic , daca are cineva ceva idee ce ar fi problema...

Mersi frumos
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
depinde in ce turatie apesi tu acceleratia.schimba la 2500-3000rpm si vezi dc mai are acea ezitare.si am si eu o intrebare,de unde ai gasit doar senzorul pentru debitmetru?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista pe piata facaturi china, cam 100lei in Iasi, cind am pus testerul pe unul din asta m-am crucit, pe linga tare de tot, cantitatea de aer masurata era cu 40% mai mare decit normalul ! Va dati seama de consum si fum .... Cumpara original Bosch (se termina codul lui cu 180) la 450-600 lei si lasa prastia aia deoparte.
La tine mai este si calculator injectie https://www.clubopel.com/vie...916&start=320
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:depinde in ce turatie apesi tu acceleratia.schimba la 2500-3000rpm si vezi dc mai are acea ezitare.si am si eu o intrebare,de unde ai gasit doar senzorul pentru debitmetru?


In afara orasului schimb si peste 3000ture sa-l curat motorul ca in oras n-am unde.
Aici de pe forum am cumparat. Marca Pierburg made by Germania.
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Exista pe piata facaturi china, cam 100lei in Iasi, cind am pus testerul pe unul din asta m-am crucit, pe linga tare de tot, cantitatea de aer masurata era cu 40% mai mare decit normalul ! Va dati seama de consum si fum .... Cumpara original Bosch (se termina codul lui cu 180) la 450-600 lei si lasa prastia aia deoparte.
La tine mai este si calculator injectie https://www.clubopel.com/vie...916&start=320


Am citit topicul mersi.
Dar nu stiu ce sa zic. Pe tester in afara de debitmetrul nu a aratat nimic. Poate ma duc iara sa vedem ce arata acuma.
Fum nu scoate masina , doar dimineata fumul ala alb cand ii rece masina. Consum tot aceeasi , un pic mai mult afata de vara , dar cred ca ii normal cu cauciucuri de iarna + ca las dimineata motorul sa mearga macar 3 - 4 minute sa se-ncalzeasca motorul.
Trage bine , doar cateodata parca ar murii iara debitmetrul si cand revine masina trage foarte bine. Nu stiu is un pic dezamagit Sad
Cred ca o sa incerc iara testerul... Crying or Very sad
  • OpelCombo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Unde ai fost cu masina la tester ?
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
OpelCombo a scris:Unde ai fost cu masina la tester ?


La reprezentanta opel. Opel West Satu Mare.
Am multe prieteni pe acolo si un prieten bun a pus testerul pe masina si $ lui iam dat nu la firma sa-mi testeze de la A la Z-t. Si in afara de debitmetrul a zis ca ii ok , atat mai trebuie sa fac sa ma duc sa-l curat turbo ca ii si sanatos pe drumurile noastre.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu . imi luasem unu chinezesc si facea figuri . O lua masina in trepidatii aiurea si l-am pus tot pe ala vechi dar si asta cred ca face figuri ptr cand pornesc masina de dimineata trepideaza motorul si scoate fum se vede ca injecteaza motorina aiurea pompa
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
bujuxp a scris:asa am patit si eu . imi luasem unu chinezesc si facea figuri . O lua masina in trepidatii aiurea si l-am pus tot pe ala vechi dar si asta cred ca face figuri ptr cand pornesc masina de dimineata trepideaza motorul si scoate fum se vede ca injecteaza motorina aiurea pompa


Deci , mai mult ca sigur ca tot debitmeturl ii problema?
Imi merge motorul perfect, n-am problema nici cand pronesc , dar cateodata cand accelerez sau trebuie sa depasesc si accelerez mai brusc o secunda parca n-ar mere dupa aia revine.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
wastedhu te duci si faci o diagnoza si imi dai urmatorii parametri :
engine speed, mass air flow sensor (tensiune sau kg/h), injection quantity = toate la ralanti
Iti voi spune daca e debitmetrul ok sau nu, valorile normale nu te astepta sa le public. Pierburg e firma serioasa dar nu se stie niciodata.
Calculatorul de injectie este bolnav dupa simptomele care le dai, bolnav dar inca nu e mort. Daca ai citit topicul cu el ai vazut ca treaba sigura se poate face la el, ai 3 posibilitati Iasi-Bucuresti-Focsani.
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:wastedhu te duci si faci o diagnoza si imi dai urmatorii parametri :
engine speed, mass air flow sensor (tensiune sau kg/h), injection quantity = toate la ralanti
Iti voi spune daca e debitmetrul ok sau nu, valorile normale nu te astepta sa le public. Pierburg e firma serioasa dar nu se stie niciodata.
Calculatorul de injectie este bolnav dupa simptomele care le dai, bolnav dar inca nu e mort. Daca ai citit topicul cu el ai vazut ca treaba sigura se poate face la el, ai 3 posibilitati Iasi-Bucuresti-Focsani.


Sper ca joi , vineri sa ma duc cu masina sa punem pe tester si atunci revin cu parametri.
Nu prea ma bucur ca ii asa de mare problema dar asta ete.. Sad

P.S. nu mai zic "daca" ii problema cu ECU ca vad ca ii problema cu ele.. merita sa fie resoftat by DimSport sau mai bine softul original?
Mersi frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vii cu parametrii ceruti si mai vedem pe urma, vineri dimineata plec la munte dar pe 3 sunt acasa.
Nu confunda calculatorul de injectie care la tine este bolnavior cu ECU !
O masina care merge in parametri are mai multa forta decit o epava resoftata. Daca resoftezi una cu probleme (nu inseamna neaparat bec aprins in bord) mai degraba ii scurtezi zilele. Numai la una perfecta merita de facut tuning si chiar atunci au am rezerve.
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vii cu parametrii ceruti si mai vedem pe urma, vineri dimineata plec la munte dar pe 3 sunt acasa.
Nu confunda calculatorul de injectie care la tine este bolnavior cu ECU !
O masina care merge in parametri are mai multa forta decit o epava resoftata. Daca resoftezi una cu probleme (nu inseamna neaparat bec aprins in bord) mai degraba ii scurtezi zilele. Numai la una perfecta merita de facut tuning si chiar atunci au am rezerve.


Okay.Am inteles. Mersi de informatii revin cu parametrii cat mai repede.
Multumesc
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:wastedhu te duci si faci o diagnoza si imi dai urmatorii parametri :
engine speed, mass air flow sensor (tensiune sau kg/h), injection quantity = toate la ralanti
Iti voi spune daca e debitmetrul ok sau nu, valorile normale nu te astepta sa le public. Pierburg e firma serioasa dar nu se stie niciodata.
Calculatorul de injectie este bolnav dupa simptomele care le dai, bolnav dar inca nu e mort. Daca ai citit topicul cu el ai vazut ca treaba sigura se poate face la el, ai 3 posibilitati Iasi-Bucuresti-Focsani.


Am revenit nu demult de la service. Am zis si la prieten ca care ii problema a zis dupa test ca debitmetrul ii okay si ca ai dreptate ca poate ca calculatorul de injectie sa fie bolnav. Aici sunt parametriivle care ai cerut:
engine speed 906
mass air flow sensor (tensiune sau kg/h) 34.6kg/h
injection quantity 9.0mg
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am scanat ce am primit de la prieten ca a scos pe imprimanta ce a aratat testerul , doar ca ii pe unghureste..

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum arata parametri,motorul era rece?(dupa cant de aer si de combustibil injectat,si avansul la injectie),la temperaturi sint 2 si nu stiu care e cea a motorului (nu le am cu aceasta limba)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Temp motor 74
temp aer 33
debit aer mai mare decit normalul, trebuia cam 30kg/f
timp injectie mare, ai 9mg/str trebuie maxim 6

Rezolva calc inj
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu stiam exact care e temperatura motorului,de aceea am intrebat.DAN are dreptate(acestea sint valori pentru un motor rece,abia pornit).consumul cred ca e pe masura,adica mare.
  • wastedhu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Temp motor 74
temp aer 33
debit aer mai mare decit normalul, trebuia cam 30kg/f
timp injectie mare, ai 9mg/str trebuie maxim 6

Rezolva calc inj

74C - temperatura aer care inspira
33C - temperatura antigel
Motorul era rece abia pornit. A turat putin dar nu s-o incalzit asa cum trebuia.

Ii problema cu calculatorul de injectie? Se poate repara?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca esti sigur ca acestea sint temperaturile,inseamna ca am avut dreptate cu valorile ca motorul era rece.acea val de 74C a aerului e foarte mare(normal e 10-20C) si din aceasta cauza ECU da valori gresite.cel mai bine mai fa un test dar cu motorul cald,la 85C,sa fie eliminate unele confuzii( cind temp aer este mare,ecu baga mai putina motorina-atunci cind motorul este cald,facind un amestec mai sarac,deci o pierdere de putere ).vezi si daca masina se comporta la fel si cind e rece si cind e calda.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR