sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra Caravan din 2000, 1,7 motorina, si nu ii dau de capat la o mare problema. Nu se tureaza motorul mai sus de 1500 de rot, chiar de incerc sa il fortez, dak incerc sa fortez se opreste din viteza, iar pedala se simte k dau in gol. Am fost la un service sa verific vreo eroare la calculator, si nu are nimica, am aprins doar becul din bord de la check engine, atat, dar nu cred k e de la el.Ce sfaturi imi puteti da in legatura cu problema? Va multumesc
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
deci am fost la aia la service si miau spus k nu are nici o eroare si nu imi pot face nimica , ca nu e de la calculator, sa incerc sa schimb pedala ca cica are niste senzori sub ea, pe dedesubt, nu stiu exact , o sa incerc maine sa schimb pedala, k nu se potrivesc toate , mai datimi niste informatii , si sfaturi
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu cred ca are nimic pedala,daca era de la ea ar fi aparut un cod de defect.sfatule meu este ca atunci cind se aprinde martorul cu masinuta si cheita,te duci glont la service sau la cineva sa cireasca eroarea,dar MARE atentie,NU OPRI MOTORUL pina nu citeste eroarea.intre timp verifica furtunele de vaacum,si cauta un prieten cu o masina la fel sa faci o proba cu un alt debitmetru.
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
am scos mufa de la debitmetru de aer si tot la fel functioneaza. o sa incerc maine si furtunele de vaacum. am incercat acum 1 ora si cand am pornito mia mers 5 min sa o turez pana la maxim, dar dupa ce mi sa aprins becul check engine a revenit la 1500 de ture si pedala nu functioneaza, merge in gol, o sa mai incerc maine din sfaturile tale, ms oricum , mai astept sfaturi
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Dati-mi si mie id de ale voastre, care sunteti din Galati , ca sa pot vorbi cu voi, sa imi dati cateva sfaturi. Ca nu ii dau de capat, Si daca spui ca e galatean domnul ISO nu vrei sa imi spui id lui sau ceva, unde il pot gasi, is nou pe site, si nu stiu prea multe, asa k acum ca am opel o sa frecventez site-ul de acum. Multumesc
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ISO e un coleg de pe forum, care e din Galati si te poate ajuta cu diagnoza.
Uite, ai aici profilul lui. Incearca sa il contactezi pe Ym, sau sa ii trimiti un mesaj privat, si sa il rogi sa te ajute
Si, te rog incepi sa respecti regulamentul. Altfel, nu o sa fi nici macar primul user care se plange de cenzura care bantuie pe forum.
Uite, ai aici profilul lui. Incearca sa il contactezi pe Ym, sau sa ii trimiti un mesaj privat, si sa il rogi sa te ajute
Si, te rog incepi sa respecti regulamentul. Altfel, nu o sa fi nici macar primul user care se plange de cenzura care bantuie pe forum.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-3115
- *
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am sa va spun o veste bunicica pt mine, azi am fost sa schimb pedala sa vad dak e de la ea defectul asta, si nu a fost de la pedala. Am fost iar la un tester sa vad si nu miau gasit iar nimica. Apoi am fost la peco sa imi pun motorina, si am fost sa imi schimb stergatoarele ca erau tocite. Am lasat masina aproxi mativ 15 min pornita incontinu, fara sa accelerez fara nimica, si am observat k dak lasam ventilatorul inchis oscila turometrul intre 800 si 1000 parca intrerupea, apoi dak il deschideam la maxim ventilatorul nu mai oscila ramanea la 1000. Cand am plecat de acolo am observat k merge turatia , fara nici o problema. Am umblat vreao ora acum cu ea, pe centura si am accelerato bine, si tot nu imi mai apare problema, am incercat multe chestii dar nimica. Exista o explicatie pt asta ? Ca nu mai inteleg nimica, sau face masina pe desteapta si imi face probleme numai cand vrea ea ? Oricum becul "check engine" mia ramas aprins dar nu mai face probleme deloc. Daca imi apare iar problema o sa va spun, sau daca pot sa o repar o sa va spun , pana atunci mai lasati niste sfaturi, cine stie poate am noroc. Multumesc !
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
un sfat e mai sus,verifica calculatorul de injectie,au mai fost colegi care au avut probleme cu variatia turatiei.la tine sint mai multe adunate,dar eu cred ca toate pornesc de la acest calculator.de reparat,vezi la baietii de pe aici care se ocupa cu asa ceva.ca sa fi sigur fa un schimb cu un prieten,si vezi cum se comporta,masina ta si a prietenului.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
sacalul a scris:Am sa va spun o veste bunicica pt mine, azi am fost sa schimb pedala sa vad dak e de la ea defectul asta, si nu a fost de la pedala. Am fost iar la un tester sa vad si nu miau gasit iar nimica. Apoi am fost la peco sa imi pun motorina, si am fost sa imi schimb stergatoarele ca erau tocite. Am lasat masina aproxi mativ 15 min pornita incontinu, fara sa accelerez fara nimica, si am observat k dak lasam ventilatorul inchis oscila turometrul intre 800 si 1000 parca intrerupea, apoi dak il deschideam la maxim ventilatorul nu mai oscila ramanea la 1000. Cand am plecat de acolo am observat k merge turatia , fara nici o problema. Am umblat vreao ora acum cu ea, pe centura si am accelerato bine, si tot nu imi mai apare problema, am incercat multe chestii dar nimica. Exista o explicatie pt asta ? Ca nu mai inteleg nimica, sau face masina pe desteapta si imi face probleme numai cand vrea ea ? Oricum becul "check engine" mia ramas aprins dar nu mai face probleme deloc. Daca imi apare iar problema o sa va spun, sau daca pot sa o repar o sa va spun , pana atunci mai lasati niste sfaturi, cine stie poate am noroc. Multumesc !
Ai alimentat de la alta firma cumva de data asta?
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
sacalul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pai,eu cred ca ar avea o legatura.
Eu am motorul de 2.0DTI care este mai pretentios la carburant,mai demult,alimentam de obicei de la Petrom sau Lukoil,pana cand,a aparut masinuta cu cheie pe bord,motorul nu mergea turat mai mult de 2000ture,cu pedala la fund,nimic,o bagasem pe tester,baietii,ziceau,ca ar fi pompa de injectie,si sa ma astept sa scot cam 2000E ,atunci,eram sigur,ca voi da acea suma.Intamplator,alimentasem de la Rompetrol,si surpriza,masina isi revenise,de proba,m-am plimbat 50km,ca sa fiu sigur,ca nu face figuri,de obicei,cand alimentam cu motorina proasta,apareau semnele negative,cand se incalzea motorul,dar acum,nu mai aveam probleme,mergea foarte bine.Continui sa alimentez cu Efix de la Rompetrol,care cred eu ca e cea mai buna motorina din tara,iar un prieten de la Opel,mi-a dat un aditiv special nemtesc,care mi-a zis sa mai pun,cand cred eu ca e nevoie,nu am mai pus de mult timp,fiindca masina merge excelent,pe autostrada,cu 160km/h,s-a comportat exemplar recent,sunt foarte multumit de felul cum merge.Cand alimentam de la Petrom,inainte sa-mi apara cheita pe bord,motorul se infigea mai greu,se tura,dar parca nu aveam turbo,si cand ajungeam la 140,simteam cum tremura intreaga masina.Nu sunt sigur,ca asta ar fi problema la motorul de 1.7DTI,dar incearca,nu ai nimic de pierdut,dar daca o faci,asigura-te ca rezervorul e aproape gol,odata si odata,trebuie sa realimentezi,nu? .Eu as alimenta si de la Shell,daca as putea,cum aveau grecii motorina,era mult mai silentios motorul,si nici nu simteam cum urca acul vitezometrului...
Noroc,sper sa rezolvi cat mai curand problema
Eu am motorul de 2.0DTI care este mai pretentios la carburant,mai demult,alimentam de obicei de la Petrom sau Lukoil,pana cand,a aparut masinuta cu cheie pe bord,motorul nu mergea turat mai mult de 2000ture,cu pedala la fund,nimic,o bagasem pe tester,baietii,ziceau,ca ar fi pompa de injectie,si sa ma astept sa scot cam 2000E ,atunci,eram sigur,ca voi da acea suma.Intamplator,alimentasem de la Rompetrol,si surpriza,masina isi revenise,de proba,m-am plimbat 50km,ca sa fiu sigur,ca nu face figuri,de obicei,cand alimentam cu motorina proasta,apareau semnele negative,cand se incalzea motorul,dar acum,nu mai aveam probleme,mergea foarte bine.Continui sa alimentez cu Efix de la Rompetrol,care cred eu ca e cea mai buna motorina din tara,iar un prieten de la Opel,mi-a dat un aditiv special nemtesc,care mi-a zis sa mai pun,cand cred eu ca e nevoie,nu am mai pus de mult timp,fiindca masina merge excelent,pe autostrada,cu 160km/h,s-a comportat exemplar recent,sunt foarte multumit de felul cum merge.Cand alimentam de la Petrom,inainte sa-mi apara cheita pe bord,motorul se infigea mai greu,se tura,dar parca nu aveam turbo,si cand ajungeam la 140,simteam cum tremura intreaga masina.Nu sunt sigur,ca asta ar fi problema la motorul de 1.7DTI,dar incearca,nu ai nimic de pierdut,dar daca o faci,asigura-te ca rezervorul e aproape gol,odata si odata,trebuie sa realimentezi,nu? .Eu as alimenta si de la Shell,daca as putea,cum aveau grecii motorina,era mult mai silentios motorul,si nici nu simteam cum urca acul vitezometrului...
Noroc,sper sa rezolvi cat mai curand problema
zgura
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca cheita de la masina iti apare dupa ce se incalzeste motorul ..... si dupa ce ai verificat toate cele furtun vaccum, senzort temperatura, debitmetru etc si sunt ok ......este din computer....iti pot recomanda pecineva care repara si da garantie .... este vb de un service nu fac reclama dar ei au fost singurii care au reusit sa rezolve problema ei se numesc MORGAN (nu fac reclama)!