- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sunt doua variante :
Ori o cumperi de afara (www.ebay.com etc ...) sau din tara de la importatori ...
Eu mi-am luat-o din tara , ma costat 460 lei de la http://www.racingnick.ro
0747.50.77.52
0747.50.77.53
sunt distribuitori FORGEMOTORSPORT, am sunat si in 2 zile am avut-o, cu curier .
Am mai gasit si la http://www.tuningshop.ro am sunat si la ei dar nu au fost asa promti ca cei de la "nick" !
Daca mai doresti si alte detalii ...
Ori o cumperi de afara (www.ebay.com etc ...) sau din tara de la importatori ...
Eu mi-am luat-o din tara , ma costat 460 lei de la http://www.racingnick.ro
0747.50.77.52
0747.50.77.53
sunt distribuitori FORGEMOTORSPORT, am sunat si in 2 zile am avut-o, cu curier .
Am mai gasit si la http://www.tuningshop.ro am sunat si la ei dar nu au fost asa promti ca cei de la "nick" !
Daca mai doresti si alte detalii ...
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
@n3v001 turbo lagul nu are nici o legatura cu bov !
Turbo lagul este timpul necesar turbinei sa scoata presiune intre doua apasari de acceleratie ... momentul in care se ia piciorul de pe aceleratie turbina nu mai primeste gaze de esapament suficiente ca si cand pedala e calcata ...iar cand pedala de acceleratie este apasata , din cauza faptului ca rotorul turbinei nu se invarte destul de repede (trebuie ceva timp ca gazele de esapament sa-l invarta la turatia de lucru) , motorului ii va lipsi puterea pt. putin timp . Problema este intalnita in raliu unde au nevoie de putere maxima tot timpul si au inventat ALS (Anti Lag System)un sistem care tine turbina in ture si presiunea este constanta, bubuiturile care se aud la o masina de raliu sunt explozii provocate de ASL ca sa ceeze presiune pe evacuare si sa tina turbina in presiune si la turatii mici .
Exista doua variante de ASL
1.Un soft care da timpi de ardere alt fel si lasa clapeta de aceleratie deschisa, surplus de benzina care explodeaza pe evacuare si mentine turbina in ture la turatii mici .
2.Un injector in evacuare cu sistem de alimentare separat care care sa faca explozie si sa tine turbina in ture .
BOV face exact invers cand e presiune prea mare intre turbina si admisie BOV-ul o scoate afara ...
@costy_dumi poti sa pui BOV pe ori ce turbina ... BOV-ul nu creste puterea ci protejaza turbina si furtunele la presiune foarte mare ... Banuesc ca tu vrei defapt sunetul creat de BOV atunci mai sunt ceva variante .
Exista BOV electronic care imita sunetul
Si inca um sistem care se prinde la iesirea gaselor sin esapament si care la fel imita sunetul scos de BOV-ul original
Turbo lagul este timpul necesar turbinei sa scoata presiune intre doua apasari de acceleratie ... momentul in care se ia piciorul de pe aceleratie turbina nu mai primeste gaze de esapament suficiente ca si cand pedala e calcata ...iar cand pedala de acceleratie este apasata , din cauza faptului ca rotorul turbinei nu se invarte destul de repede (trebuie ceva timp ca gazele de esapament sa-l invarta la turatia de lucru) , motorului ii va lipsi puterea pt. putin timp . Problema este intalnita in raliu unde au nevoie de putere maxima tot timpul si au inventat ALS (Anti Lag System)un sistem care tine turbina in ture si presiunea este constanta, bubuiturile care se aud la o masina de raliu sunt explozii provocate de ASL ca sa ceeze presiune pe evacuare si sa tina turbina in presiune si la turatii mici .
Exista doua variante de ASL
1.Un soft care da timpi de ardere alt fel si lasa clapeta de aceleratie deschisa, surplus de benzina care explodeaza pe evacuare si mentine turbina in ture la turatii mici .
2.Un injector in evacuare cu sistem de alimentare separat care care sa faca explozie si sa tine turbina in ture .
BOV face exact invers cand e presiune prea mare intre turbina si admisie BOV-ul o scoate afara ...
@costy_dumi poti sa pui BOV pe ori ce turbina ... BOV-ul nu creste puterea ci protejaza turbina si furtunele la presiune foarte mare ... Banuesc ca tu vrei defapt sunetul creat de BOV atunci mai sunt ceva variante .
Exista BOV electronic care imita sunetul
Si inca um sistem care se prinde la iesirea gaselor sin esapament si care la fel imita sunetul scos de BOV-ul original
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
adika sa inteleg ca pina la urma nu merge?
?
chiar voiam sa spun ca pica varianta cu ultimul fake pentru ca de obicei evacuarea tre sa fie mai mare ca motorul sa scoata din el mai multi caluti
iar ala il va astupa cred eu dupa cum apare in poza
PPPai si de ce nu merge la 90% din motaore
ca acolo zice ca tre sa fie turbo?
?
chiar voiam sa spun ca pica varianta cu ultimul fake pentru ca de obicei evacuarea tre sa fie mai mare ca motorul sa scoata din el mai multi caluti
iar ala il va astupa cred eu dupa cum apare in poza
PPPai si de ce nu merge la 90% din motaore
ca acolo zice ca tre sa fie turbo?
serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
PPPai si de ce nu merge la 90% din motaore
ca acolo zice ca tre sa fie turbo?
ca acolo zice ca tre sa fie turbo?
It does not work at 90% of the DIESEL TURBO engines.At benzine turbo engines it works at all.Like I wrote before it does not work because diesel turbo engines do not have a throttle.Take a look at this picture of how a blow off valve works at a benzine turbo engine when your foot is on the gas pedal.The air pumped by the turbo goes into the engine.
When you take away your foot from the gas pedal the throttle closes and the pressure between turbo and throttle raises.When the pressure achieves a fixed value the blow off valve opens and lets the air out by making the lovely noise.
Because diesel turbo engines do not have a throttle the situation is always like on the first picture and there is no high pressure when stepping off the gas pedal that can be let out by a blow off valve.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
serj a scris:GODLESS, imi spui te rog unde ai gasit sistemele acelea, in special al 2-lea? un link ar fi suficient.
http://www.ultratuning.com/...sound-mufler.html
http://www.power-tuning.fr/...ff/p16738230.html
si am mai gasit aici in tara ...
http://www.4tuning.ro/Anunt...rsal-xx63595.html
serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
CRyS`
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
@CRyS` sa folosit uite discutia aici :
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Pentru Electronic BOV un filmulet
Si pentru cei cu motoare turbo disel un link care vinde kituri de Blow of valve pt disel !
http://www.ultratuning.com/...ory_242_0_11.html
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Pentru Electronic BOV un filmulet
Si pentru cei cu motoare turbo disel un link care vinde kituri de Blow of valve pt disel !
http://www.ultratuning.com/...ory_242_0_11.html
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
aprilie- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:Sunt doua variante :
Ori o cumperi de afara (www.ebay.com etc ...) sau din tara de la importatori ...
Eu mi-am luat-o din tara , ma costat 460 lei de la http://www.racingnick.ro
0747.50.77.52
0747.50.77.53
sunt distribuitori FORGEMOTORSPORT, am sunat si in 2 zile am avut-o, cu curier .
Am mai gasit si la http://www.tuningshop.ro am sunat si la ei dar nu au fost asa promti ca cei de la "nick" !
Daca mai doresti si alte detalii ...
Ori o cumperi de afara (www.ebay.com etc ...) sau din tara de la importatori ...
Eu mi-am luat-o din tara , ma costat 460 lei de la http://www.racingnick.ro
0747.50.77.52
0747.50.77.53
sunt distribuitori FORGEMOTORSPORT, am sunat si in 2 zile am avut-o, cu curier .
Am mai gasit si la http://www.tuningshop.ro am sunat si la ei dar nu au fost asa promti ca cei de la "nick" !
Daca mai doresti si alte detalii ...
salut eu am o vectra a 2.5 v6 turbo ... dati-mi si mie va rog mult un link unde as putea gasi un bov . la noi in RO . ms mult .
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- **
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat