Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • EVO271

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2025

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Am un 1.3 CDTI cu aprox 280k, care pare ca nu mai are multa viata.
De curand mi-a cedat racitorul de ulei, care mi-a amestecat uleiul cu antigel (motorul nu pare sa fi fost afectat ptr ca am mers 1km dupa martor presiune ulei joasa), dpf-ul porneste destul de des, nu pot merge cu turatie de ~3000rpm constant ptr distanta mai mare de cativa km ca se aprinde martorul de presiune joasa ulei (acum cand abia am schimbat uleiul si nu am intrerupt decat de maxim 3 ori curatarea dpf deci nu ar fi multa motorina in ulei amestecata).
Distributia a fost schimbata pe la 200k, uleiul il schimb la 10k sau mai putin, insa masina a facut din pacate multi km in oras si a avut de-a lungul vietii multe cicluri de curatare la dpf intrerupte.
La service-ul la care merg de cand am masina, adica 10 ani mi-au zis ca motorul asta nu are viata oricum de atatia km si sa ma astept sa nu mai tina mult masina.
Din cautarile mele, la un motor diesel folosit ar fi nevoie de reconditionare turbina, curatare injectoare si curatare dpf, doar ca acestea ar costa undeva la 5000lei, la care s-ar adauga si posibile probleme in motor ca uzura.
Intrebarea mea este urmatoarea: in conditii de folosire normala, sunt sanse sa ma mai tina masina inca 1 an si 10k aprox, sa ma apuc sa fac ceva la ea sa mai lungesc putin viata sau sa renunt la ea complet acum ?
Am retineri sa mai merg cu ea la drum mai lung de 100km in caz ca se intampla ceva macar sa nu dau multi bani pe o platforma.
De-a lungul vietii ei am mai schimbat cutia pe la 150k cu alta de 120k care merge si acum, kitul ambreiaj, reconditionat servodirectie si reconditionat electromotor (ca referinta ce am mai facut deja la ea ca mentenanta).
Orice parere sincera este apreciata.
Stiu ca cel mai simplu ar fi sa iau alta masina, dar daca imi permiteam un upgrade nu faceam aceasta postare.


MODEL: Opel Corsa D 2012
MOTOR: 1.3 CDTI 95CP

LOCATIE: Bucuresti
  • io-corsa

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa E 2018 b14xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2025

  • Mesaj Privat
Daca se aprinde becul la ulei, motorul a fost afectat.Cuzinetii arbore sau turbina,pe undeva iti pierde presiunea uleiului.Daca era doar DPF cu probleme se putea curata/inlocui/anula.Incearca pe la dezmembrari sa vezi pretul unui motor poate iesi mai ieftin asa.Am trecut printr-o situatie asemanatoare cu un VW Polo 1.2 320.000 km care maninca ulei , asta fiind singura problema in rest frane noi-totul functional,am cautat 6 luni un motor in dezmembrari si nu am gasit.Rezolvarea in cazul meu a fost sa cumpar alta masina.
Ca raspuns la intrebarea ta,este riscant sa mergi cu ea daca ramai fara presiune se gripeaza motorul.Ai schimbat filtrul de ulei?Incearca sa faci un schimb de ulei cu cel mai ieftin ulei.Inainte de schimb fa o spalare cu un motor flush,cica ala de la Liqui Moly ar fi cel mai bun (asta ar ajuta un pic daca ai sorbul ulei colmatat)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR