- Nitescu Ovidiu
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Jul 2014
- Valcea
Nitescu Ovidiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2014
- Mesaj Privat
1. Am curatat etrierul de pe stanga spate original al masinii. Niciun rezultat.
2. Am schimbat lichidul de frana si toate furtunele de legatura intre conducte si etrieri, fata si spate. Niciun rezultat.
3. Am schimbat etrierul spate stanga cu unul nou Premier. La fel, problema persista.
4. Am trimis pompa mea ABS pentru verificare la o firma specializata. A zis ca este OK. Fara rezultat pe masina insa.
5. Am schimbat la pompa de ABS doar partea metalica cu intrarile pentru conductele de lichid, pastrand comanda mea electronica. Mecanicul a spus ca era necesara reprogramarea pompei noi second hand cu datele masinii mele, lucru mai complicat. Acelasi comportament.
6. Am schimbat apoi si pompa de frana cu una noua TRW.
Dupa toti acesti pasi cele trei discuri se incalzesc foarte tare in continuare, doar cel de pe spate dreapta este caldut si poate fi atins dupa un rulaj normal fara frane. Celelalte pur si simplu ard foarte tare. Pe discul stanga spate, cel care frige tare s au format dungulite maronii probabil din cauza ciclurilor de supraincalzire si apoi racire.
Va rog sa ma sfatuiti ce as putea face si la ce service as putea apela. Sunt din Rm. Valcea. Ma pot deplasa si la Bucuresti.
Pot fi probleme cauzate de modulul ESP sau electronica de la ABS? Daca pun masina pe elevator (evident cu motorul oprit, deci fara a mai aplica presiune in instalatie) si dau roata de pe spate jos discul cu butucul se invart greu pana desfac aerisitorul etrierului. Dupa asta placutele se departeaza de disc si zboara. De unele singure placutele nu se departeaza. Daca rotesc roata de pe spate dreapta unde nu s probleme se misca foarte usor fara a da drumul la aerisitorul etrierului respectiv. Mentionez ca frana de mana nu ramane agatata sa actioneze placutele.
E posibil ca vreo eroare de senzori sa i spuna masinii ca se afla intr o situatie in care sa activeze prin ABS sau ESP franele pe roti? Am mers la doi mecanici si nu inteleg nici ei ce se intampla. Valoarea presiunii lichidului de frana cu pedala neapasata am gasit o cu Opcomul la 1.06Volti. Creste la peste 4 volti daca apas pedala de frana la maxim revenindu si apoi la 1.06Volti.
Multumesc de sprijin!
MODEL: Opel Insignia 2011 Sport Tourer 265000km Diesel.
MOTOR: A20DTH
- corsablue
- ****
- 2,952 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,952
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat