- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
hunter75
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2021
- Mesaj Privat
NMincu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2021
- Mesaj Privat
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
NMincu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2021
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,054 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,054
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
MBadea725
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2021
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,054 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,054
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- COnigaMuresan
- *
- 5 mesaje
- din 12 Jun 2022
COnigaMuresan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2022
- Mesaj Privat
AIonut490
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2023
- Mesaj Privat
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
AIonut490
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2023
- Mesaj Privat
- AAlexander0777
- *
- 1 mesaje
- din 09 Feb 2025
AAlexander0777
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2025
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,089 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,089
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
RAnghel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2025
- Mesaj Privat
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Salut , am si eu probleme cu pornirea , invarte dar parca nu are presiune . Proneste numai cu spray in nas , si nu se opreste pana nu opresc eu motorul .
In principal , am observat ca am o fisura in capacul filtrului de motorina si am zis ca iau corpul cu totul . L-am.schimbat azi , pornit tot cu spray , mers cu ea . Am oprit si la.fel , invarte dar nu are presiune . Se chinuie practic . Ce ar putea fi ?
RAnghel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2025
- Mesaj Privat
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Salut , am si eu probleme cu pornirea , invarte dar parca nu are presiune . Proneste numai cu spray in nas , si nu se opreste pana nu opresc eu motorul .
In principal , am observat ca am o fisura in capacul filtrului de motorina si am zis ca iau corpul cu totul . L-am.schimbat azi , pornit tot cu spray , mers cu ea . Am oprit si la.fel , invarte dar nu are presiune . Se chinuie practic . Ce ar putea fi ?
RAnghel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2025
- Mesaj Privat
Pentru inceput , acum 2 zile am pornit masina pe la 4.30 dimineata . Pornit la sfert , mers la craiova perfect normal . Ajuns la craiova , am oprit motorul pentru fix 3 min , apoi nu a mai vrut sa porneasca . Simptome , invarte dar parca nu are presiune .
In principal am observat o crapatura in capacul filtrului de motorina . Am cumparat azi corpul , cu totul , l-am schimbat si nu vrea decat cu spray in nas . Dupa ce porneste , nu se opreste , relantiul e ok , condusul la fel . Nu pare sa piarda din putere sau ceva .
O opresc si iar nu vrea . Ce ar putea fi altceva in contextul in care circuitul de alimentare este perfect etans iar pe tester nu da nicio eroare ?