sebage a scris:M-as gandi la cauzele care pot genera problema nepornirii:
- Lipsa scanteie (inteleg ca exista scanteie);
- Lipsa compresie (vad ca exista compresie);
- Lipsa combustibil (stim ca exista presiune in rampa, nu stim daca injectoarele deschid ... miros de benzina pe evacuare, bujii ude, alimentare cu +12V pe firul comun al injectoarelor);
- Lipsa oxigen (stare EGR? desi aici ar trebui totusi sa existe tendinta de a porni, cand nu exista gaze arse):
- Lipsa evacuare (linie evacuare infundata):
- Lipsa simultaneitate intre combustibil, compresie si scanteie, cauzata de probleme mecanice sau de sesizarea (senzor) a pozitiei.
Verificarea tuturor acestor posibile probleme, cumva inlatura si posibilitatea unui ECU cu probleme.
Sper ca nu mi-a scapat ceva, sigur interin si colegi care au si alte idei si/sau poate s-au si intalnit cu o astfel de problema.
Bun, deci hai sa ma uit peste mesajul tau, sa spun ce am si ce n-am
M-as gandi la cauzele care pot genera problema nepornirii:
- Lipsa scanteie (inteleg ca exista scanteie); (scanteie am pe toti cilindrii)
- Lipsa compresie (vad ca exista compresie); (compresia e buna pe toti cilindrii)
- Lipsa combustibil (stim ca exista presiune in rampa, nu stim daca injectoarele deschid ... miros de benzina pe evacuare, bujii ude, alimentare cu +12V pe firul comun al injectoarelor); (de aici am bujiile ude + putin miros de benzina pe evacuare)
- Lipsa oxigen (stare EGR? desi aici ar trebui totusi sa existe tendinta de a porni, cand nu exista gaze arse): ( despre starea egr-ului actuala nu stiu ce sa spun, dar stiu ca acum cateva luni am incercat sa il controlez din tester si ca se schimbau lucrurile, ca acolo aveam 2 optiuni cu 20% si 100%)
- Lipsa evacuare (linie evacuare infundata): (in principiu, avand in vedere ca acum 2 zile, dupa ce a pornit, a mers perfect, am tendinta sa elimin asta)
- Lipsa simultaneitate intre combustibil, compresie si scanteie, cauzata de probleme mecanice sau de sesizarea (senzor) a pozitiei. ( asta nu am verificat, desi oricum nu aveam vreo eroare pe tester, acum, dand la automat putin mai mult, mi-a aparut o eroare legata de asta, mai exact p0335 - lipsa semnal turatie, dar s-a sters singura eroarea) (cat despre simultaneitate nu prea am cum sa o verific)
Verificarea tuturor acestor posibile probleme, cumva inlatura si posibilitatea unui ECU cu probleme. ( o sa iau si asta in considerare, am acasa un kit de pornire pe care l-am avut inainte, numai ca problema la el era ca mergea in 3, dar pentru o pornire, care sa ma faca sa inteleg daca ar fi ecu, cred ca ar fi perfect, chit ca ar merge in 3)
Sper ca nu mi-a scapat ceva, sigur interin si colegi care au si alte idei si/sau poate s-au si intalnit cu o astfel de problema.
Multumesc frumos pentru sugestii
Apropo, ce am uitat sa mentionez este ca si daca nu stocheaza vre-un cod, atunci cand dau la automat, palpaie check-ul (cumva, daca s-a mai intalnit, poate este o chestie cheie