Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • teofanmihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salut,
z14xep, pe conducta de recirculare a gazelor, in clapeta de acceleratie se aduna un fel de mazga, probabil o combinatie intre ulei si apa, de culoare galbuie, doar cand este dat caldrura mentionez ca vara nu exista aceasta problema, iar dupa ce se infunda acel furtun de retur motorul incepe sa functioneze intrerupt pana se curta acel furtun, stie cineva cum s ar putea rezolva aceasta problema?


MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,089
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun vnita la CO!
Ca speculație, dacă zici că vara nu apare acea mâzgă albicioasă, aș zice să schimbi uleiul, calitativ vorbind...treci la ceva superior, ce-ți permite punga, cu proxima ocazie...dacă nu se rezolvă, treci la investigații.


Ultima modificare făcută de bibu16v la Mar 17 Sep, 2024 10:44 am
  • teofanmihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salut, ca ulei folosesc liqui molul 10w40, nu știu ce as putea pune mai superior de atât…
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,089
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, ar trebui să fie suficient...eu aș risca totuși un sintetic 5W40(mai ales că vine iarna), nu e o avere...
  • teofanmihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Eu nu văd cauzalitatea. Nu o văd pentru ca vara nu are nici o consecință uleiul, de asta nu înțeleg
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,937
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@teofan dacă nu vezi cauzalitatea și nu prinzi logica lui @bibu, te rog expune tu un enunț pertinent!
Cum se face că scrieți pe forum solicitând ajutorul altora și apoi începeți dezbateri inutile?
Cum se face că tu @teofan știi că nu e cauzalitate, adică @bibu scrie bălării, dar ai scris pe forum că nu știi ce are? Ai prins esența din cele scrise de mine?
Hai că scriu explicit. Dacă ne întrebi pe noi este bine cum știi tu!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,089
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Amin.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
bibu se referă la faptul că 10w e mai gros ca 5w.


  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,089
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu neapărat la asta mă refer...dar da, afirmația ta este corectă ptr temperaturi la rece.
Cheia, la ce am sugerat eu, este calitatea uleiului, de-aia am recomandat sintetic. Iar 10W40 nu am întâlnit sintetic(doar 10W60, ulei special racing), de-aia a apărut 5W40...care oricum este superior 10W40(indiferent de producător), mai ales dacă e full sintetic.
  • teofanmihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Înțeleg diferența. Pot să încerc, dar nu cred ca o să schimbe pentru ca am precizat ca mâzga apare doar când dau caldura în mașina, vara utilizând doar aerul condiționat nu pățesc asta, de asta nu văd cauzalitatea în ulei. Eu am întrebat doar pentru a vedea dacă cineva a mai pățit asta
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu am întrebat doar pentru a vedea dacă cineva a mai pățit asta


Bineînțeles: https://www.clubopel.com/rez...azga&sa=Cauta

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1990862
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=160432
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,089
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Iar uleiul ăla de-l folosești tu, nu e ptr motorul ăsta...am uitat să-ți zic. Și neapărat sintetic.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Asta cu 10w la z14xep n-am înțeles-o nici eu dar poate are OP motivele lui.

Discuție despre uleiuri pentru z14xep: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72981
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Și la mine, cu mobil1 0w40, dintotdeauna, face aceasta mazga maro care pleacă pe furtune, atât în unitate clapeta cât și în admisie.
Nu prea ai ce sa faci, doar sa desfaci și sa cureți periodic aceste furtune de cauciuc.
Cantitatea de mizerie este cu atât mai mare cu cât e mai frig afară și mai ales dacă faci drumuri scurte și dese.


Ultima modificare făcută de mircea neicu la Vin 20 Dec, 2024 10:31 pm
  • teofanmihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2024

  • Mesaj Privat
sa stii ca am pus 5W40 si a scazut mult cantitatea,
am foarte putin acum acum. nici nu mai e nevoie sa l curat aproape
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
O fi și schimbarea uleiului dar nici temperaturi sub zero nu prea au fost anul ăsta.
Nici la mine pana în prezent nu am văzut mizerie deloc.
De fapt e un fel de condens care apare de la diferențe mari de temperatura.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@teofanmihai, 5W-40, ce brand?

@mircea neicu, așa e, mâzga maronie pe bușon e condens și apare în sezonul rece datorită drumurilor scurte ce nu permit motorului să se încăzească cum trebuie, altfel ar dispărea: Spuma galbena cu consistenta vascoasa la busonul ulei Astra-G Z16SE 2003.

Dacă e și prin furtune, daca e multă mâzgă în sistem, s-ar putea să fie problematică garnitura de chiulasă (dacă sunt și alte simptome) sau garnitura de la distribuție sau poate altă cauză: Maioneza galbena la motor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR