Petro2105
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Petro2105
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
Momentan nu am poze . De ceva timp tot demontez vasul de expansiune , îl curãț și îl pun la loc . În 2 sãptãmâni se murdãrește din nou . Am schimbat antigelul de vreo 3-4 ori pânã acum . Ciudat este cã motorul nu fierbe , nu întrerupe , merge foarte frumos , antigelul nu miroase a gaze și nu face bule în vas în timpul funcționãri . Doar cã , continuã sã aparã ulei pe pereții vasului ...
Petro2105
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
Am mai vãzut problema aceasta la vreo douã Corsa C cu aceeași motorizare ca a mea ( benzina 1.2 16.v ). Dar nici proprietarii lor nu știau de unde provine uleiul . Doar cã pe ei nu îi deranja problema asta , deoarece motoarele functionau fãrã nici un fel de problema ! Am vãzut ca 1.7 diesel are o problemã asemãnãtoare , acolo fiind însã vorba de rãcitorul de ulei ( termoflot ) ...
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Nu cred ca e ulei. Nu miroase si nu are gust de ulei.
La mine a inceput sa apara dupa ce am schimbat antigelu prima data dupa 7 ani. Probabil e o reactie intre zeama veche si antigelul proaspat. Si eu am spalat vasul de vreo 2 ori si tot a aparut. Ultima data parca mai putin. La urmatorul schimb de antigel sigur voi baga inainte o spalare a instalatiei.
La mine a inceput sa apara dupa ce am schimbat antigelu prima data dupa 7 ani. Probabil e o reactie intre zeama veche si antigelul proaspat. Si eu am spalat vasul de vreo 2 ori si tot a aparut. Ultima data parca mai putin. La urmatorul schimb de antigel sigur voi baga inainte o spalare a instalatiei.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Problema asta am întâlnit-o la un Renault Megane 1 classic din 2002 aratã oribil vasul de expansiune , dupã o spãlare cu un fel de "Calgon" lichid , la vreo 10 lei din Cora achiziționat pentru mașina de spãlat. Am pis jumate de flacon turat motorul pana se deschide termostatul apoi apa distilatã încãlzitã pana la fierbiere apoi și scoasã cea anterioarã am repetat de 5 ori treaba asta consecutiv ca sa elimin tot antigelul vechi și apoi am pus antigel 1:1 și nici in ziua de azi nu are probleme.
Totul a pornit De când a fost schimbatã distribuția și a fost completat cu antigel și nu se știa ce fel de antigel a fost înainte , a fãcut reacție și a fiert apãrea o spuma maronie dând impresia de ulei.
Succes!
Totul a pornit De când a fost schimbatã distribuția și a fost completat cu antigel și nu se știa ce fel de antigel a fost înainte , a fãcut reacție și a fiert apãrea o spuma maronie dând impresia de ulei.
Succes!
maryus75
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
@maryus75 am gustat sa fiu 100% sigur , ca majoritatea ma bateau la cap ca e ulei, ca e de la garnitura de chiuloasa sau de distributie. Stiu pe cineva care a fost sfatuit de mecanici la service mare sa schimbe garnitura de distributie si implicit toata distributia care era in stare excelenta, din cauza acelei depuneri din vasul de expansiune, desi masina mergea foarte bine.
Petro2105
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
pedala01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
Petro2105 a scris:Salut colegi . De ceva timp tot îmi apare ulei în vasul de expansiune ( fãrã nici o simptomã de garniturã de chiuloasã arsã ) . Pe unde poate pãtrunde uleiul în instalația de rãcire ? Motor pe benzina Z-12-XEP ... Mulțumesc !
Salut,
Poate e cam tarziu, dar e bine de stiut pentru alti "nefericiti". Uleiul in vasul de expansiune apare de la racitorul de ulei. Am patit asta in urma cu 2 ani, pe drumul de intoarcere din Germania. Se inlocuieste relativ usor, dar partea mai dificila este "spalarea" motorului.
Sper sa te ajute.
Petro2105
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- yanistriller1423
- *
- 2 mesaje
- din 14 Jan 2022
- Corsa 2009 Z12XEP
- Alba Iulia
yanistriller1423
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2022
- Mesaj Privat
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat
Va salut domnilor ,
Doresc și eu o recomandare service ,mecanic de încredere, pentru schimbarea garnitura chiuloasa + distribuție corsa d Z12XEP.
Masina are următoarele defecte :
Consuma antigel.
Pornește greu dimineata la firg. Este lichid in capăt la pistoane a doua zi dacă dai bujiille jos. Iar bujiile se contaminează foarte repede și foarte multa calamina cu ulei de pe o zi pe alta. Am verificat cu compresorul cu pistolul de aer in locul bujiilor la cilindri 3 și 4 și face presiune in vasul de expansiune.
Mașină în mers face presiune in vas. Și urme de ulei amestecat cu apa capucino in capac tacheți si bușon.
Are zgomot de tachet accentuat la relantiu. Dacă o accelerezi puțin dispare o perioada de timp.
MODEL: Corsa d
MOTOR: Z12XEP
LOCATIE: București
Doresc și eu o recomandare service ,mecanic de încredere, pentru schimbarea garnitura chiuloasa + distribuție corsa d Z12XEP.
Masina are următoarele defecte :
Consuma antigel.
Pornește greu dimineata la firg. Este lichid in capăt la pistoane a doua zi dacă dai bujiille jos. Iar bujiile se contaminează foarte repede și foarte multa calamina cu ulei de pe o zi pe alta. Am verificat cu compresorul cu pistolul de aer in locul bujiilor la cilindri 3 și 4 și face presiune in vasul de expansiune.
Mașină în mers face presiune in vas. Și urme de ulei amestecat cu apa capucino in capac tacheți si bușon.
Are zgomot de tachet accentuat la relantiu. Dacă o accelerezi puțin dispare o perioada de timp.
MODEL: Corsa d
MOTOR: Z12XEP
LOCATIE: București
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat
Te salut , masina are următoarele simptome:
Consuma antigel.
Pornește greu dimineata la firg. Este lichid in capăt la pistoane(ulei ).după ce dau jos bujiilesi le curat,a 2 zi se contaminează foarte repede și foarte multa calamina cu ulei de pe o zi pe alta. Am verificat cu compresorul cu pistolul de aer in locul bujiilor la cilindri 3 și 4 și face presiune in vasul de expansiune.
Mașină în mers face presiune in vas. Și urme de ulei amestecat cu apa capucino in capac tacheți si bușon.
Are zgomot de tachet accentuat la relantiu. Dacă o accelerezi puțin dispare o perioada de timp.
Totul a plecat de la un schimb de bujii masina avand rateruri pe cilindru 3 ,schimbat buji(2 rânduri gm,nkg) ,bobina ,curățat clapeta de accelerație, egr + uleiul din capul la fise .testar pus pe ea stars erori masina nu mai pornește la prima cheie și abia la a 4,5.
Aștept păreri...
Consuma antigel.
Pornește greu dimineata la firg. Este lichid in capăt la pistoane(ulei ).după ce dau jos bujiilesi le curat,a 2 zi se contaminează foarte repede și foarte multa calamina cu ulei de pe o zi pe alta. Am verificat cu compresorul cu pistolul de aer in locul bujiilor la cilindri 3 și 4 și face presiune in vasul de expansiune.
Mașină în mers face presiune in vas. Și urme de ulei amestecat cu apa capucino in capac tacheți si bușon.
Are zgomot de tachet accentuat la relantiu. Dacă o accelerezi puțin dispare o perioada de timp.
Totul a plecat de la un schimb de bujii masina avand rateruri pe cilindru 3 ,schimbat buji(2 rânduri gm,nkg) ,bobina ,curățat clapeta de accelerație, egr + uleiul din capul la fise .testar pus pe ea stars erori masina nu mai pornește la prima cheie și abia la a 4,5.
Aștept păreri...
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,819 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,819
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,401 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,401
- Locatie: Mures
- Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat