- aquabluedod
- OP
- 3 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Corsa 2007 Z12XEP
- Bucuresti
aquabluedod
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
- aquabluedod
- OP
- 3 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Corsa 2007 Z12XEP
- Bucuresti
aquabluedod
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
tracto
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor ! Detin o Corsa D facelift 2010 cu motor de 1,2. Am efectuat ~ 15.000 km si am mers cu ea la revizie.
Cand am ridicat-o de la revizie am avut parte de o surpriza. Pe factura scrie pentru un SINGUR articol asa : "filtru aer benzina" . Cand am intrebat daca sunt amandoua in pachet mi-a spus ca doar cel de aer este si ca cel de benzina nu se schimba niciodata fiind inclus in pompa de benzina. Am ramas putin uimit. Eu nu am mai auzit de asa ceva. Pentru a intari cele spuse mi-a dat un exemplu cu acelasi sitem - Logan de 1,4. L-am intrebat pe reprezentant daca vreau sa schimb filtrul de benzina trebuie sa schimb pompa de benzina si mi-a raspuns sec : "da!" . Inainte sa ma pronunt cu privire la neprofesionalismul de care au dat dovada as dori sa va intreb pe voi posesorii care cu siguranta ma puteti lamuri daca asa este.
Daca filtrul de benzina exista si nu este in pompa as dori sa va intreb la cati km trebuie schimbat si cam unde se afla ?
Va multumesc !
Cand am ridicat-o de la revizie am avut parte de o surpriza. Pe factura scrie pentru un SINGUR articol asa : "filtru aer benzina" . Cand am intrebat daca sunt amandoua in pachet mi-a spus ca doar cel de aer este si ca cel de benzina nu se schimba niciodata fiind inclus in pompa de benzina. Am ramas putin uimit. Eu nu am mai auzit de asa ceva. Pentru a intari cele spuse mi-a dat un exemplu cu acelasi sitem - Logan de 1,4. L-am intrebat pe reprezentant daca vreau sa schimb filtrul de benzina trebuie sa schimb pompa de benzina si mi-a raspuns sec : "da!" . Inainte sa ma pronunt cu privire la neprofesionalismul de care au dat dovada as dori sa va intreb pe voi posesorii care cu siguranta ma puteti lamuri daca asa este.
Daca filtrul de benzina exista si nu este in pompa as dori sa va intreb la cati km trebuie schimbat si cam unde se afla ?
Va multumesc !
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@tracto
la motorizarile mai noi s-a renuntat la un filtru de benzina montat pe instalatia de alimentare au ramas cu o singura sita care se afla pe sorbul pompei de benzina si ca locatie se gaseste in rezervor, de inlocuit se inlocuieste cu pompa cu tot asta daca se defecteaza pompa sau curatit atunci cand apar probleme si preventiv la 3 4 ani asta asa ca sa iti faci delucru
la motorizarile mai noi s-a renuntat la un filtru de benzina montat pe instalatia de alimentare au ramas cu o singura sita care se afla pe sorbul pompei de benzina si ca locatie se gaseste in rezervor, de inlocuit se inlocuieste cu pompa cu tot asta daca se defecteaza pompa sau curatit atunci cand apar probleme si preventiv la 3 4 ani asta asa ca sa iti faci delucru
tracto
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
tracto
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat
Va rog am și eu nevoie de sfatul și de experiența voastra .Am și eu un corsa d 2009 Z12XEP și acum 1 luna am schimbat bujiile de atunci tot întâmpina problema la ea. Am pus buji gm de opel și după schimbul lor mașina a început sa aiba rateuri între 2000-3000 de turati și aparea în bord Check energie și i mașină cu cheie. Pe testar îmi da Ramdom Multiple Cylinder Misfire / Detectare unui rateu la cilindru 3. A 2 zi am schimbat iar bujiile, alta firma (nkg) și bobina de inductie(crezând k face de la ea, dar m am înșelat) acum rateurile sunt între 3000-4000 de turati și se mențin și erorile de bord.Astăzi nu am mai pornit deloc. Aștept o părere când poți.
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Sigiranta F24.
Aia de 15 amp. Unde scrie "fuel pump".
Ca fost fost posesor de D nou, z14xep, pt 7 ani...(si 160k km) iti zic ca daca ai schimbat 2 randuri de bujii si bobina de inductie... trebuie schimbat mecanicul.
Pot fi alte cauze pt care nu porneste. Google translate si schimburi aleatorii de piese "ca am crezut" nu rezolva.
E o masina buna... ai grija de ea.
Later edit 2: ma scuzati. Releul e mai jos putin, cum a zis colegul sebage. Pun poza completa cu tabloul.
My bad.
Ultima modificare făcută de sMESE la Joi 14 Nov, 2024 11:29 pm, modificat de 2 ori în total
Aia de 15 amp. Unde scrie "fuel pump".
Ca fost fost posesor de D nou, z14xep, pt 7 ani...(si 160k km) iti zic ca daca ai schimbat 2 randuri de bujii si bobina de inductie... trebuie schimbat mecanicul.
Pot fi alte cauze pt care nu porneste. Google translate si schimburi aleatorii de piese "ca am crezut" nu rezolva.
E o masina buna... ai grija de ea.
Later edit 2: ma scuzati. Releul e mai jos putin, cum a zis colegul sebage. Pun poza completa cu tabloul.
My bad.
Ultima modificare făcută de sMESE la Joi 14 Nov, 2024 11:29 pm, modificat de 2 ori în total
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Releul, este cel incercuit cu galben.
Nu as crede sa fie de acolo problema, dar da, merita sa verifici si releul si contactele din soclul acelui releu.
In general NGK sunt bujii bune, dar sunt cunoscute cazuri destule in care aceste bujii nu au corespuns anumitor motoare. Aici impresia mea personala ar fi ca distanta dintre electrozi ar crea problema.
Desigur, mai sunt si bujii contrafacute si atunci, nu mai conteaza ce scrie pe ele.
Sa nu ai si o benzina proasta si atunci, doar timpul (realimentarile) rezolva.
Nu as crede sa fie de acolo problema, dar da, merita sa verifici si releul si contactele din soclul acelui releu.
In general NGK sunt bujii bune, dar sunt cunoscute cazuri destule in care aceste bujii nu au corespuns anumitor motoare. Aici impresia mea personala ar fi ca distanta dintre electrozi ar crea problema.
Desigur, mai sunt si bujii contrafacute si atunci, nu mai conteaza ce scrie pe ele.
Sa nu ai si o benzina proasta si atunci, doar timpul (realimentarile) rezolva.
- Mvalentin636
- *
- 16 mesaje
- din 19 Feb 2023
Mvalentin636
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2023
- Mesaj Privat