- CPrecup605
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Mar 2024
- Insignia 2011 A20DTH
- Timisoara
CPrecup605
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2024
- Mesaj Privat
Salutare, club,
Recent a venit pe lume al treilea fiu al nostru. Asta inseamna ca Insignia pe care o avem acum nu ne mai incape. Cu parere de rau suntem asadar nevoiti sa ne despartim de ea.
Model: Opel Insignia Sports Tourer Cosmo
Motorizare: 2.0 CDTI Ecoflex
An fabricatie: 2011
Km: 228000
VIN: W0LGT8EM3B1156738
PRET: 5800 Eur
Contact: 0722505372
Locatie: Timisoara
Istoric:
Masina am cumparat-o in 2018. Atunci avea ~200 000km. Noua ne-a servit ca masina pentru vacante si deplasari cu intreaga familie, pentru oras avem alta masina. Amandoua au stau la noi comfortabil in garaj incalzit.
Primul proprietar a fost in Franta. Mai multe nu stiu decat ca a fost intretinuta la reprezentanta.
In 2014 a fost scoasa la vanzare (Pozele din raportul autodna care contine o expertiza facuta de Macadam ma duc cu gandul la o licitatie, probabil ex-leasing) si adusa in tara. Diferenta dintre licitatie si prima inspectie din Ro (probabil testare in service de catre urmatorul proprietar) este de o luna si 1000km. Nimic dubios aici.
In 2018 ajunge la mine. Proprietarul de atunci a recunoscut ca a lovit usor masina in partea din fata-stanga. Dupa o puricare zdravana si, impreuna cu rapoartele, am ajuns la concluzia ca a fost bine intretinuta si nu a avut accidente serioase. Perfect!
Atasez raportul de service, am si raport autodna (nu ma lasa sa atasez pdf), amandoua din 2018 de cand am cumparat eu masina. Pentru perioada urmatoare, nu am nimic de ascus, insa m-as mira sa apara ceva nou. Nu am avut nici un eveniment, iar reviziile mici le-am facut la un vecin care are service, cu ulei Motul si filtre Mahle.
Urmeaza o lista cu ce lucrari am facut eu la masina:
- Nu stiu daca era un defect ascuns sau am avut eu ghinion, dar cum am cumparat masina toamna, clima parea ca da aer rece. Primavara mi-am dat seama ca nu era asa. Span in freon. Schimbat si curatat toata instalatia si s-a rezolvat. De atunci merge clima perfect.
- In 2021 masina intra in limp mode daca acceleram putin mai tare. De vina a fost gaura din furtunul de la turbina. Problema rezolvata.
- In 2023 se aprinde in bord avertizare presiune ulei scazuta. Sunt informat ca e o problema binecunoscuta cu semeringul pompei de ulei. Merg la mecanic insa era prea tarziu, trebuie reparatie capitala. Cum urma un concediu cu familia in Grecia si nu vroiam sa risc sa se gripeze pe autostrada (sau poate de prost ce sunt ca nu vreau sa dau o masina buna la dezmembrari) decid sa platesc pentru reparatie. Pe la 224 000km blocul motor e trimis la Bucuresti, cilindrii si suportii arborelui cotit sunt frezati la cota 1, arbore cotit nou, pistoane noi, distributie schimbata, ambreiaj nou, etc. Scot masina pe autostrada dupa ce e gata, ma deranjeaza insa niste vibratii in volan. Ca bonus, mai schimb bucsele hidrolagar pe fata, plus set nou de cauciucuri si geometrie. De atunci masina merge absolut sublim. Practic motorul are doar 5000km la activ, ti se rupe sufletul sa o vinzi .
Lucrarile au fost facute la FM MARFLO in Timisoara. Nu stiu sigur dar poate si el e membru aici in club, nu m-ar surprinde.
Ce mai trebuie facut la masina:
- Revizie mica in aprilie-mai
- Discurile de frana par destul de uzate. Eu le-as schimba anul asta.
- Bateria e din 2020. Poate mai merge, poate nu....
Defecte:
- Incalzirea in scaune nu functioneaza. Cei de la reprezentanta au concluzionat ca e rupta siguranta de incalzire si costa reparatia 700 lei pentru fiecare scaun. Nu am facut-o deoarece, cum masina sta in garaj, nu am simtit nevoia. Ventilatia insa e de vis
- Lumina plafon spate dreapta nu sta la locul ei, insa nici nu iese mai mult decat e in poza. Lampa si butonul functioneaza perfect.
- Vopseaua cojita pe bara din spate (asa am luat-o). Urma de stalp pe spate-stanga (Vina mea ). Carcasa oglinda dreapta crapata. Oglinda functioneaza perfect
Cateva dotari mai remarcabile:
- Trapa si plafon panoramic
- Tapiterie de piele perforata.
- Scaune reglabile electric cu suport lombar si memorie pentru sofer.
- Scaun sofer cu ventilatie
- Climatronic 2 zone
- Senzori parcare fata+spate
Recent a venit pe lume al treilea fiu al nostru. Asta inseamna ca Insignia pe care o avem acum nu ne mai incape. Cu parere de rau suntem asadar nevoiti sa ne despartim de ea.
Model: Opel Insignia Sports Tourer Cosmo
Motorizare: 2.0 CDTI Ecoflex
An fabricatie: 2011
Km: 228000
VIN: W0LGT8EM3B1156738
PRET: 5800 Eur
Contact: 0722505372
Locatie: Timisoara
Istoric:
Masina am cumparat-o in 2018. Atunci avea ~200 000km. Noua ne-a servit ca masina pentru vacante si deplasari cu intreaga familie, pentru oras avem alta masina. Amandoua au stau la noi comfortabil in garaj incalzit.
Primul proprietar a fost in Franta. Mai multe nu stiu decat ca a fost intretinuta la reprezentanta.
In 2014 a fost scoasa la vanzare (Pozele din raportul autodna care contine o expertiza facuta de Macadam ma duc cu gandul la o licitatie, probabil ex-leasing) si adusa in tara. Diferenta dintre licitatie si prima inspectie din Ro (probabil testare in service de catre urmatorul proprietar) este de o luna si 1000km. Nimic dubios aici.
In 2018 ajunge la mine. Proprietarul de atunci a recunoscut ca a lovit usor masina in partea din fata-stanga. Dupa o puricare zdravana si, impreuna cu rapoartele, am ajuns la concluzia ca a fost bine intretinuta si nu a avut accidente serioase. Perfect!
Atasez raportul de service, am si raport autodna (nu ma lasa sa atasez pdf), amandoua din 2018 de cand am cumparat eu masina. Pentru perioada urmatoare, nu am nimic de ascus, insa m-as mira sa apara ceva nou. Nu am avut nici un eveniment, iar reviziile mici le-am facut la un vecin care are service, cu ulei Motul si filtre Mahle.
Urmeaza o lista cu ce lucrari am facut eu la masina:
- Nu stiu daca era un defect ascuns sau am avut eu ghinion, dar cum am cumparat masina toamna, clima parea ca da aer rece. Primavara mi-am dat seama ca nu era asa. Span in freon. Schimbat si curatat toata instalatia si s-a rezolvat. De atunci merge clima perfect.
- In 2021 masina intra in limp mode daca acceleram putin mai tare. De vina a fost gaura din furtunul de la turbina. Problema rezolvata.
- In 2023 se aprinde in bord avertizare presiune ulei scazuta. Sunt informat ca e o problema binecunoscuta cu semeringul pompei de ulei. Merg la mecanic insa era prea tarziu, trebuie reparatie capitala. Cum urma un concediu cu familia in Grecia si nu vroiam sa risc sa se gripeze pe autostrada (sau poate de prost ce sunt ca nu vreau sa dau o masina buna la dezmembrari) decid sa platesc pentru reparatie. Pe la 224 000km blocul motor e trimis la Bucuresti, cilindrii si suportii arborelui cotit sunt frezati la cota 1, arbore cotit nou, pistoane noi, distributie schimbata, ambreiaj nou, etc. Scot masina pe autostrada dupa ce e gata, ma deranjeaza insa niste vibratii in volan. Ca bonus, mai schimb bucsele hidrolagar pe fata, plus set nou de cauciucuri si geometrie. De atunci masina merge absolut sublim. Practic motorul are doar 5000km la activ, ti se rupe sufletul sa o vinzi .
Lucrarile au fost facute la FM MARFLO in Timisoara. Nu stiu sigur dar poate si el e membru aici in club, nu m-ar surprinde.
Ce mai trebuie facut la masina:
- Revizie mica in aprilie-mai
- Discurile de frana par destul de uzate. Eu le-as schimba anul asta.
- Bateria e din 2020. Poate mai merge, poate nu....
Defecte:
- Incalzirea in scaune nu functioneaza. Cei de la reprezentanta au concluzionat ca e rupta siguranta de incalzire si costa reparatia 700 lei pentru fiecare scaun. Nu am facut-o deoarece, cum masina sta in garaj, nu am simtit nevoia. Ventilatia insa e de vis
- Lumina plafon spate dreapta nu sta la locul ei, insa nici nu iese mai mult decat e in poza. Lampa si butonul functioneaza perfect.
- Vopseaua cojita pe bara din spate (asa am luat-o). Urma de stalp pe spate-stanga (Vina mea ). Carcasa oglinda dreapta crapata. Oglinda functioneaza perfect
Cateva dotari mai remarcabile:
- Trapa si plafon panoramic
- Tapiterie de piele perforata.
- Scaune reglabile electric cu suport lombar si memorie pentru sofer.
- Scaun sofer cu ventilatie
- Climatronic 2 zone
- Senzori parcare fata+spate
- CPrecup605
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Mar 2024
- Insignia 2011 A20DTH
- Timisoara
CPrecup605
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2024
- Mesaj Privat
- CPrecup605
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Mar 2024
- Insignia 2011 A20DTH
- Timisoara
CPrecup605
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2024
- Mesaj Privat
ModBot
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: localhost
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2016
- Mesaj Privat