- SStoica892
- OP
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
Va salut! Fiind ft multumit de J-ul nostru sedan 1,4T A14NET 140cp 2013 (250K km), am mai cumparat unul tot SH, tot din 2013 cu acelasi motor, tot cu ecoflex (90K km), singura diferenta fiind ca cel vechi nu are start stop.
In momentul achizitiei a celui ”nou" din Germania, am simtit ca este putin mai puturos. M-am uitat pe documentele masinii si pe VIN decoder nu cumva sa fie varianta de 120cp si mi se confirma ca este tot cel de 140. Am facut si proba vitezei maxime si a prins si aceasta 200 -205 cat prinde si cea "veche". Am dat vina pe faptul ca masina statuse 3 luni, poate o baterie descarcata ce solicita mai mult alternatorul, poate mi se pare mie.
Totul pana la prima depasire in care ma bazam pe cei 4000rpm (cu care cea "veche" se impaca foarte bine poate pana la 5000), m-am trezit pe la un 3000 3500 ca s-a epuizat puterea si apas degeaba, cerea viteza urmatoare. Am zis ca poate mi s-a parut si poate am avut mai multe turatii.
Un fenomen similar pe autostrada cand din treapta 6 am dat 5, a tras ce a tras pana la un punct in care a zis , cam atat!
Acum ceva timp o iau pe cea "veche" de la sotie sa o scot la drum lung ca acum face preponderent oras si surpriza! Galopa precum o naluca! Pleca imediat fara prea multa pedala, duce in ture si ofera putere pe intreaga plaja fara sa zica pioa! Astfel confirmandu-mi ca nu am luat-o eu razna.
Cea "veche" a beneficiat prin 2019 de un update al softului calculatorului de motor facut de cei din reprezentanta in incercarea disperata de a scapa de vestita eroare P1101 (care am rezolvat-o cu o simpla curatare de corp clapeta, nu cu inlocuire de galerie admisie cum recomandau in repr), dar la vremea aceea nu am simtit nici o diferenta nici la performante nici la consum. Deci nu stiu daca asta ar putea fi un posibil motiv pt diferenta de putere.
Pe de alta parte, cea "noua" mi-a scos consum de 6 pana in Italia si retur spre deosebire de minim 6,8 mers batraneste cu cea "veche".
In speranta ca cineva a avut rabdare sa citeasca miniromanul meu si are cunostinte mai vaste despre acest motor va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat, o parere. Oare rezolv ceva daca ma duc la reprezentanta sa cer un update la soft? Cea "noua" este fabricata in feb.2013 iar cea "veche" in dec.2013. Sa fie variante diferite de MAP?
MODEL: Astra 2013
MOTOR: A14NET
In momentul achizitiei a celui ”nou" din Germania, am simtit ca este putin mai puturos. M-am uitat pe documentele masinii si pe VIN decoder nu cumva sa fie varianta de 120cp si mi se confirma ca este tot cel de 140. Am facut si proba vitezei maxime si a prins si aceasta 200 -205 cat prinde si cea "veche". Am dat vina pe faptul ca masina statuse 3 luni, poate o baterie descarcata ce solicita mai mult alternatorul, poate mi se pare mie.
Totul pana la prima depasire in care ma bazam pe cei 4000rpm (cu care cea "veche" se impaca foarte bine poate pana la 5000), m-am trezit pe la un 3000 3500 ca s-a epuizat puterea si apas degeaba, cerea viteza urmatoare. Am zis ca poate mi s-a parut si poate am avut mai multe turatii.
Un fenomen similar pe autostrada cand din treapta 6 am dat 5, a tras ce a tras pana la un punct in care a zis , cam atat!
Acum ceva timp o iau pe cea "veche" de la sotie sa o scot la drum lung ca acum face preponderent oras si surpriza! Galopa precum o naluca! Pleca imediat fara prea multa pedala, duce in ture si ofera putere pe intreaga plaja fara sa zica pioa! Astfel confirmandu-mi ca nu am luat-o eu razna.
Cea "veche" a beneficiat prin 2019 de un update al softului calculatorului de motor facut de cei din reprezentanta in incercarea disperata de a scapa de vestita eroare P1101 (care am rezolvat-o cu o simpla curatare de corp clapeta, nu cu inlocuire de galerie admisie cum recomandau in repr), dar la vremea aceea nu am simtit nici o diferenta nici la performante nici la consum. Deci nu stiu daca asta ar putea fi un posibil motiv pt diferenta de putere.
Pe de alta parte, cea "noua" mi-a scos consum de 6 pana in Italia si retur spre deosebire de minim 6,8 mers batraneste cu cea "veche".
In speranta ca cineva a avut rabdare sa citeasca miniromanul meu si are cunostinte mai vaste despre acest motor va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat, o parere. Oare rezolv ceva daca ma duc la reprezentanta sa cer un update la soft? Cea "noua" este fabricata in feb.2013 iar cea "veche" in dec.2013. Sa fie variante diferite de MAP?
MODEL: Astra 2013
MOTOR: A14NET
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- SStoica892
- OP
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
Infranata sigur nu ca am inlocuit toate placutele imediat ce am ajuns acasa!
Intretinerea a fost facuta numai la reprezentanta opel in Germania (lucru ft surprinzator dar confirmat si de raportul carvertical ce avea inregistrari anuale al kilometrajului desi masina facea foarte putin).
Cred ca un set nou de bujii nu ar strica desi merge ft rotund si nu are nici un fel de eroare. Aici as baga si treaba cu debitul. Presupun ca daca fluxul ar fi necorespunzator, calculatorul ar da o atentionare ceva, pe undeva.
In schimb suna extrem de plauzibil treaba cu cutia de viteze! Ca din cate stiu, in septembrie a fost facuta trecerea de la cutia veche la cea noua.
Intretinerea a fost facuta numai la reprezentanta opel in Germania (lucru ft surprinzator dar confirmat si de raportul carvertical ce avea inregistrari anuale al kilometrajului desi masina facea foarte putin).
Cred ca un set nou de bujii nu ar strica desi merge ft rotund si nu are nici un fel de eroare. Aici as baga si treaba cu debitul. Presupun ca daca fluxul ar fi necorespunzator, calculatorul ar da o atentionare ceva, pe undeva.
In schimb suna extrem de plauzibil treaba cu cutia de viteze! Ca din cate stiu, in septembrie a fost facuta trecerea de la cutia veche la cea noua.