- Mariusfl97
- OP
- 1 mesaje
- din 06 Oct 2024
- Astra 2008 z19DTL
- Alexandria
Mariusfl97
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alexandria
- Masina: Astra 2008 z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2024
- Mesaj Privat
Salutare, am și eu o problemă și tot am citit pe grup și n-am aflat absolut nimic… Dețin un astra h 1.9cdti 101cp mașina a stat neoprit o săptămână în garaj când am vrut să o pornesc nu se întâmplă nimic se pune contactul și nu învârte am schimbat ecu l-am clonat pe cel original și am pus totul pe alt funcțional, am schimbat bateria cu una nouă absolut nimic se pune contactul și nu învârte am încercat să o trag poate pornește așa absolut nimic… mașina am cumpărat-o cu o daună în spate am făcut-o totul ok, înainte să se strice când puneam contactul porneau avarile singure și martorul la airbag aprins în bord am făcut cam 9000-10000 km cu avarile și martorul aprins și dintr-o odată s-a stricat.. testarul nu vrea să se conecteze la ecu.. poate a găsit cineva problema și poate să spună, mulțumesc frumos si fără stricăciuni
- sebage
- ****
- 2,599 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,599
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Problemele la "Avarii", Plafoniera si martor Airbag, sunt cauzate de faptul ca reparatia pe partea de sistem "Airbag", nu a fost facuta corect si complet.
1. Probabil inca mai ai probleme cu unele airbaguri si/sau pretensionere centuri siguranta.
2. Sigur nu s-a facut resetarea evenimentelor inregistrate de calculatorul pentru airbag. Toate acestea sunt deja explicate de cateva ori si pe aici, trebuie doar sa cauti.
Problemele legate de pornire, necesita ceva mai multa atentie si "suflet" pus.
Nu pot sa inteleg cum se pune cineva sa cumpere, cloveze, inlocuiasca un ECU (motor sau altele), fara sa faca verificarile pentru a vedea daca sunt indeplinite toate conditiile necesare pentru functionarea acelui ECU.
Prin urmare, trebuie sa verificati (cei care lucrati la masina) daca "testerul" se poate conecta la ABS:
- daca nu, trebuie cautat vinovatul in zona CIM / UEC;
- daca da, trebuie verificat daca acel ECU este alimentat pe toti pinii necesari, daca are conexiunile la masa/gnd/minus sigure si functionale si daca pinii pentru magistrala CAN au continuitate pana in mufa UEC.
Cam asta ar fi pe scurt.
1. Probabil inca mai ai probleme cu unele airbaguri si/sau pretensionere centuri siguranta.
2. Sigur nu s-a facut resetarea evenimentelor inregistrate de calculatorul pentru airbag. Toate acestea sunt deja explicate de cateva ori si pe aici, trebuie doar sa cauti.
Problemele legate de pornire, necesita ceva mai multa atentie si "suflet" pus.
Nu pot sa inteleg cum se pune cineva sa cumpere, cloveze, inlocuiasca un ECU (motor sau altele), fara sa faca verificarile pentru a vedea daca sunt indeplinite toate conditiile necesare pentru functionarea acelui ECU.
Prin urmare, trebuie sa verificati (cei care lucrati la masina) daca "testerul" se poate conecta la ABS:
- daca nu, trebuie cautat vinovatul in zona CIM / UEC;
- daca da, trebuie verificat daca acel ECU este alimentat pe toti pinii necesari, daca are conexiunile la masa/gnd/minus sigure si functionale si daca pinii pentru magistrala CAN au continuitate pana in mufa UEC.
Cam asta ar fi pe scurt.