Salut, am întâmpinat azi o problemă când am cumpărat mașină nouă, mă întorceam acasă cu ea și am dat un sprint, nefiind obisnuit cu cutia, i-am dat 3-4-3, s-a turat ceva cam tare și apoi mașina a pierdut presiunea hidraulica de la ambreiaj, m-am uitat sub mașină și era o pată de ulei mică, care provenea dintre cutie și motor, am stat 2 minute cat m-am asigurat ca nu am spart cutia, ambreiajul și-a revenit partial( numai cupla la fel de jos) am lasat masina in parcare și o ora mai tarziu nu era ulei sub ea, am plecat, ambreiajul nu patina, am ieșit cu ea la o tură, și m-a lăsat ambreiajul de tot in mijlocul Bucureștiului, am mers până acasă schimbând la ture și am observat iar uleiul dintre cutie și motor, până în prezent nu am ambreiaj, pedala este moale și nu opune rezistență dar revine. Are cineva idee ce s-a dus la ea? Conducta hidraulică la ambreiaj nu pare, și rulmentul nu se aude, dar mașina merge normal dacă schimb la turație. Mulțumesc pentru ajutor
MODEL: Astra Gtc 2005
MOTOR: Z20LER
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Este rulmentul de presiune, care are încorporat și cilindrul(hidraulic) de ambreiaj, la care i-a cedat vreo garnitură...de unde și scurgerea dintre c.v. și motor.
Cilindrul receptor nu e pe cutie? Trebuie neapărat să scot dau jos cutia? Știu ca e scumpă manopera pentru așa ceva, vreo 700 de Ron sa dau jos cutia de viteze la un gtc
Dacă chiar te pricepi, ți-ai da seama că între cele 2 piese e ceva distanță, se interpune placa de presiune, iar scurgerea e posibil, din proiectare, să fie direcționată convenabil ptr a nu afecta discul...e un defect destul de comun, n-am auzit niciodată de disc contaminat după cedarea etanșeității rulmentului de presiune, de-aia am tras concluzia că, poate, așa e proiectat.
Și dacă există, nu am auzit niciodată de așa ceva...eu consider că nu ai cum să faci asta și să mai și funcționeze în mers, decât cu metode sofisticate. Platformă sau cravată.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.