- sedanastraj
- **
- 68 mesaje
- din 20 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
sedanastraj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2017
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
sedanastraj a scris:Salut !
Cred ca voi schimba urgent bobina de inductie B16XER. A Aparut SERVICE ESP si motorul e parca in 3 cilindri.Bujiile sunt schimbate la 45k(Bosch). Acum am 50K. Ce marca de bobina ati folosit si sunteti multumiti ?
Cred ca voi schimba urgent bobina de inductie B16XER. A Aparut SERVICE ESP si motorul e parca in 3 cilindri.Bujiile sunt schimbate la 45k(Bosch). Acum am 50K. Ce marca de bobina ati folosit si sunteti multumiti ?
Cam aia pare sã fie dupã manifestãri....Ar trebui schimbate și bujiile.
Georgius a scris:DELPHI
Afirmativ.
CHoratiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2023
- Mesaj Privat
- xxl_cm
- ***
- 743 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
CHoratiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2023
- Mesaj Privat
- xxl_cm
- ***
- 743 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
sincer la turatii mici si 1.4 turbo trage prost ca e masina grea, dar dupa 2500 rpm cand intra turbina isi da drumul
gadeste-te ca tu nu ai turbina, asa ca motorul trage cam la fel in toata plaja de turatii. poate pe la 3500-4500 rpm cand il duci la maxim sa simti ca are ceva putere, dar deja atunci e zgomotos
ai cumparat-o deja, asa ca obinuieste-te cu ea asa cum e
gadeste-te ca tu nu ai turbina, asa ca motorul trage cam la fel in toata plaja de turatii. poate pe la 3500-4500 rpm cand il duci la maxim sa simti ca are ceva putere, dar deja atunci e zgomotos
ai cumparat-o deja, asa ca obinuieste-te cu ea asa cum e
micutu82
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2023
- Mesaj Privat
Buna seara. Prima oarã când scriu pe acest forum si nu cred cã-i cazul sa deschid un nou topic.
In momentul de fatã detin o Skoda Octavia, 1.6, 102cp. Asta cã sa vã faceti o pãrere cã nu-s un sofer sportiv.
Am de ales intre a achizitiona un Opel Astra j, 16, 115 cp (2015) sau un Opel Astra j, 1.4, 140 cp. (2013). Ambele au 100.000.
La care este mai fiabil motorul? Care ar fi recomandarea voastrã comparand cu ce masina am acum. Bineînteles cã 140cp pare mai puternicã pentru o masinã grea dar are acel turbo care nu stiu cât de fiabil este.
Cã si consum, este diferenta mare?
Multumesc
In momentul de fatã detin o Skoda Octavia, 1.6, 102cp. Asta cã sa vã faceti o pãrere cã nu-s un sofer sportiv.
Am de ales intre a achizitiona un Opel Astra j, 16, 115 cp (2015) sau un Opel Astra j, 1.4, 140 cp. (2013). Ambele au 100.000.
La care este mai fiabil motorul? Care ar fi recomandarea voastrã comparand cu ce masina am acum. Bineînteles cã 140cp pare mai puternicã pentru o masinã grea dar are acel turbo care nu stiu cât de fiabil este.
Cã si consum, este diferenta mare?
Multumesc
- daniel 5ck
- **
- 343 mesaje
- din 15 Mai 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Dolj
daniel 5ck
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Sunt membru al acestui club de vreo 15 ani, am un Astra G 1.4 luată de nouă în 2006 iar de vreo 2 ani am luat și un Astra J din 2010, varianta 1.6 benzină 115 cp.
Nu are roată de rezervă ci doar kit de reparație și caut o roată .
Știu că nu merge dupa orice model de Astra J așa că nu am găsit momentan.
Mă ajutați careva cu informații în zona Dolj/ Olt ?
Mulțumesc!
0725982343 . Mesaj sau whatsapp
Nu are roată de rezervă ci doar kit de reparație și caut o roată .
Știu că nu merge dupa orice model de Astra J așa că nu am găsit momentan.
Mă ajutați careva cu informații în zona Dolj/ Olt ?
Mulțumesc!
0725982343 . Mesaj sau whatsapp
P336283
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
P336283
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2024
- Mesaj Privat
CCuiava
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
Dupa 67000 de km parcursi in 7ani de zile, sincer sa fiu,nu e o masina rea deloc.
La 40000 km am schimbat bobina de inductie(parca asa ii zice), mergea in 3 pistoane.
Acum un an mi s-a ars un led de la stopul spate central. L-am schimbat(lipit altul) in 10 min.
In rest nu a picat nimic pana acum, bat in lemn.
Schimbul de ulei si filtre au fost facute anual indiferent de km parcursi.
Cureaua de accesorii si distributia schimbate la 6 ani conform cartii tehnice. Pompa de apa nu am schimbat-o(aveam vreo 40000km).
Vopseau sa zicem ca e slab calitativ.
Inca nu am schimbat placutele de frana, urmeaza in curand , mai au un sfert de viata.
Apropo, stiti cumva cu ce placute a venit, ma refer firma , model sau puteti sa-mi recomandati ?
Fara suparare, la 12.500 de euro(nu m-am bagat la programul rabla intrucat am avut nevoie sa am masina in 10 zile, intrucat trebuia sa plec undeva) pentru mine a fost deal-ul perfect.
Sunt sigur ca nu sunt singurul multumit de masina de aici de pe grup.
La 40000 km am schimbat bobina de inductie(parca asa ii zice), mergea in 3 pistoane.
Acum un an mi s-a ars un led de la stopul spate central. L-am schimbat(lipit altul) in 10 min.
In rest nu a picat nimic pana acum, bat in lemn.
Schimbul de ulei si filtre au fost facute anual indiferent de km parcursi.
Cureaua de accesorii si distributia schimbate la 6 ani conform cartii tehnice. Pompa de apa nu am schimbat-o(aveam vreo 40000km).
Vopseau sa zicem ca e slab calitativ.
Inca nu am schimbat placutele de frana, urmeaza in curand , mai au un sfert de viata.
Apropo, stiti cumva cu ce placute a venit, ma refer firma , model sau puteti sa-mi recomandati ?
Fara suparare, la 12.500 de euro(nu m-am bagat la programul rabla intrucat am avut nevoie sa am masina in 10 zile, intrucat trebuia sa plec undeva) pentru mine a fost deal-ul perfect.
Sunt sigur ca nu sunt singurul multumit de masina de aici de pe grup.
- silviuromulus
- **
- 118 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
Buna seara. Motor B16XER. Daca o bujie se uda de ulei - necesita schimb garnitura culbutori - poate fi motiv de intreruperi in mers ale motorului?!
Am oprit instalatia de gaz si ca urmare acum porneste bine, cu gaz pornea prost si avea intreruperi aleatorii in mers. Au ramas insa aceste mici intreruperi...cand nu te astepti
Multumesc
Am oprit instalatia de gaz si ca urmare acum porneste bine, cu gaz pornea prost si avea intreruperi aleatorii in mers. Au ramas insa aceste mici intreruperi...cand nu te astepti
Multumesc
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu este exclus, dacă vorbești de umezirea cu ulei în exteriorul bujiei, că dacă e la interior, e deja altă poveste...acolo trebuie cercetat și dacă manșoanele izolatoare nu sunt crăpate, coapte, străpunse electric și atunci e clar că întreruperea e de-acolo...dar nu trebuie exclusă și starea generală a bujiilor(pot fi uzate etc) sau bobina...
Ar trebui și o diagnoză ptr citire erori, întreruperile pot fi date, uneori, chiar și de o sondă lambda pe moarte...
Ar trebui și o diagnoză ptr citire erori, întreruperile pot fi date, uneori, chiar și de o sondă lambda pe moarte...
- silviuromulus
- **
- 118 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
Rezultat diagnoza:
În vară pornea la sfert, apoi galopa la ralanti cât timp era rece. Acum dau lung la automat și nu pornește, dar nu mai galopeaza la ralanti la rece. Am inchis robinetul buteliei, temporar. 1. P0300 Engine Misfire Detected - stocata, infirmata in proba drum. La prima manifestare - schimb garnitura capac (ulei la bujii), apoi facem proba cu alt modul aprindere (acum are ERA, 2ani); 2. P2097 Post Catalyst Fuel Trim System High Limit - prezentă, sunet de evacuare spartă - a) de verificat etanșeitate sistem evacuare, b) de urmărit catalizator (amplitudine crescută B1S2). 3. Compensare clapetă accelerație 84% - de curățat și reînvățat; 4. Recomand curățare injectoare - nu au fost curățate vreodată. 5. GPL: LTFT -12%, Benzină: LTFT -13%, MAF +11% (2.6 vs 2.34) - de urmărit MAF. 6. De urmarit termostat - mici pierderi la mufa heater, nu scade nivelul.
În vară pornea la sfert, apoi galopa la ralanti cât timp era rece. Acum dau lung la automat și nu pornește, dar nu mai galopeaza la ralanti la rece. Am inchis robinetul buteliei, temporar. 1. P0300 Engine Misfire Detected - stocata, infirmata in proba drum. La prima manifestare - schimb garnitura capac (ulei la bujii), apoi facem proba cu alt modul aprindere (acum are ERA, 2ani); 2. P2097 Post Catalyst Fuel Trim System High Limit - prezentă, sunet de evacuare spartă - a) de verificat etanșeitate sistem evacuare, b) de urmărit catalizator (amplitudine crescută B1S2). 3. Compensare clapetă accelerație 84% - de curățat și reînvățat; 4. Recomand curățare injectoare - nu au fost curățate vreodată. 5. GPL: LTFT -12%, Benzină: LTFT -13%, MAF +11% (2.6 vs 2.34) - de urmărit MAF. 6. De urmarit termostat - mici pierderi la mufa heater, nu scade nivelul.