BMS 1974
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13dh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ceea ce cauți/ dorești este un personaj de poveste...
Operațiile despre care scrii consumă multă manoperă și nu vei fi dispus să plătești. Cel puțin 3 ore demontat motor și cutie în atelier bine utilat cu girafă și elevator plus alte 3 ore remontat plus alte cine știe câte ore de bibileală la diverse. Totul înmulțit cu 150-200 Ron...
Dacă demontezi și cadrul motor plus casetă de direcție...
Repet astfel de manopere de dragul curățări și al întreținerii preventivă le face doar un pasionat. Adică tu. Dacă nu ai: curte, canal, compresor, pernă pneumatică și scule...
Eu am făcut ceea ce vrei tu pentru ale mele mașini, dar aveam curte și toate celelalte.
Operațiile despre care scrii consumă multă manoperă și nu vei fi dispus să plătești. Cel puțin 3 ore demontat motor și cutie în atelier bine utilat cu girafă și elevator plus alte 3 ore remontat plus alte cine știe câte ore de bibileală la diverse. Totul înmulțit cu 150-200 Ron...
Dacă demontezi și cadrul motor plus casetă de direcție...
Repet astfel de manopere de dragul curățări și al întreținerii preventivă le face doar un pasionat. Adică tu. Dacă nu ai: curte, canal, compresor, pernă pneumatică și scule...
Eu am făcut ceea ce vrei tu pentru ale mele mașini, dar aveam curte și toate celelalte.
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Si nici ca pasionat nu le faci in 6 ore,nici in 6 zile,eu am stat 1 saptamina intreaga de dimineata pina seara ca sa reusesc.Nu am spalat nimic la mina,toate piesele au fost bagate la masina de ultrasunete,si sau spalat singure.Apoi suflat cu aer,uns piese,cautat suruburi noi,etc,etc...ba ca un furtun e prea vechi,ba ca o garnitura e uzata,ba suna telefonul,in fine,o intreaga aventura.
La final motorul arata ca de fabrica,uleiul din el,arata ca nou dupa 2300 km,inca nu are culoarea aia oscura din masinile de zi cu zi.
Cost total la final,vreo 1000 eur,distributie,ulei,curele,garnituri,si cite nu mai sint si nu mi le amintesc.A meritat efortul?Eu zic ca pentru un Opel nu,categoric.
La final motorul arata ca de fabrica,uleiul din el,arata ca nou dupa 2300 km,inca nu are culoarea aia oscura din masinile de zi cu zi.
Cost total la final,vreo 1000 eur,distributie,ulei,curele,garnituri,si cite nu mai sint si nu mi le amintesc.A meritat efortul?Eu zic ca pentru un Opel nu,categoric.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat