AParvu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salutare! Acum 2 saptamani am întâmpinat o problemă cu mașina. Mai exact la numai 10 km după ce am plecat cu mașina, se aprinde martorul ( engine fault ) totul bine, masina mergea perfect, trăgea ca de-obicei.
În aceeași zi am pus testerul pe ea și aveam eroarea P226D ( ceva pe catalizator era).
Am crezut ca nu i a plăcut mașinii ceva și din cauza asta s a aprins, iar mai apoi l am șters din tester.
După 2 zile când am fost să alimentez, cum am plecat din benzinărie, la numai 10m, s a aprins din nou.
Am crezut inițial ca poate chiar este de la catalizator sau ceva. Am desfăcut sondele de pe el și le am curățat cu spray( ele arătau foarte bine).
Mai apoi am șters din nou defectul și din nou mi s a întâmplat după ce am alimentat.
Dacă întrebați de ce nu m am dus la reprezentanta, ei bine am sunat și tot ce mi au putut spune a fost:
Din păcate colegii mei sunt în concediu și vă pot face o programare pe 29 august.
Am sunat imediat cum s a aprins martorul prima dată.
Am fost între timp la mai mulți electricieni care dețin un tester și aceeași eroare la toți ( P226D ) ceea ce pe net nu am găsit nimic despre ea.
Acum aș vrea și eu o părere din partea voastră ce aș putea face sau dacă a întâmpinat cineva această problemă să ne ajute.
Mulțumesc frumos de răspunsuri!
MODEL: Opel crossland X
MOTOR: 1.2 130 cp
LOCATIE: Buucresti
În aceeași zi am pus testerul pe ea și aveam eroarea P226D ( ceva pe catalizator era).
Am crezut ca nu i a plăcut mașinii ceva și din cauza asta s a aprins, iar mai apoi l am șters din tester.
După 2 zile când am fost să alimentez, cum am plecat din benzinărie, la numai 10m, s a aprins din nou.
Am crezut inițial ca poate chiar este de la catalizator sau ceva. Am desfăcut sondele de pe el și le am curățat cu spray( ele arătau foarte bine).
Mai apoi am șters din nou defectul și din nou mi s a întâmplat după ce am alimentat.
Dacă întrebați de ce nu m am dus la reprezentanta, ei bine am sunat și tot ce mi au putut spune a fost:
Din păcate colegii mei sunt în concediu și vă pot face o programare pe 29 august.
Am sunat imediat cum s a aprins martorul prima dată.
Am fost între timp la mai mulți electricieni care dețin un tester și aceeași eroare la toți ( P226D ) ceea ce pe net nu am găsit nimic despre ea.
Acum aș vrea și eu o părere din partea voastră ce aș putea face sau dacă a întâmpinat cineva această problemă să ne ajute.
Mulțumesc frumos de răspunsuri!
MODEL: Opel crossland X
MOTOR: 1.2 130 cp
LOCATIE: Buucresti
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
P226D code will set if the properly functioning system detects that the DPF is missing. The exhaust pressure differential sensor is used to diagnose this failure.This code sets when the ECM detects that the pressure difference over the DPF is less than a set threshold.
Cam e mură-n gură...ptr unul care nu practică meseria după ureche.
PS
Ce-mi pare ușor ciudat: codul ăsta de eroare pare că se referă la DPF(adică diesel), iar tu pare că ai un benzinar...
Ultima modificare făcută de bibu16v la Mar 13 Aug, 2024 7:15 am
Cam e mură-n gură...ptr unul care nu practică meseria după ureche.
PS
Ce-mi pare ușor ciudat: codul ăsta de eroare pare că se referă la DPF(adică diesel), iar tu pare că ai un benzinar...
Ultima modificare făcută de bibu16v la Mar 13 Aug, 2024 7:15 am
AParvu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Tocmai de asta am și întrebat, ca și mie mi se pare ciudat să mi dea eroarea asta fiind benzinar, am înțeles de la cineva ca ar fi o sondă defectă pe filtru, dar mă gândeam ca a mai întâmpinat cineva această problemă.
M am gândit să schimb și bujiile astăzi să elimin problema cu bujiile din care am înțeles ca ar mai putea apărea această eroare.
M am gândit să schimb și bujiile astăzi să elimin problema cu bujiile din care am înțeles ca ar mai putea apărea această eroare.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
AParvu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Bujiile au fost “schimbate” la fiecare 30.000 km dupa cum spune reprezentanta. Acum ca ei nu le au schimbat și doar m au pus sa le plătesc, nu știu.
Dar aveți idee la câți nm se strâng bujiile la acest model ?
Când le am desfăcut mi se păreau foarte foarte slabe, adică și un copil de 10 ani le putea desface
Dar aveți idee la câți nm se strâng bujiile la acest model ?
Când le am desfăcut mi se păreau foarte foarte slabe, adică și un copil de 10 ani le putea desface
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
AParvu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat