- THRUSTMASTER
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Feb 2020
- Zafira Tourer 2013 B16DTH
- Bucuresti
THRUSTMASTER
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2020
- Mesaj Privat
Salut. Detin masina din descriere, cumparata in 2020 martie si conform cartii masinii bateria a fost schimbata in 2017 deci 6 ierni a dus-o. Anul trecut prin iarna mi-a dat semne ca vrea sa moara pentru ca atunci cand ii dadeam cheie se stingeau ceasurile. Am trecut iarna pornind-o zilnic si uneori cand mergeam la curte o puneam pe redresor sa o mai incarc. Cum au inceput noptile mai racoroase (14 grade) nu a mai pornit deloc. Am vrut sa vad si cat tine o baterie GM , mai ales ca eu nu folosesc start /stop, functie ce intrebuinteaza serios o baterie. A sosit vremea sa cumpar alta.
Am citit pe foarte multe site-uri cum e cu schimbatul acumulatorului, trebuie codare ? Se face ceva special ? Cosmin H aici pe forum mi-a spus ca lui la Opel dupa ce i-a schimbat bateria, mesterii au lasat-o 1 h sa se imperecheze cu masina sau ceva de genul, peste tot lumea zica ca trebuie codata altfel nu merge, ai probleme chiar vanzatorul de la Autokarma mi-a spus ca nu merge start/stop daca nu e codata pe masina. In fine.
Am decis sa merg fix pe aceleasi specificatii si anume: 80 cu 800 EN AGM, iar ca firma am ales Exide. Am citit ca sunt cam cei mai batrani in materie de construit baterii, daca vreti mai multe informatii gasiti sigur pe google, pe mine m-au convins, m-am saturat de Varta , Bosch si alte de genul.
Am montat bateria singur in parcare, mi-a luat ceva deoarece trebuie demontata si tava de la stergatoare, cam 30 min toata operatiunea. A pornit fara cheie vorba fratiorului meu Cosmin H. Dupa un drum de 2 km surpriza a intrat start/ stop pe care intentionat l-am lasat aprins. Alarma cu pager imi arata o tensiune de 14.7. Totul ok. Dupa 5 zile pot spune ca masina pare ca are un suflet nou, porneste la sfert, ajunge repede la relantiu, are zvac.
In concluzie cred ca daca pe masina ai avut start /stop si montezi o baterie noua cu fix aceleasi specificatii nu exista nici o problema , iar codarea cred ca se face daca de exemplu ai avut EFB si pui cu AGM sau ai avut un acumulator cu amperaj mai mic si pui mai mare. Clar trebuie sa stie si masina ce ai pus pe ea sa stie cat trage din ea, cat incarca, cand se opreste.
Daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Drumuri bune sa aveti !
MODEL: Zafira Tourer 2013
MOTOR: B16DTH
Am citit pe foarte multe site-uri cum e cu schimbatul acumulatorului, trebuie codare ? Se face ceva special ? Cosmin H aici pe forum mi-a spus ca lui la Opel dupa ce i-a schimbat bateria, mesterii au lasat-o 1 h sa se imperecheze cu masina sau ceva de genul, peste tot lumea zica ca trebuie codata altfel nu merge, ai probleme chiar vanzatorul de la Autokarma mi-a spus ca nu merge start/stop daca nu e codata pe masina. In fine.
Am decis sa merg fix pe aceleasi specificatii si anume: 80 cu 800 EN AGM, iar ca firma am ales Exide. Am citit ca sunt cam cei mai batrani in materie de construit baterii, daca vreti mai multe informatii gasiti sigur pe google, pe mine m-au convins, m-am saturat de Varta , Bosch si alte de genul.
Am montat bateria singur in parcare, mi-a luat ceva deoarece trebuie demontata si tava de la stergatoare, cam 30 min toata operatiunea. A pornit fara cheie vorba fratiorului meu Cosmin H. Dupa un drum de 2 km surpriza a intrat start/ stop pe care intentionat l-am lasat aprins. Alarma cu pager imi arata o tensiune de 14.7. Totul ok. Dupa 5 zile pot spune ca masina pare ca are un suflet nou, porneste la sfert, ajunge repede la relantiu, are zvac.
In concluzie cred ca daca pe masina ai avut start /stop si montezi o baterie noua cu fix aceleasi specificatii nu exista nici o problema , iar codarea cred ca se face daca de exemplu ai avut EFB si pui cu AGM sau ai avut un acumulator cu amperaj mai mic si pui mai mare. Clar trebuie sa stie si masina ce ai pus pe ea sa stie cat trage din ea, cat incarca, cand se opreste.
Daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Drumuri bune sa aveti !
MODEL: Zafira Tourer 2013
MOTOR: B16DTH
xtrail
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2021
- Mesaj Privat
Prea multe poveste ai scris,daca schimbi acumulatorul nu ai nevoie resetat codur i nimic,o schimbi tu acasa nu ai nevoiie de servici,sistemul start stop iar prea multe gandiri faci,nu are sens prea multe doar daca ai semafoare in zece metri,altfel nu profiti de ea ca sa ii economisesti combustibil.Dar gandastet e la electromotor ai 10000 pornire,treaba ta care e .Am si eu Zafira CDTI 2.0 sunt foerte multumit,cand ma bag i masina prima deslock functia star stop,ca sa nu ma deranjeze.Daca mergi dimineta seara lasa functia ON,treaba ta.Bateria ii dirijeaza.Depinde de folosinta frate.Am de trei ani,zafira 2,0 CDTI,folosesc START-STOP. oras mic plus rural Off m am obisnuit la fieacare pornire Off si n-am probleme cu bateria.Si la mine in Harghita e si 25 minus,cand in cand.N am avut probleme cu bateria,eu spun lasa i Sistemul Start Stop,nu merita,castigi mai mult daca ai grija de baterie.
xtrail
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
cataluta
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
cataluta
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 163 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
Si cu start-stop si fara,ai nevoie de baterie AGM sau EFB,si cu si fara ss are incarcare inteligenta.Daca va uitati pe configuratorul de baterii de pe site-urile Varta,Exide,Yuasa,Banner veti vedea ca doar AGM recomanda la motorizarea B20DTH.Si nu apecifica daca este cu sau fara ss.Simpla am avut eu,am pus agm acum.
cataluta
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Se pare ca odata cu scaderea temperaturii bateria mea da semne de oboseala. Neaparat trebuie alta. Am vorbit la un magazin de baterii care au si montajul autorizat si am intrwbat de acea codare. Au spus ca la opel nu au facut codare si ca au montat destule baterii! O sa iau una AGM cu aceleasi specifiicatii ca cea actuala! Careva a facut codare la opel? Multumesc anticipat! Revin.. am incercat la mai multe magazine si service-uri de electrica parerea e impartita. Au spus sa iau acumulatorul sa vin sa imi verifice si sa dea garantia si daca va fii nevoie de codare va, vedea atunci si fa face. Revin cu alte info…..
cataluta
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salut din nou. Am achizitionat un acumulator exide de la autokarma si am fost la masuratori si arata cam ciudat viata bateriei 84% . Intrebarea se pune dupa incarcare va fii de suta la suta sau imi va arata doar incarecare 100% si vata la fel 84 % sau mai jos! Daca a mai avut cineva situatia de mai sus
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat