MaryanCT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Astra H din 2006, cu motor pe benzina de 1.4 si de curand am o problema legata de un martor din bord.
Cand s-a aprins prima data am fost cu ea in service (Opel) si au gasit ca este defecta sonda lambda.
A fost inlocuita sonda iar dupa o saptamana s-a aprins din nou martorul in bord.
A doua oara mi s-a spus ca din cauza sondei de ulei, s-a infiltrat ulei pe firul sondei iar acesta a ajuns pana la calculator si din aceasta cauza se aprinde acel martor in bord.
Acum nu stiu ce sa fac deorece am fost din nou la service si baietii de acolo au spus ca a intrat ulei in calculator si oricat de mult ar spala ei contactele tot se va aprinde acel martor + ca exista riscul sa cedeze calculatorul.
Dupa doar 2 zile s-a aprins din nou.
Acum sunt in situatia sa schimb calculatorul cu unul second hand sau cu unul nou.
Problema este ca nu stiu cat ma va mai tine acest calculator si daca se merita sa iau de acum unul second hand.
Daca iau un calculator second hand am inteles ca acesta trebie sa fie resetat pe masina pe care este deja montat si abia dupa aceea se poate monta pe alta masina.
Doresc sa stiu daca mai sunt persoane care au trecut prin asa ceva si cum au procedat.
Va multumesc
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z14XEP
Am un Astra H din 2006, cu motor pe benzina de 1.4 si de curand am o problema legata de un martor din bord.
Cand s-a aprins prima data am fost cu ea in service (Opel) si au gasit ca este defecta sonda lambda.
A fost inlocuita sonda iar dupa o saptamana s-a aprins din nou martorul in bord.
A doua oara mi s-a spus ca din cauza sondei de ulei, s-a infiltrat ulei pe firul sondei iar acesta a ajuns pana la calculator si din aceasta cauza se aprinde acel martor in bord.
Acum nu stiu ce sa fac deorece am fost din nou la service si baietii de acolo au spus ca a intrat ulei in calculator si oricat de mult ar spala ei contactele tot se va aprinde acel martor + ca exista riscul sa cedeze calculatorul.
Dupa doar 2 zile s-a aprins din nou.
Acum sunt in situatia sa schimb calculatorul cu unul second hand sau cu unul nou.
Problema este ca nu stiu cat ma va mai tine acest calculator si daca se merita sa iau de acum unul second hand.
Daca iau un calculator second hand am inteles ca acesta trebie sa fie resetat pe masina pe care este deja montat si abia dupa aceea se poate monta pe alta masina.
Doresc sa stiu daca mai sunt persoane care au trecut prin asa ceva si cum au procedat.
Va multumesc
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z14XEP
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Mai nene ce fumati voi acolo in Constanta, pt ca ...... VREAU SI EU !
Serios acuma, verifica UNDE este pozitionata sonda de ulei, verifica UNDE este calculatorul motor si daca ajungi singur la concluzia ca se putea infiltra ulei printr-un cablu electric de la sonda pana la calculator, atunci eu nu mai am nimic de zis.
Ori ai inteles tu gresit, ori aia isi bat joc de tine. PAREREA MEA !
Serios acuma, verifica UNDE este pozitionata sonda de ulei, verifica UNDE este calculatorul motor si daca ajungi singur la concluzia ca se putea infiltra ulei printr-un cablu electric de la sonda pana la calculator, atunci eu nu mai am nimic de zis.
Ori ai inteles tu gresit, ori aia isi bat joc de tine. PAREREA MEA !
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
Bunã, te aștepți ca cineva sã îți facã diagnozã prin telepatie? Oare cei ce îți iau banii nu au rãspuns la problema mașinii tale? Sã înțeleg cã service Opel.. îs praf la tine în oraș sau bat.... ceva de persoana ta? Eu în locul tãu aș merge peste ei mãcar banii investiți aiurea sã îi primești inapoi....
p.s. data viitoare când mai ai o problemã vino și tu cu un cod de eroare nu cu povești ieftine, iar la sonda de ulei nu are nici un senzor existã doar un amãrât de switch on-off pe chiuloasã la care firul nu ajunge la ecu motor....
p.s. data viitoare când mai ai o problemã vino și tu cu un cod de eroare nu cu povești ieftine, iar la sonda de ulei nu are nici un senzor existã doar un amãrât de switch on-off pe chiuloasã la care firul nu ajunge la ecu motor....
MaryanCT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2019
- Mesaj Privat