Ipintilei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2019
- Mesaj Privat
salutare,daca a mai pățit cineva asta si ma poate ajuta...
Am un consum de 0,69 A in staționare cu masina încuiat.nu scade ,nu creste dupa ce se stabilizeaza in 2-3 minute.Am scos sigurantele una cate una din tabloul de la compartimentul motor cat si cele din portbagaj,fără nici un rezultat.
Dacă a mai patit cineva si ma poate ajuta cu o informatie ce ar putea fi ,mare mulțumită
Daca dau jos de pe borna de + alimentarea tabloului de la motor scade consumul la 0.
MODEL: opel zafira b
MOTOR: 1.9 cdri 150 cp
Am un consum de 0,69 A in staționare cu masina încuiat.nu scade ,nu creste dupa ce se stabilizeaza in 2-3 minute.Am scos sigurantele una cate una din tabloul de la compartimentul motor cat si cele din portbagaj,fără nici un rezultat.
Dacă a mai patit cineva si ma poate ajuta cu o informatie ce ar putea fi ,mare mulțumită
Daca dau jos de pe borna de + alimentarea tabloului de la motor scade consumul la 0.
MODEL: opel zafira b
MOTOR: 1.9 cdri 150 cp
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Aceasta masina intra in "Deep Sleep" dupa aproximativ 16 minute de la incuiere si ultima interactiune cu ea.
Deci, inchis absolut totul, incuiata, nu atingi absolut nimic timp de 16 minute, abia apoi citesti ce valoare indica ampermetrul inseriat.
Daca si in situatia asta consumul ramane tot la acea valoare (mare), diagnosticarea nu este chiar simpla, pentru ca problema poate sa fie aproape oriunde.
Unele dintre cauzele pe care le-am intalnit eu pentru un consum marit:
- Display sau Radiou "neorigilnal";
- Perturbatii care nu lasau unul dintre module sa intre in "Deep Sleep", cum ar fi, fire rupte/dezizolate si care atingeau aleatoriu, mufe oxidate si deci contacte imperfecte;
- Dispozitive "neoriginale" conectate cu improvizatii la instalatia masinii, cum ar fi statii CB, camere de bord, amplificatoare audio etc.:
- Dispozitive conectate la mufa OBD2, care desi nu consumau ele, nu lasau sistemul masinii sa intre in "Deep Sleep".
Cam acestea imi vin in minte acum.
Deci, inchis absolut totul, incuiata, nu atingi absolut nimic timp de 16 minute, abia apoi citesti ce valoare indica ampermetrul inseriat.
Daca si in situatia asta consumul ramane tot la acea valoare (mare), diagnosticarea nu este chiar simpla, pentru ca problema poate sa fie aproape oriunde.
Unele dintre cauzele pe care le-am intalnit eu pentru un consum marit:
- Display sau Radiou "neorigilnal";
- Perturbatii care nu lasau unul dintre module sa intre in "Deep Sleep", cum ar fi, fire rupte/dezizolate si care atingeau aleatoriu, mufe oxidate si deci contacte imperfecte;
- Dispozitive "neoriginale" conectate cu improvizatii la instalatia masinii, cum ar fi statii CB, camere de bord, amplificatoare audio etc.:
- Dispozitive conectate la mufa OBD2, care desi nu consumau ele, nu lasau sistemul masinii sa intre in "Deep Sleep".
Cam acestea imi vin in minte acum.
Ipintilei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2019
- Mesaj Privat
Toate sunt originlae pe masina,nu am schimbat nimic pe partea electrica,partea cu fire intrerupte ,am avut la usile spate dar am inlocuit mufele si cablajul cu altele noi ,dar asta a fost acum 4 luni,mie problema mi-a aparut de o saptamana,desi trebuia sa am oscilație macar la amperaj la scoaterea sigurantelor.mă gandeam ca mai poate fi calculatorul masinii,am sa ii scot mufa maine sa văd dacabse schimba ceva.
Iti multumesc frumos
Iti multumesc frumos