Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Bună seara ,

Astăzi am circulat cu mașina și am făcut 4 drumuri și nu am avut nici o problemă în schimb , după ce am plecat iar și am ajuns la muncă , am închis ac și totul pe off , dar aerul a rămas pornit în habitaclu deși motorul era oprit , m-am gândit ca da rămâne pornit până se răcește motorul dar nu , după 30 min am revenit la mașină și aerul tot funcționa, singura soluție a fost să scot borna de la baterie să se oprească absolut tot . Aveți idee ce se întâmplă? Până acum nu am avut probleme absolut deloc cu mașina. Am eroare la senzorul de noxe dar atât . Multumesc frumos !


MODEL: Opel astra K 2018
MOTOR: 1.6 cdti b16
Skip ads

  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Revin cu actualizare , am stat cu borna de la bateria decuplată , m-am gândit ca toată noaptea își revine ceva în mașină , doar ca la fel cuplând borna , ventilatorul pornește , am căutat siguranțele din panou de interior de la bord și am găsit siguranța pentru decuplare “ Climate control system, fan “ nr 2 am scos siguranța și s-a oprit ventilatorul, ideea e ca îmi ia comenzile din Panou , in sensul ca daca ii dau comanda de parbriz sau picioare merg comenzile , atât aer cald cat și ac . Nu îmi scade in schimb viteza de la ventilator indiferent cat aș umbla sus jos cu el , ideea e ca am scos siguranța de 40 (58v) și nu mai trebuie sa scot borna de la baterie . În rest tot as dori un ajutor cu aceasta problema va rog frumos!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Dupa descriere pare sa fie defect modulul pentru reglarea turatiei/vitesei ventilatorului de habitaclu.
Ceea ce popular se numeste "rezistenta de trepte".
  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Acest motor merge
Și am mai desfăcut și
Care nu aș ști cum să îl verific dacă e bun sau nu , atât motorul cat și rezistorul îmi par a fi noi nouțe
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Motorul", se vede clar ca nu mai este nou de mult, asta ne arata rugina de pe ax (umezeala sau chiar scurgeri de apa), cat si depunerile de pe partea interioara a "palelor" ventilatorului (timpi de functionare importanti).
Cu toate acestea, este clar ca nu el este problema (cel putin nu problema curenta), pentru ca el functioneaza.

Acel modul, nu prea ai cum sa il verifici la nivel empiric, poate doar daca are elementul de reglaj, strapuns (in scurt circuit).
Asta ai putea verifica cu un aparat de masurare a rezistentei, intre pinul de intrare si pinul de iesire. (nu stiu daca reglajul se realizeaza pe "plus" sau pe "minus".
Cel mai simplu pentru tine ar fi sa comanzi un modul si sa te intelegi cu vanzatorul sa te lase sa il incerci, stiu, nu este corect moral.

Daca totusi vrei sa faci ceva masuratori, pune mai multe detalii si poze cu mufa acelui modul si incercam sa ne dam seama cum ar trebui sa lucreze.
  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru răspunsul clar , motorul încă merge chiar bine , am măsurat in schimb rezistorul dar nu am
Sarcina pe niciun pin , am sa fac comanda pentru el . Din păcate i Germania nu se practică cu lasă-mă să încet. Dacă merge Smile)) , va multumesc frumos pentru intervenția dumneavoastră și răspunsurile prompte. Am reasamblat totul la locul lui și momentan umblu cu siguranță din față (40) 58v.
O scot in momentul cand sunt parcat , ca sa nu mai fiu nevoit sa scot borna de la baterie , cand am modulul și îl înlocuiesc revin cu detalii despre problema asta ! Mulțumesc frumos încă odată!
  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
sebage a scris:"Motorul", se vede clar ca nu mai este nou de mult, asta ne arata rugina de pe ax (umezeala sau chiar scurgeri de apa), cat si depunerile de pe partea interioara a "palelor" ventilatorului (timpi de functionare importanti).
Cu toate acestea, este clar ca nu el este problema (cel putin nu problema curenta), pentru ca el functioneaza.

Acel modul, nu prea ai cum sa il verifici la nivel empiric, poate doar daca are elementul de reglaj, strapuns (in scurt circuit).
Asta ai putea verifica cu un aparat de masurare a rezistentei, intre pinul de intrare si pinul de iesire. (nu stiu daca reglajul se realizeaza pe "plus" sau pe "minus".
Cel mai simplu pentru tine ar fi sa comanzi un modul si sa te intelegi cu vanzatorul sa te lase sa il incerci, stiu, nu este corect moral.

Daca totusi vrei sa faci ceva masuratori, pune mai multe detalii si poze cu mufa acelui modul si incercam sa ne dam seama cum ar trebui sa lucreze.
- Asa arata fata pentru mufe

L-am găsit pe eBay și l-am comandat sper să fie totul în regulă după montaj , oricum revin cu detalii după montaj . Mulțumesc frumos pentru ajutor!
  • EVizireanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Sports Tourer 2018 B-K
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2024

  • Mesaj Privat
EVizireanu a scris:Bună seara ,

Astăzi am circulat cu mașina și am făcut 4 drumuri și nu am avut nici o problemă în schimb , după ce am plecat iar și am ajuns la muncă , am închis ac și totul pe off , dar aerul a rămas pornit în habitaclu deși motorul era oprit , m-am gândit ca da rămâne pornit până se răcește motorul dar nu , după 30 min am revenit la mașină și aerul tot funcționa, singura soluție a fost să scot borna de la baterie să se oprească absolut tot . Aveți idee ce se întâmplă? Până acum nu am avut probleme absolut deloc cu mașina. Am eroare la senzorul de noxe dar atât . Multumesc frumos !
***************************************************
După schimbarea modulului ,

MODEL: Opel astra K 2018
MOTOR: 1.6 cdti b16
totul a revenit la normal , multumesc pentru răspunsuri și ajutor !
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru reusita si felicitari si pentru ca ai revenit cu rezultatul!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR