Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,612
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
R134A, 475g si ulei PAG 46
Comandarea compresorului este dictata de intervalul de presiune (inregistrat de senzorul de presiune), nu de cantitatea de gaz refrigerant.
Undeva peste 4 bar si sub 30 bar, este permisa comandarea compresorului.
Skip ads

  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Dar pentru a atinge presiunea minima la care compresorul cupleaza nu trebuie sa existe o cantitate minima de freon?
Stiu ca atunci cand nu exista freon suficient compresorul nu cupleaza pentru a fii pretejat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ba da, ca sa porneasca este nevoie de o anumita cantitate de freon care este insa in stransa legatura cu presiunea din instalatie. altfel spus nu ai cum sa ai o anumita presiune fara o cantitate de freon...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,612
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Categoric da, gazul refrigerant se masoara in grame, tocmai pentru ca presiunea ar fi nerelevanta.
Aceste grame sunt determinate doar cu statia de incarcare, pe masina ar fi imposibil sa mai masori masa/greutatea.
Pe masina, senzorii sunt de presiune si temperatura, greutatea fiind luata in calcul cea recomandata.

Sa spunem cumva popular, cantitatea de gaz din instalatie nu poate fi masurata ci va fi determinata indirect din calcule.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Cât vă indică presiunea cu Op-com la mașina Astra H, climă manuală, în următoarele situații:
1. A C oprit
2. AC pornit
Pentru o instalație care funcționează în parametrii normali.
În cât timp se admite că pierderea de freon e acceptabilă?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,612
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pana vor raspunde colegi cu clima cu comanda manuala ...
La masina personala, cu clima cu comanda automata si cu cantitatea normala de gaz refrigerant:
1. AC oprit - undeva intre 5.5 Bar si 7.5 Bar, in functie de temperatura exterioara;
2. AC pornit - undeva intre 8 Bar si 22 Bar, in functie de temperatura exterioara si temperatura setata pentru interior.
  • Adonis1296

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salutare, posesor de Opel Astra 1.9 2007, am o problema cu AC-ul. La o constatare realizată la un service am primit informația că sistemul AC format din conducte și furtune pierde freon, încercarea a fost făcută cu azot daca nu greșesc. Nu am reținut foarte bine cum arată acel "furtun" care din spusele domnului de acolo datorita vibrațiilor s-a uzat și pierde freon dar știu că este în zona stânga cum privești motorul in zona compresorului AC/alternatorului. Problema este că acel domn mi-a spus că trebuie să schimb toată conducta și că are un cost de 1500-2000 lei și că trebuie demontat foarte mult. Mă gândesc să iau din dezmembrări acea parte de conductă... Cât despre demontat nu știu ce să zic, vreau sa aud mai multe păreri daca a mai întâmpinat cineva aceasta problema. Mulțumesc anticipat!
  • Costeen

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o problema la Opelul meu Zafira din 2009, 1.7 110cp. De cateva zile nu mai pot folosi "aerul" fara cel conditionat. Odata ce pornesc ventilatorul pe oricare treapta si oricare directe de suflare porneste si AC-ul (care pare sa functioneze normal - baga rece) dar daca vreau sa-l opresc, cand apas pe butonul de AC prima oara nu se intampla nimic, a doua oara se stinge ledul si se aude cum se opreste dar in aproximativ 5 secunde porneste singur ledul si cupleaza compresorul. Si face mereu la fel, prima oara nimic, a doua oara se opreste si porneste singur in aproximativ 5 secunde. Sistemul a fost verificat si incarcat inainte de Paste si pana acum 2-3 zile a functionat normal. Aveti idei ce ar putea fi?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,915
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Mie îmi pare că modulul climă nu face ce trebuie...cred că o diagnoză poate să arunce niște lumină asupra problemei.
  • MAlex78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salut. am un Opel astra K 2017 cu o problema ciudata. Daca folosesc AC pe viteza mai mare imi apar in bord erori vechi pe care masina le-a avut (rezolvate intre timp). Daca opresc AC, sau merg cu el pe intensitate mica, erorile dispar si masina functioneaza normal. A mai avut cineva problema aceasta? Multumesc
  • SMiu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Bună ziua. Am încărcat instalația cu freon de două ori și îmi aruncă o garnitură de la supapa de expansiune vaporizator.
Vă rog să-mi spuneți care ar fi cauza? Vă mulțumesc anticipat.


MODEL: Opel astra g 1.6 twinport 2007
MOTOR: 1.6 z16xep.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,819
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Discuția există deja!
@admin se poate combina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR