- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Categoric da, gazul refrigerant se masoara in grame, tocmai pentru ca presiunea ar fi nerelevanta.
Aceste grame sunt determinate doar cu statia de incarcare, pe masina ar fi imposibil sa mai masori masa/greutatea.
Pe masina, senzorii sunt de presiune si temperatura, greutatea fiind luata in calcul cea recomandata.
Sa spunem cumva popular, cantitatea de gaz din instalatie nu poate fi masurata ci va fi determinata indirect din calcule.
Aceste grame sunt determinate doar cu statia de incarcare, pe masina ar fi imposibil sa mai masori masa/greutatea.
Pe masina, senzorii sunt de presiune si temperatura, greutatea fiind luata in calcul cea recomandata.
Sa spunem cumva popular, cantitatea de gaz din instalatie nu poate fi masurata ci va fi determinata indirect din calcule.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pana vor raspunde colegi cu clima cu comanda manuala ...
La masina personala, cu clima cu comanda automata si cu cantitatea normala de gaz refrigerant:
1. AC oprit - undeva intre 5.5 Bar si 7.5 Bar, in functie de temperatura exterioara;
2. AC pornit - undeva intre 8 Bar si 22 Bar, in functie de temperatura exterioara si temperatura setata pentru interior.
La masina personala, cu clima cu comanda automata si cu cantitatea normala de gaz refrigerant:
1. AC oprit - undeva intre 5.5 Bar si 7.5 Bar, in functie de temperatura exterioara;
2. AC pornit - undeva intre 8 Bar si 22 Bar, in functie de temperatura exterioara si temperatura setata pentru interior.
- Adonis1296
- *
- 1 mesaje
- din 01 Jul 2024
- Astra 2007 1.9 DT
- Brasov
Adonis1296
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salutare, posesor de Opel Astra 1.9 2007, am o problema cu AC-ul. La o constatare realizată la un service am primit informația că sistemul AC format din conducte și furtune pierde freon, încercarea a fost făcută cu azot daca nu greșesc. Nu am reținut foarte bine cum arată acel "furtun" care din spusele domnului de acolo datorita vibrațiilor s-a uzat și pierde freon dar știu că este în zona stânga cum privești motorul in zona compresorului AC/alternatorului. Problema este că acel domn mi-a spus că trebuie să schimb toată conducta și că are un cost de 1500-2000 lei și că trebuie demontat foarte mult. Mă gândesc să iau din dezmembrări acea parte de conductă... Cât despre demontat nu știu ce să zic, vreau sa aud mai multe păreri daca a mai întâmpinat cineva aceasta problema. Mulțumesc anticipat!
Costeen
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salutare. Am o problema la Opelul meu Zafira din 2009, 1.7 110cp. De cateva zile nu mai pot folosi "aerul" fara cel conditionat. Odata ce pornesc ventilatorul pe oricare treapta si oricare directe de suflare porneste si AC-ul (care pare sa functioneze normal - baga rece) dar daca vreau sa-l opresc, cand apas pe butonul de AC prima oara nu se intampla nimic, a doua oara se stinge ledul si se aude cum se opreste dar in aproximativ 5 secunde porneste singur ledul si cupleaza compresorul. Si face mereu la fel, prima oara nimic, a doua oara se opreste si porneste singur in aproximativ 5 secunde. Sistemul a fost verificat si incarcat inainte de Paste si pana acum 2-3 zile a functionat normal. Aveti idei ce ar putea fi?
- bibu16v
- *******
- 6,915 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,915
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
MAlex78
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salut. am un Opel astra K 2017 cu o problema ciudata. Daca folosesc AC pe viteza mai mare imi apar in bord erori vechi pe care masina le-a avut (rezolvate intre timp). Daca opresc AC, sau merg cu el pe intensitate mica, erorile dispar si masina functioneaza normal. A mai avut cineva problema aceasta? Multumesc
SMiu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2017
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,819 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,819
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat