Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Buna ziua,detin un opel corsa b 1.0 motor xe10xe,ca problema ar fi urmatoarea,cand temperatura trece de 90 grade la lichidul de racire mai ales in trafic sau bara la bara,simt ca ii taie din forta spre moarte,"da in nas",daca apa e sub 90 nu exista nici o problema merge chiar miraculos,chestia se intampla in fiecare treapta de viteza,si un consum zic eu exagerat,am schimbat buji,filtru benzina,termostat,am scos mufa de la egr la fel face,am batut putin in el cum am mai citit pe forum la fel,am scos mufa de la sonda lambda iar in bord a aparut ckeck engine,consum crescut dar nu mai da in nas...undeva la 12-13 per 100 km,nu imi apar erori sau check engine aprins daca sunt mufate toate...o parere as dori inainte sa ma apuc de schimbat sonda...multumesc si Sarbatori Fericite!


MODEL: Opel corsa b an 2000
MOTOR: 1.0 xe10xe

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Să fii atent ce sondă cumperi!
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
De citit.
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Am citit aproape orice ar avea legatura,astazi spre exemplu a inceput si cu mufa scoasa la sonda sa inceapa sa tremure la turatii joase...
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema intr-un final
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ne spui cum ai rezolvat?
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Pai povestea e cam lunga,si am inceput prin schimbarea termostatului,apoi egr,apoi senzor arbore cotit,senzor temperatura,sonda lambda,finala tobei,clapeta de acceleratie,senzor purge,canistra pcv,nu aveam nici un cod de eroare si masina dadea in continuare in nas,uni mecanici ziceau de egr,alti clapeta,alti sonda,doar un domn din botosani prin intermediul tiktok am dat de el,virgil ii spune,imi recomandase de la inceput sa verific galeria de admisie,toti spuneau ca nu are treaba,trebuia sa apara pe tester ca trage aer fals,dar nu aparea,m-am apucat singur sa scot clapeta,sa scot galeria de admisie,unde in gaura de admisie nr 3 era mai ud decat celelalte,am sters tot am astupat gaurile si am dat cu smirghel,am curatat galeria de admisie desi nu avea mare lucru in ea,la fel si garnitura de tabla,am pus toate la loc,stranse bine desi cand le-am desfacut 2 suruburi tot din partea cilindrului 3 au mers mai usor,masina merge extraordinar de bine la plecarile de pe loc,nu se mai aud batai ca de distributie...daca il ascultam din prima salvam cateva sute de lei bune,deci problema era:tragea aer fals pe la cilindru 3 ea fiind 1.0 benzina,multumesc forumului si in ultimu rand multumesc domnului Virgil Daniel Lupu pt ajutor si sfaturi,ultima schimbare pe care voiam sa o fac erau injectoarele,daca nu functiona doream sa schimb motorul,plus de asta am mai primit sfaturi si sa schimb calculatorul masini...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR