A8755
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2024
- Mesaj Privat
Salut! Am schimbat recent bateria crezând ca asta este problema.
Astăzi mergând cu masina am sesizat că la relanti fără consumatori sta la 13.0. Cu consumatori (proiectoare ceata, faza lunga, radio, camera de bord și AC) sta undeva la 11.0 - 11.5 v.
Alternatorul este și el nou, când am verificat el încarcă cu 14.0v, așa cum trebuie.
Țin sa menționez ca mașina în mers (doar cu radio, camera de bord și faza scurta) nu sare de 13.0.
Ieri am pățit sa mi se descarce bateria în mers, urcam un deal și m am trezit ca nu mai aveam baterie în mers, abia am tras de volan fiind moarta toată masina.
A mai pățit cineva?
MODEL: Astra H din 2004
MOTOR: 1.7CDTI 100CP
Astăzi mergând cu masina am sesizat că la relanti fără consumatori sta la 13.0. Cu consumatori (proiectoare ceata, faza lunga, radio, camera de bord și AC) sta undeva la 11.0 - 11.5 v.
Alternatorul este și el nou, când am verificat el încarcă cu 14.0v, așa cum trebuie.
Țin sa menționez ca mașina în mers (doar cu radio, camera de bord și faza scurta) nu sare de 13.0.
Ieri am pățit sa mi se descarce bateria în mers, urcam un deal și m am trezit ca nu mai aveam baterie în mers, abia am tras de volan fiind moarta toată masina.
A mai pățit cineva?
MODEL: Astra H din 2004
MOTOR: 1.7CDTI 100CP
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Alternatorul poate fi nou, dar nu neaparat si bun, trebuie neaparat masurat atunci cand se manifesta problema.
Faptul ca încărca odată, nu inseamna ca mai incarcă si acum.
O problema foarte des intalnita este si aceea cu sertizarile defectuoase.
Papucii sertizati pe firele groase dintre alternator si acumulator si cele dintra blocul motor si masa /caroserie sau caroserie pana pe acumulator.
In toate aceste locuri, pot fi pierderi foarte mari, desi aparent nu ai crede.
Cand se manifesta problema, trebuie masurat cu atentie cat "scoate" alternatorul, cat ajunge pe acumulator si unde anume sunt pierderile.
Toate acestea sunt scrise si explicate deja de nenumarate ori, trebuie doar cautat.
Faptul ca încărca odată, nu inseamna ca mai incarcă si acum.
O problema foarte des intalnita este si aceea cu sertizarile defectuoase.
Papucii sertizati pe firele groase dintre alternator si acumulator si cele dintra blocul motor si masa /caroserie sau caroserie pana pe acumulator.
In toate aceste locuri, pot fi pierderi foarte mari, desi aparent nu ai crede.
Cand se manifesta problema, trebuie masurat cu atentie cat "scoate" alternatorul, cat ajunge pe acumulator si unde anume sunt pierderile.
Toate acestea sunt scrise si explicate deja de nenumarate ori, trebuie doar cautat.
A8755
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2024
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pe Astra H (1.7cdti, alternator cu pompa de vacuum pe el ) din pacate nu rezista prea mult, poti gasi postari pe forum de la utilizatori ce-au luat pe nou si nu a mers prea mult.
Rezista cele originale HITACHI care au fost reconditionate de profesionisti, cu schimbarea tuturor componentelor uzate (inclusiv rotor sau stator, dupa cum a fost cazul). Dar astea nu sunt ieftine si trebuie sa dai alternatorul tau uzat la schimb, pe langa pretul celui nou (a.k.a cu RK complet).
Pe Astra G 1.7cdti 2004 care am adus-o din Germania in 2015 era un alternator reconditionat complet de firma DRI AS, care a mers 9ani si 100.000km pâna a cedat, inecat în ulei. Imi amintesc ca alternatorul încarca mai tot timpul 14,2v cu consumatorii uzuali porniti, am cautat la ei pe site dupa codul de bare de pe alternator si am gasit data la care a fost reconditionat (exista intr-o baza de date).
La Astra H a mea, 1.7cdti 2005 a cedat statorul alternatorului (infasurare in scurt dupa ce sarea de pe sosele a terminat izolatia unei spire). Am schimbat puntea (am pus Huko, noua) si preventiv releul de incarcare (Mobiletron, nou), o-ring si semering tot noi... si vad ca rezista bine, am facut 35.000km cu el din 2020 pâna azi (deh... km putini din cauza de pandemie). Demarorul cu care am luat masina (adusa tot din Germania) l-am terminat în 2019 dând zile intregi la automat fara ca masina sa vrea sa porneasca, dupa ce am facut o greseala la remontarea EGR-ului. Am demontat demarorul si apoi am vazut ca era reconditionat tot de DRI AS cu codbare pe el si data reconditionarii. De constructie era Valeo, pentru Astra H 1.7cdti si la demontare am gasit rotor nou in el, inafara de zona unde au lucrat carbunii rotorul arata perfect de parca a fost fabricat alaltaieri). De-asta spun ca daca vrei sa cumperi alternator nou e bine sa iei unul reconditionat si cu predarea celui defect la schimb, pentru ca exista doi mari ,,refurbishers,, in Europa care fac preponderent alternatoare si demaroare, unul dintre ei este DRI care are doua locatii unde le reconditioneaza si o fac foarte bine (din pacate cum se numeste a doua firma care reconditioneaza pentru Europa nu mi-l mai amintesc, am citit mai demult un articol despre ei si nu mai retin).
Rezista cele originale HITACHI care au fost reconditionate de profesionisti, cu schimbarea tuturor componentelor uzate (inclusiv rotor sau stator, dupa cum a fost cazul). Dar astea nu sunt ieftine si trebuie sa dai alternatorul tau uzat la schimb, pe langa pretul celui nou (a.k.a cu RK complet).
Pe Astra G 1.7cdti 2004 care am adus-o din Germania in 2015 era un alternator reconditionat complet de firma DRI AS, care a mers 9ani si 100.000km pâna a cedat, inecat în ulei. Imi amintesc ca alternatorul încarca mai tot timpul 14,2v cu consumatorii uzuali porniti, am cautat la ei pe site dupa codul de bare de pe alternator si am gasit data la care a fost reconditionat (exista intr-o baza de date).
La Astra H a mea, 1.7cdti 2005 a cedat statorul alternatorului (infasurare in scurt dupa ce sarea de pe sosele a terminat izolatia unei spire). Am schimbat puntea (am pus Huko, noua) si preventiv releul de incarcare (Mobiletron, nou), o-ring si semering tot noi... si vad ca rezista bine, am facut 35.000km cu el din 2020 pâna azi (deh... km putini din cauza de pandemie). Demarorul cu care am luat masina (adusa tot din Germania) l-am terminat în 2019 dând zile intregi la automat fara ca masina sa vrea sa porneasca, dupa ce am facut o greseala la remontarea EGR-ului. Am demontat demarorul si apoi am vazut ca era reconditionat tot de DRI AS cu codbare pe el si data reconditionarii. De constructie era Valeo, pentru Astra H 1.7cdti si la demontare am gasit rotor nou in el, inafara de zona unde au lucrat carbunii rotorul arata perfect de parca a fost fabricat alaltaieri). De-asta spun ca daca vrei sa cumperi alternator nou e bine sa iei unul reconditionat si cu predarea celui defect la schimb, pentru ca exista doi mari ,,refurbishers,, in Europa care fac preponderent alternatoare si demaroare, unul dintre ei este DRI care are doua locatii unde le reconditioneaza si o fac foarte bine (din pacate cum se numeste a doua firma care reconditioneaza pentru Europa nu mi-l mai amintesc, am citit mai demult un articol despre ei si nu mai retin).
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
A8755
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2024
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
A8755
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat