- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare tututor,
Ieri am achizitionat un Opel Corsa D, 1.4 L 90CP model Business Sport. Masina este adusa in tara de curand, avea numere rosii. Toate actele par in regula, totusi masina are brief de Germania desi a fost inmatriculata in Olanda si cumparata de la un dealer de masini din Olanda.
Stie cineva in ce conditii se elibereaza brief de Germania pentru masini cumparate din Olanda?
Ieri am achizitionat un Opel Corsa D, 1.4 L 90CP model Business Sport. Masina este adusa in tara de curand, avea numere rosii. Toate actele par in regula, totusi masina are brief de Germania desi a fost inmatriculata in Olanda si cumparata de la un dealer de masini din Olanda.
Stie cineva in ce conditii se elibereaza brief de Germania pentru masini cumparate din Olanda?
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Sunt doua aspecte diferite, n-au legatura intre ele.
Daca vine pe platforma masina nu trebuie nici un fel de numere.
Daca vine pe sosea si tranziteaza Germania orice cumparata (si deci radiata) din alta tara,cazul de fata Franta, trebuie sa-si ia numere provizorii ( deci si asigurare) de Germania, de min 3 zile ( cele galbene) , numere care se iau cu pasaportul.
Daca venea prin Italia putea circula cu numerele de Franta, dar probabil costul autostrazii Franta+Italia e peste cel al numerelor provizorii de Germania si probabil a scutit si ceva timp.
Se poate face brief de Germania la orice masina din Italia, Franta, Spania, Luxemburg etc, costa undeva 70-90 euro si se practica destul de des, astfel masina devine brusc de Germania si prezinta mai mare credibilitate.
Daca vine pe platforma masina nu trebuie nici un fel de numere.
Daca vine pe sosea si tranziteaza Germania orice cumparata (si deci radiata) din alta tara,cazul de fata Franta, trebuie sa-si ia numere provizorii ( deci si asigurare) de Germania, de min 3 zile ( cele galbene) , numere care se iau cu pasaportul.
Daca venea prin Italia putea circula cu numerele de Franta, dar probabil costul autostrazii Franta+Italia e peste cel al numerelor provizorii de Germania si probabil a scutit si ceva timp.
Se poate face brief de Germania la orice masina din Italia, Franta, Spania, Luxemburg etc, costa undeva 70-90 euro si se practica destul de des, astfel masina devine brusc de Germania si prezinta mai mare credibilitate.
- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Pai nu stiu ce-as putea sa detaliez.
Din ce stiu eu, principiul e simplu, cel care vinde masina din Germania ( autohaus/dealer etc), se poate duce la RAR-ul lor si sa ceara brief de Germania, contra-cost bineinteles ( pe care ti-l imputa tie ca si cumparator) ca se face inspectie tehnica etc si apoi ti-o vinde.
El trebuie sa fie mai la curent cu ce pasi curpinde excat procedura, dar ca idee, stiu ca se mai practica.
Din ce stiu eu, principiul e simplu, cel care vinde masina din Germania ( autohaus/dealer etc), se poate duce la RAR-ul lor si sa ceara brief de Germania, contra-cost bineinteles ( pe care ti-l imputa tie ca si cumparator) ca se face inspectie tehnica etc si apoi ti-o vinde.
El trebuie sa fie mai la curent cu ce pasi curpinde excat procedura, dar ca idee, stiu ca se mai practica.
- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
Slash a scris:Pai nu stiu ce-as putea sa detaliez.
Din ce stiu eu, principiul e simplu, cel care vinde masina din Germania ( autohaus/dealer etc), se poate duce la RAR-ul lor si sa ceara brief de Germania, contra-cost bineinteles ( pe care ti-l imputa tie ca si cumparator) ca se face inspectie tehnica etc si apoi ti-o vinde.
El trebuie sa fie mai la curent cu ce pasi curpinde excat procedura, dar ca idee, stiu ca se mai practica.
Din ce stiu eu, principiul e simplu, cel care vinde masina din Germania ( autohaus/dealer etc), se poate duce la RAR-ul lor si sa ceara brief de Germania, contra-cost bineinteles ( pe care ti-l imputa tie ca si cumparator) ca se face inspectie tehnica etc si apoi ti-o vinde.
El trebuie sa fie mai la curent cu ce pasi curpinde excat procedura, dar ca idee, stiu ca se mai practica.
Salut,
Pai cazul meu este urmatorul: masina a fost cumparata din Olanda, a fost inmatriculata si a circulat in Olanda si are brief-ul de Germania. Voiam sa stiu in ce conditii autoritatile din Germania pot sa elibereze un brief pentru o masina care nu a circulat in Germania si a fost cumparata de la un dealer din alta tara (cum este cazul meu).
- PRamona311
- *
- 3 mesaje
- din 22 Oct 2017
PRamona311
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
- doctoru1980
- OP
- 20 mesaje
- din 22 Apr 2011
- Corsa 2007 Z14XEP
- Bucuresti
doctoru1980
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2011
- Mesaj Privat
- PRamona311
- *
- 3 mesaje
- din 22 Oct 2017
PRamona311
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu inteleg rationamentul, masina a fost vanduta catre cel ce figureaza pe contractul de vanzare-cumparare, pe care banuiesc ca il ai. Masina are brief de Germania fiindca a tranzitat tara pe roti cu numere temporare (adica, de export) si nu pe platforma, iar legislatia germana prevede acest lucru. Dimpotriva, ar trebui sa fie mult mai usor de inmatriculat masina in cazul asta, ca a fost deja verificata in baza de date din UE, dar mai sunt cativa ani lumina pana ajungem si noi la nivelul asta.
Din cate stiu, daca introduci numarul de inmatriculare al masinii, pe care l-a avut in Olanda, pe site-ul https://www.rdw.nl, daca totul e in regula, in sectiunile de acolo trebuie sa apara ca masina a fost exportata din Olanda si nu este furata, altceva, nu vad ce ar putea sa-i intereseze pe cei din GJ.
Din cate stiu, daca introduci numarul de inmatriculare al masinii, pe care l-a avut in Olanda, pe site-ul https://www.rdw.nl, daca totul e in regula, in sectiunile de acolo trebuie sa apara ca masina a fost exportata din Olanda si nu este furata, altceva, nu vad ce ar putea sa-i intereseze pe cei din GJ.
- PRamona311
- *
- 3 mesaje
- din 22 Oct 2017
PRamona311
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
Din nou am fost respinsa de politie.spun ca trebuie sa existe ceva intre germania si olanda insa olanda da declaratie ca nu exista.masina are cintract de vanzare semnat intre olanda si romania cu factura cu tot insa actele de germania.politia spune ca trebuie sa existe contract intre olanda si germania k altfel nu o inmatriculau germanii si dupa sa existe contract intre germania si romania, insa nu exista asa ceva.ce pot face in situatia asta?
- CCatalin906
- *
- 1 mesaje
- din 18 Jun 2024
CCatalin906
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2024
- Mesaj Privat