Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • MAnghelescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Bună ziua , am și eu nevoie de un sfat , astăzi dimineața după ce am luat un damb , la 5 minute mi s a aprins în bord martorul de servo iar direcția a fost super greoaie , după ce i am dat un restart la motor, martorul s a stins iar masina a continuat sa meargă perfect încă 20 de minute pana la destinație. Care ar putea fi cauza , în continuare observ ca acest martor este stins iar nivelul de lichid este perfect . Va mulțumesc.


MODEL: Corsa 2015
MOTOR: 1.3

CODURI EROARE: Martor servo

LOCATIE: Ploiesti
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Aparent și cel mai probabil, e un contact imperfect: conectorul pompei servo. Scoate-l, dă pe ambele cu spray contact, dacă vezi urme de oxizi, încearcă să cureți cumva... cu șmirglu.


Ultima modificare făcută de bibu16v la Lun 17 Jun, 2024 10:15 am, modificat de 2 ori în total
  • MAnghelescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru răspuns.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bibu la Corsa era servo direcție electrică.
La asta de 2015 au trecut la servo direcție hidraulică?
Că eu am pătimit ceva asemănător și era rola cu ambreiaj a alternatorului cu început de deces. Rezolvarea a fost revizia alternatorului cu tot cu rulmenți, perii, rolă antrenare.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu știu exact...dar se spune că lichidul e OK...deci presupun că da. Am mers pe ce-a zis OP, niște deducții logice și ceva istoric de situații similare...poate greșesc.
LE
Am studiat ulterior, pare că e direcție asistată electric...Se naște întrebarea: despre ce lichid se făcea vorbire? Sau despre ce mașină? Încotro ne îndreptăm noi, domnule?
LE1
Bineînțeles că poți avea dreptate. Eu am mers pe informațiile OP și pe efectele unui șoc mecanic asupra unor contacte nu prea ferme și/sau oxidate...cam boală de Opel, dar alte modele...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Onor op-ul bate câmpii... cu lichidul...
@bibu eu rămân la cele scrise în postul precedent.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacă e adevărată prima afirmație, cea de -a doua vine dela sine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR