Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • ghita_49

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am lasat autoturismul la un atelier privat sa-mi schimbe lichidul de racire motor(antigel+apa distilata).Ceva s-a intamplat ca in cca 500 m ventilatorul de racire motor a pornit,undeva pe la 90º C.Banuiesc ca nu au aerisit bine instalatia,nu cred ca pompa de apa nu debiteaza.
Intrebare :
1. Cum sa procedez ca sa aerisesc in starea care ii acum,cu apa in ea,aceasta instalatie ?
2. Ce alte cauze credeti ca ar mai putea fi ?
Va multumesc.



MODEL: Corsa 2003
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
De verificat furtunelul mic de bypass este la partea superioară a vasului de expansiune să nu fie înfundat.
Aerisirea se face singură
  • ghita_49

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Termostatul banuiesc ca-i blocat pe inchis.
Pana luni raman in''pauza",nu am de ales.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Blocat pe închis? Nu am mai auzit/văzut.
Dar când umbli acolo fă te rog câteva fotografii să vedem.
  • SlowThai

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2022

  • Mesaj Privat
[quote="ghita_49"]Astazi am lasat autoturismul la un atelier privat sa-mi schimbe lichidul de racire motor(antigel+apa distilata).Ceva s-a intamplat ca in cca 500 m ventilatorul de racire motor a pornit,undeva pe la 90º C.Banuiesc ca nu au aerisit bine instalatia,nu cred ca pompa de apa nu debiteaza.
Intrebare :
1. Cum sa procedez ca sa aerisesc in starea care ii acum,cu apa in ea,aceasta instalatie ?
2. Ce alte cauze credeti ca ar mai putea fi ?
Va multumesc.



Din ce stiu eu, e normal ca ventilator să pornească in treapta 1 la 90 de grade cand e foarte solicitat motorul, treapta 2 la 110 si treapta 3 la 120 de grade temperatura la antigel. Eu am problema la treapta 1 și abia la a 2 pornește, la treapta 3 ma gândesc ca ești in avarie de se încălzește așa de tare.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@slow verifică rezistența termică ( ceramică) de pe radiator. Are prostul obicei să se ardă și să se sfărâme.
  • SlowThai

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2022

  • Mesaj Privat


Eu modelul asta il am si asta are pre-rezistenta, deci numai cu releele daca am problemă. Azi am spălat radiatorul pe exterior. La 110 grade se deschide celălalt circuit si scade temperatura la 102 fara ventilator. E normal? Acuma is confuz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR