Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ALucian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Masina in cauza un astra g 1.7 cdti z17dtl. Au fost inlocuite de cateva luni plosca si pompa de frana deoarece aveam pedala de frana la fund si mai frana doar putin spatele. Piesele inlocuite sunt noi, nu dezmembrari iar acum a inceput sa se inmoaie iar pedala de frana si sa se duca pana jos. Am schimbat si placutele ca nu prea mai aveau carne dar nimic. Cand apasa pedala de frana are ca un fel de "prag" dupa care se duce jos si cand o apesi asa finut are un sunet nici nu stiu cum sa il descriu ca un "ragait" ce mai e de verificat?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,766
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pare că pompa de frână nu "ține" presiune. Deci verifică garniturile/oringurile din pompă ( dacă te pricepi).
La un moment dat niște unii au amestecat lichidul de frână cu altceva și au "pus în cap" pompa abs la o alta mașină și am înlocuit: pompă abs, etriere ( 4 bucăți), pompă frână, lichid de frână. Sper să nu ai așa noroc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Trebuie verificat ”la sânge” tot sistemul de frânare:
-discuri sau tamburi în cotă;
-plăcuțe și/sau saboți în cote;
-furtunuri flexibile: să fie întregi(fără inserții pleznite) și neînfundate;
-conducte întregi, necorodate, nedeformate, neînfundate;
-lichid de frănă conform;
-dacă sunt tamburi pe spate, o verificare garnituri cilindri(antipraf, tot tacâmul: pot exista scurgeri mai greu vizibile/sesizabile, dar cu impact negativ asupra eficienței) și saboți cu tot ce ține de ei: arcuri, pârghii, etc.
  • ALucian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Tot ce ati indicat cu exceptia pompei de abs si conducte, sunt piese noi, nici macar din dezmembrări. Pompa de abs eventual cum se poate verifica?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu ai un sistem de facut presiune pe vasul pompei de frana o sa te chinui mult.
Mai poti aspira pe la roti ,cu vaselina in jurul filetului aerisitorului cu o pompita de la orice pufaitor de geamuri dar nu v a tine mult pufaitorul la lichid de frana.
Sau improvizezi ceva gen o manusa de cauciuc mai groasa pe vas si o umfli pe la un deget si aceasta va presuriza vasul si aerisesti fara pedala.
Ragaitul provine de la abs.
Sau cel mai bine la un atelier care are asa ceva,,dupa care test franare cu hartie la mana si esti in regula.
  • ALucian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca are cineva o pagina sau ceva contacte de pe la vreun service din București care sa schimbe lichidul de frana cu masina din aia cu presiune, as fi recunoscător. Ca peste tot unde mai stiam si eu prin București si pe unde am mai sunat fac doar aerisirea clasica la pedala.. si aia o fac si eu in parcare si se pare ca nu ma ajuta
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,766
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Caută la Publicitate EDS.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR