Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am și eu o problemă la a mea insignia 1.4 benzină + gpl ( gpl-ul nu este de fabrică).
Îmi ridică temperatura până pe la 113° și îmi pornește termocupla pe treapta a 3-a ca să mi-o readucă la temperatura de 100°. Termocupla funcționează pe toate treptele. La 106° pornește prima treaptă, temperatura nu scade, la 109° pornește treapta a 2-a,la fel, temperatura nu scade, iar la 113° pornește pe ultima treaptă și de abia atunci scade temperatura. Am schimbat 4 termostate,acum pe mașină este unul gm. Senzorii de temperatură sunt noi, radiatorul este schimbat,nou, pompa de apă este schimbata, nouă. S-a aerisit instalația dar fără rezultat. Orice sfat,idee, este binevenită. Vă mulțumesc!
MODEL: Insignia A
MOTOR: A14net
Îmi ridică temperatura până pe la 113° și îmi pornește termocupla pe treapta a 3-a ca să mi-o readucă la temperatura de 100°. Termocupla funcționează pe toate treptele. La 106° pornește prima treaptă, temperatura nu scade, la 109° pornește treapta a 2-a,la fel, temperatura nu scade, iar la 113° pornește pe ultima treaptă și de abia atunci scade temperatura. Am schimbat 4 termostate,acum pe mașină este unul gm. Senzorii de temperatură sunt noi, radiatorul este schimbat,nou, pompa de apă este schimbata, nouă. S-a aerisit instalația dar fără rezultat. Orice sfat,idee, este binevenită. Vă mulțumesc!
MODEL: Insignia A
MOTOR: A14net
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
corsablue a scris:Pare o insuficiență de flux... Palele elicei sunt toate la locul lor? Sunt orientate pe direcția corectă? În fața radiatorului nu ai ceva mizerie, carton, plastic/ pungă?
Palele sunt toate și sunt orientate corect. Radiatorului de apă este nou după cum am spus,iar cel de aer condiționat a fost spălat. Nu le acoperă nimic care să împiedice aerul să ajungă la ele.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Ar trebui sa verificati traseul de la termostat prin racitor , carcasa filtrului de ulei.
Acesta duce agentul de racire langa termostat pt. aciti termostatul temperatura .
Sensul este dinspre cutie spre termostat.
Daca acest traseu este partial infundat sau total nu este bine pentru racirea uleiului .
Termostatul este posibil sa fie deschis pana la urma de catre Ecu daca i se pare ceva suspect , el nemaifiind alimentat cu apa calda.
Daca gasiti asa ceva infundat, cineva a pus in istoria masinii altceva decat lichid de racire.
Acesta duce agentul de racire langa termostat pt. aciti termostatul temperatura .
Sensul este dinspre cutie spre termostat.
Daca acest traseu este partial infundat sau total nu este bine pentru racirea uleiului .
Termostatul este posibil sa fie deschis pana la urma de catre Ecu daca i se pare ceva suspect , el nemaifiind alimentat cu apa calda.
Daca gasiti asa ceva infundat, cineva a pus in istoria masinii altceva decat lichid de racire.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Floyd1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
ney a scris:Asta
Astupi x ul si sufli langa el pe teava spre termostat .
Si daca tot ai ajuns aici o astupi si pe cea pe care ai suflat si sufli si ce cea mica cu x sa vezi si traseul prin turbina daca e ok
Astupi x ul si sufli langa el pe teava spre termostat .
Si daca tot ai ajuns aici o astupi si pe cea pe care ai suflat si sufli si ce cea mica cu x sa vezi si traseul prin turbina daca e ok
Domnule,nu am ce să îți spun, decât să îți de-a Dumnezeu sănătate. Problema a fost la termoflot,era înfundat. Mulțumesc mult pentru sfaturi!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat