Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce am trecut printr-o balta mi s-a aprins becul la ulei. am verificat firul si prezenta uleiului in baie... mai multe nu stiu cum as putea face...
Am inteles de la mecanic ca pompa nu poate sa se gripeze sau sa "patineze" deoarece are o pana foarte solida... SI totusi la turatie cred ca ar trebiu sa arunce ulei pe culbutori nu?!
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva va rog!

Multumesc
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu sunt documentat, dar iti raspund pentru ca nu ai primit raspuns de la altii.
Ce stiu eu e ca, daca becul de ulei nu se stinge in primele secunde de la pornire, e GRAV.
Mergi cu masina la doctor, nu o lasa asa. E posibil ca problema sa fie doar de la senzor, dar trebuie sa stii sigur.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Deja imi caut alt motor ca pe ala de 1.2 l-am calat... Crying or Very sad
daca ma poate ajuta cineva pls cu informati despre ce moroare ar mai merge pe un kadett 1.2s... as fi recunoscator... eu mai am un diesel de 1.6 cu tot cu masina... Smile numai ca e lovita rau si e dificil de transformat benzina in diesel...


Multumesc!
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu,personal,am schimbat la fosta mea masina(tot un Kadett,si tot cu motor de 1,2)motorul de 1,2 cu unul de 1,4 luat de pe o Astra din `94 la care i-am schimbat alimentarea de pe injectie pe carburator fiindca masina mea avea sistemul de alimentare clasic si mi se parea prea complicat sa adaptez sistemul pe injectie(care implica si montare unei pompe de benzina electrice) pentru a putea sa termin lucrarea in cateva ore.Bafta si spor la treaba.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@cutzitaru inainte de a schimba in diesel intereseazate la RAR daca poate fi omologat,din cate am inteles(nu din sursele de la rar ci de la cineva care 'musamalizeaza' masini problema) nu se poate trece de la benzina la diesel sau invers.
din cate vad este un kadett E, merge pe ea orice motor ce a fost construit pt aceasta clasa+mai merge si de la vectraA si astra F fara sa aduci modificari in caroserie!aicea intaleg tot cu cutia!
cutia ta nu se va potrivi pe alt motor mai mare,tu ai F10 si ceilalti au F13,F16(se aseamana doar capul planetarei trebuie schimbata+difera doar la nivelurile intre trepte si viteza maxima).
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am vrut sa-i pun motorul de pe aialalta dar e si prea complicat si prea riscant la RAR... Eu vreau sa cumpar un motor cu tot cu cutie de opel sau cielo care sa mearga pe asta (fara modificari de caroserie)...

Va multumesc mult si daca stie cineva de un dezmembrari de la care sa iau si eu ceva bun (preferabil tot kadett 1.4 sau un 1.6 Benzina) pls lett me know!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR