Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • FTanase446

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2024

  • Mesaj Privat
Salut kasper .felicitari pentru filmuletul so pozele cu traseele de vacum...am si eu o problema la o vextra b 18.16v, in sendul ca merge intrerupt ca di cum ar fi in 2 pistoane , bujii noi filtre noi .bobina inductie noua, fije noi . Si vrro 5 mecanici cu parerea dsr nimic care sa o faca sa mesrga cum trebuue ce pareri....multummesc
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Compresia a măsurat-o vreunul din ”mecanici”?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
FTanase446 a scris:Salut kasper .felicitari pentru filmuletul so pozele cu traseele de vacum...am si eu o problema la o vextra b 18.16v, in sendul ca merge intrerupt ca di cum ar fi in 2 pistoane , bujii noi filtre noi .bobina inductie noua, fije noi . Si vrro 5 mecanici cu parerea dsr nimic care sa o faca sa mesrga cum trebuue ce pareri....multummesc

Ceva coduri de eroare?
O diagnoză ai făcut?
Că dacă mergi la n mecanici ... Sper că nu erau mecanici de locomotive sau mecanici de întreținere...
  • bogieman

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu cam aceleași probleme la un Vectra B Z18XE, sper sa nu fie cu suparare ca nu mai deschid alt topic. Acum cateva luni dupa ce am pus benzina de la un Lukoil mi s-a aprins check engine. Aveam acasa un Elm pt OBD2 si am verificat erorile, avand P0304 (rateu pe cilindrul 4). Am citit ca ar fi bujiile de vina și le-am schimbat (bujiile 2 si 3 erau murdare de ulei) iar celelalte curate, insa la una pe fisa era o arsura ca si cum fusese un scurt. Am curatat tot, am pus NGK BKR5EK si apoi masina a început sa meargă întrerupt, sa miroasă tare a benzina si sa curga un condens pe eșapament. Sonda lambda pare ca are un fir deziizolat, oare e posibil sa fie asta buba. Am mai gasit o eroare p0474, ala vad ca e un senzor de oxigen insa lumea a ras de mine pe tema asta, spunând ca ar fi bujiile.
La viteza de peste 100 km la ora merge ok, problema este in treptele inferioare, nu are forța si trebuie sa calc tare accelerația sa meargă.
Sa investesc intr-un tester dedicat opel sau sa schimb sonda lambda. Orice alte pareri sunt binevenite! Va mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Nu sunt sigur că alea sunt bujiile corecte...mai scormonesc.
Trebuie să te convingi că fișele sunt Ok și nu au scăpări la masă...ar fi fost bună o bobină de împrumut.
Manifestările sunt de sondă lambda...dar rezolvă firul ăla dezizolat și vezi ulterior.
PS&NB
P0474 nu are nicio legătură cu motorul ăsta...sigur e greșit codul.
  • bogieman

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Codul de bujii l-am luat dintr-o discutie intr-o postare dedicata bujiilor, unde zicea cineva ca astea cu 2 electrozi sunt recomandate. Firul ala dezizolat iese direct din sonda lambda nu prea am cum sa il izolez, si nici nu am masurat nici o rezistență pe pinul 1 si 2 al mufei care este in celălalt capat. Am mai vazut un fir deziizolat care iese dintr-o mufa undeva sub chiuloasă, in partea stanga. O sa fac poze când ajung la masina si o sa le pun aici. O sa scot si bujiile puse sa le masor rezistenta sa vad daca sunt normale la cap. (M-am gândit ca daca sunt noi nu are rost sa le masor rezistenta si continuitatea). Partea proasta e ca nu am avut cheie dinamometrica sa le strang si poate am strâns prea tare. Cum verific fisele bujiilor? Ca am văzut ca au un arc care face contactul in partea de sus pe un fel de pastila metalică...adica nu e ca la alte masini sa scoti cate una sa vezi daca merge mașină întrerupt, sunt toate într-un ansamblu care intră tot odata si se fixează in șuruburi.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Verifica "tatele" de la bobina, sa nu fie crapate ,fisurate.
  • bogieman

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Am sa cumpăr maine si bobina de inducție si daca nu merge e timpul sa trec la următoarea masina. Dezamăgit, pentru ca auzisem ca motorul asta e unul care merge forever fara sa il gadili.
  • bogieman

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Am schimbat bobina de inducție si masina si-a revenit. S-a stins la prima cheie check engine, motorul toarce si are din nou forță. O tin pana la primăvarăSmile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR