gigimarfa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salut!
---- În urma reparației la garnitura de chiulasa și înlocuirii lanțului de distribuție pe Corsa Z14XEP, mașina merge bine, nu pierde lichid de răcire, dar scoate fum alb pe teava de eșapament. Este clar că nu este doar condensul, deoarece scoate și mai mult fum atunci când accelerezi.
----- Problema este că, la 300 de metri de la prima plimbare cu mașina după reparare, supapa EGR a început să funcționeze defectuos. Acum este scoasa mufa deoarece mașina funcționează necorespunzător din cauza lui fiind blocat pe deschis
- Singura garnitură pe care am reutilizat-o este cea a supapei EGR, pentru că am uitat să o cumpăr. Poate fi ea cauza fumului alb?
Știu că Z14XEP are un pasaj de lichid de răcire prin aceasta. Dar poate cauza atât de mult fum alb?
Chiulasa a fost rectificată, s-a făcut o revizie la supape, s-au înlocuit simeringurile și s-au folosit șuruburi noi și o secvență de strângere de 25nm + 30° + 30° + 30°. Mulțumesc tuturor celor care oferă o idee despre ce este greșit aici.
! - mentionez ca am comandat deja EGR nou + garnitura pentru acesta
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z14XEP
---- În urma reparației la garnitura de chiulasa și înlocuirii lanțului de distribuție pe Corsa Z14XEP, mașina merge bine, nu pierde lichid de răcire, dar scoate fum alb pe teava de eșapament. Este clar că nu este doar condensul, deoarece scoate și mai mult fum atunci când accelerezi.
----- Problema este că, la 300 de metri de la prima plimbare cu mașina după reparare, supapa EGR a început să funcționeze defectuos. Acum este scoasa mufa deoarece mașina funcționează necorespunzător din cauza lui fiind blocat pe deschis
- Singura garnitură pe care am reutilizat-o este cea a supapei EGR, pentru că am uitat să o cumpăr. Poate fi ea cauza fumului alb?
Știu că Z14XEP are un pasaj de lichid de răcire prin aceasta. Dar poate cauza atât de mult fum alb?
Chiulasa a fost rectificată, s-a făcut o revizie la supape, s-au înlocuit simeringurile și s-au folosit șuruburi noi și o secvență de strângere de 25nm + 30° + 30° + 30°. Mulțumesc tuturor celor care oferă o idee despre ce este greșit aici.
! - mentionez ca am comandat deja EGR nou + garnitura pentru acesta
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z14XEP
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
gigimarfa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2020
- Mesaj Privat
Nivelul de antigel a scazut doar dupa ce a scăzut termostatul, in rest nu se misca de la nivel. Uleiul este si el la nivel. Lichidul de frana la fel. Vad ca a facut niste mazga in vas si pe furtunul care duce spre clapeta din capac (pcv) dar vreau sa ma mint ca era ramasa de pe instalatia de antigel deoarece nu a fost scos tot tot antigelul ramas.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
gigimarfa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2020
- Mesaj Privat
Se simte un miros înțepător, fum alb pe evacuare, foarte foarte puțin vizibil cand este la relanti. Daca accelerezi scoate precum locomotiva. Garnitura de chiulasa am pus victor reinz, suruburi Victor reinz, cuplurile de strângere sunt luate din TIS2000, blocul l-am curatat...
Sa fi gresit oare că am uns suruburile cu ulei cand am strans chiulasa ? ..
Alta problema pe care am sesizat-o este ca se aude un vuiet cand accelerezi din zona pompei de apa (pompa noua). Din cate am cautat si inteles e posibil capacul de la distribuție sa fie așezat prost, sa fie aia cauza din care se amesteca ulei cu antigel ? Ca l-am montat cu baia pusă si din cate am inteles trebuie montat cu baia data jos
Sa fi gresit oare că am uns suruburile cu ulei cand am strans chiulasa ? ..
Alta problema pe care am sesizat-o este ca se aude un vuiet cand accelerezi din zona pompei de apa (pompa noua). Din cate am cautat si inteles e posibil capacul de la distribuție sa fie așezat prost, sa fie aia cauza din care se amesteca ulei cu antigel ? Ca l-am montat cu baia pusă si din cate am inteles trebuie montat cu baia data jos
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
gigimarfa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2020
- Mesaj Privat
am desfacut tot din nou, problema era garnitura de chiulasa.. probabil a venit cu defect de fabricatie, trecea ulei in antigel ca popa pe unde s-a exfoliat acel cauciuc de pe ea. Acum, garnitura asta era Victor Reinz... Ce sa pun in locul ei ? ELRING sau BGA ? pe garnitura mea am doua puncte batute unde e codul. Ceea ce am observat acum e ca garnitura veche este mai groasa decat ce am cumparat eu.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat