Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Daca experimentati probleme cu ambreiajul la benzinare, in special daca nu se poate doza usor pedala la plecarea de pe loc sau uneori trepideaza foarte tare si abia reusesti sa pleci (in special in trafic aglomerat, bara la bara), e bine de verificat zona indicata.

Daca acea conducta e murdara sau in cel mai rau caz umeda vizibil in zona de cuplare, inseamna ca etansarea lasa de dorit si mai pierde presiune si/sau trage aer in circuit. De treaba asta e responsabil un o-ring (cod GM 90511437), care nu costa mai mult de 8 lei pe original si inlocuirea lui e foarte simpla (maxim 5 min). Sa zicem ca un pic mai complicata ar fi aerisirea ambreiajului, e foarte importanta si trebuie sa fie facuta cu atentie.

Se trage de siguranta (nu e nevoie sa fie scoasa de tot) si se elibereaza furtunul. Se trage si de furtun si gata, ai acces la "junghi", scuze, la o-ring Very Happy.

Si uite asa simplu, in sfarsit am rezolvat o problema enervanta rau cu toate ca se manifesta ocazional, problema incadrata de majoritatea mecanicilor la "asa fac toate, trebuie sa schimbi ambreiajul". Eu stiam sigur ca ambreiajul meu e in forma buna si ca trage foarte bine, dar totusi nu functiona perfect.
Acum conduc din nou cu placere vechea mea Corsa Very Happy, mai ales in oras.

Toate masinile care au genul asta de conducta de ambreiaj hidraulic mai mult ca sigur sufera la un moment dat de aceasta problema.
Desi nu pot numi postarea un tutorial in toata regula, consider ca informatia e destul de suficienta si sper ca sa va fie de folos.
O-ringul se gaseste destul de greu, eu am avut noroc si l-am prins pe ultimul, online de la Piese Auto Radacini.
Skip ads

  • CChrisstyy

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2021

  • Mesaj Privat
Chestia asta poate sa apară și la 1.6 16v. Adică același furtun și acelasi oring? Am problema asta de 2 ani și am schimbat tot.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, aruncă un ochi, la locul sugerat, și dacă e similar, ai motive serioase să crezi că da.
  • CChrisstyy

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2021

  • Mesaj Privat
nu prea imi dau seama unde ar trebui sa ma uit
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare un racord, ca un T, în vecinătatea filtrului de ulei...
  • CChrisstyy

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2021

  • Mesaj Privat
o sa caut sa vad daca il am la 1.6
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR