- asulthebest
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2010 A20DTH
- Vrancea
asulthebest
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut grup, vin și eu cu o problema destul de aiurea, am o corsa c 2001 z10xe, deci am făcut plinul în București, și am vrut sa merg pana la Pitești, la vreo 50 de km am simțit o lipsa de putere la pedală, am tras în prima benzinărie, și când am dat sa o parchez am observat ca îmi murea motorul, am încercat sa o pornesc și dacă nu călcam accelerația put și simplu îmi murea motorul. Am ajuns într-un final cu ea asa acasă, am schimbat bujiile, bobina de inducție și nimic, am observat ca atunci când scot mufa la debitmetru sta la relanti, nu mai moare dar cu pedala la maxim de-abia se accelerează. Am pus un tester cu Bluetooth și îmi apar doua erori: P1405 și P0135. Ce ar putea avea? Mulțumesc!
MODEL: Corsa 2001
MOTOR: Z10XE
MODEL: Corsa 2001
MOTOR: Z10XE
M1568- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2024
- Mesaj Privat
- asulthebest
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2010 A20DTH
- Vrancea
asulthebest
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am curățat clapeta, și am schimbat și pompa de benzina și face la fel și cu debitmetru și fără.. O sa încerc sa fac un test de compresie la rece sa vad ce și cum, oricum mi se pare ciudat sa nu mai ai compresie asa deodată pe niciun piston.. Adică nu ar avea logica, ulei și antigel nu consumă deloc..
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
La o cautare rapida, codurile sunt:
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
P1405 Feedbacksensor Exhaust Gas Recirculation
P1405 Exhaust Gas Recirculation System Fault
P0135 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 1)
Pentru P1405:
din discutia: Agila/Corsa - EGR Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP
Pentru P0135:
din discutia: Coduri eroare si diagnoza Agila
Pana iti raspunde cineva mai priceput, te invit sa citesti discutiile existente, sa vezi ce mai gasesti:
https://www.clubopel.com/caut/Z10XE+P0135
https://www.clubopel.com/caut/Z10XE+P1405
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
P1405 Feedbacksensor Exhaust Gas Recirculation
P1405 Exhaust Gas Recirculation System Fault
P0135 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 1)
Pentru P1405:
michhellle a scris:Buna ziua tuturor
Am un corsa z10xe , cu dtc p1405..Daca sterg codul motorul merge bine cu exceptia turatiei intre 900-1500 cand intrerupe..Am curatat egr , la test actuatori lucreaza. ( verifiacat viziv cu egr demontat)Ce am observat , ca pana ajunge in temperatura , nu apare dtc..La cald reapare la prima acceleratie.Sa merg spre distributie?
Caz rezolvat. Inlocuit egr cu unul nou.
Am un corsa z10xe , cu dtc p1405..Daca sterg codul motorul merge bine cu exceptia turatiei intre 900-1500 cand intrerupe..Am curatat egr , la test actuatori lucreaza. ( verifiacat viziv cu egr demontat)Ce am observat , ca pana ajunge in temperatura , nu apare dtc..La cald reapare la prima acceleratie.Sa merg spre distributie?
Caz rezolvat. Inlocuit egr cu unul nou.
din discutia: Agila/Corsa - EGR Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP
Pentru P0135:
Am avut si eu P0135. S-a dovedit a fi intrerupta rezistenta de incalzire a sondei (e vorba de prima sonda Lambda, cea din fata). Se poate masura - la mufa (partea dinspre ECU) intre pinii 1 si 2 trebuie sa ai peste 11V, intre aceiasi pini (partea dinspre sonda) sa ai o rezistenta de 5-20 ohmi. Eu am avut 11 v si intrerupere a rezistentei - remediere - inlocuire sonda.
Merge si cu rezistenta inrerupta, dar mai prost (sonda functioneza in parametri doar cand se incalzeste suficient de la gazele evacuate).
Vezi ca este pe undeva un post al lui Dan detaliat despre sondele Lambda.
Merge si cu rezistenta inrerupta, dar mai prost (sonda functioneza in parametri doar cand se incalzeste suficient de la gazele evacuate).
Vezi ca este pe undeva un post al lui Dan detaliat despre sondele Lambda.
din discutia: Coduri eroare si diagnoza Agila
Pana iti raspunde cineva mai priceput, te invit sa citesti discutiile existente, sa vezi ce mai gasesti:
https://www.clubopel.com/caut/Z10XE+P0135
https://www.clubopel.com/caut/Z10XE+P1405
- asulthebest
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2010 A20DTH
- Vrancea
asulthebest
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
Mulțumesc pentru răspuns, dar e pozibil de la. Egr sa îmi facă asa, deci dau la automat, da sa o ia și sa oprește.. Am. Sa fac mâine un test de compresie la rece, din ce am citit trebuie sa fie undeva la 12. E posibil sa fi sărit de la punct? Sau sa fie dus ECU? sau ce ar mai pudea da simptomul asta?