AJiva
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2024
- Mesaj Privat
Salutare, am sa scriu de la început de când au început problemele.. de curând am avut mașină staționată cu motorul pornit aprox 20-30 min. Când am plecat de pe loc a scos un fum foarte dens alb/albastru, că nu se vedea nimic în spate. A fost capacul culbutor, l-am schimbat cu unul original, totul ok din punctul asta de vedere deocamdată.
După aceea am început să am următoarea problema cu accelerația, mi-a luat ceva timp să mă prind când și cum face. Sunt la lucru acum și din păcate nu am codurile de eroare dar voi putea mâine dimineața sa le scriu într-un edit.
Bag cheia în contact, pe bord din prima nu apare 'N’ la contact și mașină nu pornește. Scot cheia, o bag din nou, apare 'N' și pornește. Bun, bag intr-a-ntaia, mașina pornește, merge bine, intra automat in a 2-a, dar la orice turație as fi, oricât ar fi apăsată pedala de accelerație, turometrul scade până la aprox 900rpm sau nivelul de relanti, mașina pierde puterea câteva secunde, după care cuplează in viteza din nou, accelerând la nivelul pedalei de accelerație. Ca și cum aș apasă ambreiajul și să las accelerație e toată senzația(doar că nu am pedala de ambreiaj). Toate bune și frumoase, nu mai face figuri până bag din nou în 'N' sau opresc/pornesc mașină. O singura data face asa, prima dată când intră din 1-a in a 2-a.
Am încercat să fiu cat de explicit am putut, o să încerc sa revin cu coduri de eroare.
E prima mea postare, scuze daca s-a mai discutat despre asta, am văzut doar ceva asemănător.
MODEL: Opel Astra H 2009 automată
După aceea am început să am următoarea problema cu accelerația, mi-a luat ceva timp să mă prind când și cum face. Sunt la lucru acum și din păcate nu am codurile de eroare dar voi putea mâine dimineața sa le scriu într-un edit.
Bag cheia în contact, pe bord din prima nu apare 'N’ la contact și mașină nu pornește. Scot cheia, o bag din nou, apare 'N' și pornește. Bun, bag intr-a-ntaia, mașina pornește, merge bine, intra automat in a 2-a, dar la orice turație as fi, oricât ar fi apăsată pedala de accelerație, turometrul scade până la aprox 900rpm sau nivelul de relanti, mașina pierde puterea câteva secunde, după care cuplează in viteza din nou, accelerând la nivelul pedalei de accelerație. Ca și cum aș apasă ambreiajul și să las accelerație e toată senzația(doar că nu am pedala de ambreiaj). Toate bune și frumoase, nu mai face figuri până bag din nou în 'N' sau opresc/pornesc mașină. O singura data face asa, prima dată când intră din 1-a in a 2-a.
Am încercat să fiu cat de explicit am putut, o să încerc sa revin cu coduri de eroare.
E prima mea postare, scuze daca s-a mai discutat despre asta, am văzut doar ceva asemănător.
MODEL: Opel Astra H 2009 automată
AJiva
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2024
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Ai aici o lista cu codurile de eroare: https://www.clubopel.com/coduri-eroare.php
Primul nu pare a fi cod valid, eventual fa testul din nou, poate ai interpretat gresit. Daca nu, poate e P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open?
Al doilea e p1700-00 Transmission control module (TCM) - service request signal
Al treilea e p0011-66 "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance Bank 1
Pentru interpretarea lor si a simptomelor las pe altcineva sa o faca pentru ca nu ma pricep.
Recomand si cautari pe forum dupa codurile de eroare, intre timp, pentru a vedea ce discutii exista deja:
https://www.clubopel.com/caut/p0597
https://www.clubopel.com/caut/p1700
https://www.clubopel.com/caut/p0011
Primul nu pare a fi cod valid, eventual fa testul din nou, poate ai interpretat gresit. Daca nu, poate e P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open?
Al doilea e p1700-00 Transmission control module (TCM) - service request signal
Al treilea e p0011-66 "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance Bank 1
Pentru interpretarea lor si a simptomelor las pe altcineva sa o faca pentru ca nu ma pricep.
Recomand si cautari pe forum dupa codurile de eroare, intre timp, pentru a vedea ce discutii exista deja:
https://www.clubopel.com/caut/p0597
https://www.clubopel.com/caut/p1700
https://www.clubopel.com/caut/p0011