alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Vă salut.
Până acum am făcut următoarele:
Am pus OP-Comul și îmi arată 0 presiune în rampă când dau la automat.
Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină.
Am făcut testul cu pahare dând la automat - nici un strop de motorină n-a curs pe returul injectoarelor.
Am pus manometru direct pe conducta de tur care venea din rezervor și presiunea a urcat până pe la vreo 10 bari și a început să fie împroșcată motorina pe la îmbinările furtunelor.
Am pus filtru universal transparent pe conducta de retur.
Am pus manometru între filtrul de motorină și pompa de injecție - când amorsez din OPCom ajunge la 4 bari. Când pun contactul arată undeva între 3 și 4 bari. Când se oprește pompa din rezervor presiunea scade la 0 și se scurge motorina pe retur.
Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină.
Am scos mufa de la regulatorul de presiune și am măsurat cam 10.5V tensiunea dintre cele 2 fire cu contactul pus.
Am măsurat rezistența regulatorului: 3-4Ohmi
Am schimbat următoarele fără vreun efect vizibil:
- filtru de motorină nou
- pompă de joasă presiune nouă
- pompă de injecție din dezmembrări
- regulator de presiune din dezmembrări
Coduri de eroare:
P0180 - (4) Fuel Temperature Sensor Circuit High Input - Present
(Carcasa filtrului de motorină momentan are cele 2 mufe electrice deconectate de când am schimbat filtrul)
P0090 - (4) Rail Pressure Control Valve Voltage Low - Not Present
Momentan nu știu ce altceva să-i mai fac. Care ar putea fi problema?
MODEL: Tigra 2005
MOTOR: Z13DT
Până acum am făcut următoarele:
Am pus OP-Comul și îmi arată 0 presiune în rampă când dau la automat.
Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină.
Am făcut testul cu pahare dând la automat - nici un strop de motorină n-a curs pe returul injectoarelor.
Am pus manometru direct pe conducta de tur care venea din rezervor și presiunea a urcat până pe la vreo 10 bari și a început să fie împroșcată motorina pe la îmbinările furtunelor.
Am pus filtru universal transparent pe conducta de retur.
Am pus manometru între filtrul de motorină și pompa de injecție - când amorsez din OPCom ajunge la 4 bari. Când pun contactul arată undeva între 3 și 4 bari. Când se oprește pompa din rezervor presiunea scade la 0 și se scurge motorina pe retur.
Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină.
Am scos mufa de la regulatorul de presiune și am măsurat cam 10.5V tensiunea dintre cele 2 fire cu contactul pus.
Am măsurat rezistența regulatorului: 3-4Ohmi
Am schimbat următoarele fără vreun efect vizibil:
- filtru de motorină nou
- pompă de joasă presiune nouă
- pompă de injecție din dezmembrări
- regulator de presiune din dezmembrări
Coduri de eroare:
P0180 - (4) Fuel Temperature Sensor Circuit High Input - Present
(Carcasa filtrului de motorină momentan are cele 2 mufe electrice deconectate de când am schimbat filtrul)
P0090 - (4) Rail Pressure Control Valve Voltage Low - Not Present
Momentan nu știu ce altceva să-i mai fac. Care ar putea fi problema?
MODEL: Tigra 2005
MOTOR: Z13DT
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cândva CorsaBlue a făcut o fază urâtă, senzorul de poziție axă cu came era străpuns și trecea ulei prin el în cablaj, efectul era că nu pornea. Dădeam cheie și câte 3 minute, pornea când vroia. Erori nu avea nici una. Am observat pierderi de ulei la mufa senzorului și așa am înlocuit senzorul și am scăpat de supărări.
Nu înseamnă că ai aceeași problemă....
Nu înseamnă că ai aceeași problemă....
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Acel P0090, pare sa te traga de maneca. Pare a fi o problema cu mufa (sau firele pana in ECU) acelui senzor, din ce stiu este o problema care a mai fost intalnita.
Ar trebui masurata cu un ohmmetru bun, rezistenta exacta a bobinei acelui regulator, ori in mufa ECU ori, cel putin, pe fire ... dupa mufa, spre ECU. Astfel, daca pe fire vei masura alta rezistenta decat direct pe pinii regulatorului, vei sti ca acolo este un contact imperfect.
Mai este o chestie care imi ridica semne de intrebare, spui ca:
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină.
Nu stiu sa fie vreun ventil (chiar nu stiu, nu sunt ironitc), in locasul unde intra senzorul.
Deci, daca nu exista acest ventil si in rampa ar intra motorina, cum de nu ajunge motorina la senzor?
Ar trebui masurata cu un ohmmetru bun, rezistenta exacta a bobinei acelui regulator, ori in mufa ECU ori, cel putin, pe fire ... dupa mufa, spre ECU. Astfel, daca pe fire vei masura alta rezistenta decat direct pe pinii regulatorului, vei sti ca acolo este un contact imperfect.
Mai este o chestie care imi ridica semne de intrebare, spui ca:
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină.
Nu stiu sa fie vreun ventil (chiar nu stiu, nu sunt ironitc), in locasul unde intra senzorul.
Deci, daca nu exista acest ventil si in rampa ar intra motorina, cum de nu ajunge motorina la senzor?
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
"Mai este o chestie care imi ridica semne de intrebare, spui ca:
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină. "
Într-adevăr, acum realizez că se bat cap în cap rezultatele astea. Presiunea în rampă am verificat-o înainte de a schimba pompa de injecție. Cu pompa de acum, luată din dezmembrări, am repetat testul și am 20-30MPa. Iar eroarea care îmi apare acum este:
P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Low Input - Present
P0090 am șters-o și n-a mai apărut.
Prin urmare atenția este acum în jurul senzorului de pe axul cu came. I-am scos mufa și i-am verificat cele 3 fire: pe unul am masă, și pe ceilalți 2 am +5V. Din câte înțeleg, unul ar trebui să fie tensiunea de referință iar celălalt semnalul. Deci nu pare a fi problemă cu firele. Mai rămâne senzorul propriu zis. Din păcate nu am osciloscop să văd ce semnal scoate.
Curios este că OP-Comul îmi arată 200rpm la "Camshaft speed" când dau la automat. Deci dacă senzorul este defect, de unde își mai ia Opcomul valoarea? Iar dacă nu este defect, atunci ce ar putea fi?
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină. "
Într-adevăr, acum realizez că se bat cap în cap rezultatele astea. Presiunea în rampă am verificat-o înainte de a schimba pompa de injecție. Cu pompa de acum, luată din dezmembrări, am repetat testul și am 20-30MPa. Iar eroarea care îmi apare acum este:
P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Low Input - Present
P0090 am șters-o și n-a mai apărut.
Prin urmare atenția este acum în jurul senzorului de pe axul cu came. I-am scos mufa și i-am verificat cele 3 fire: pe unul am masă, și pe ceilalți 2 am +5V. Din câte înțeleg, unul ar trebui să fie tensiunea de referință iar celălalt semnalul. Deci nu pare a fi problemă cu firele. Mai rămâne senzorul propriu zis. Din păcate nu am osciloscop să văd ce semnal scoate.
Curios este că OP-Comul îmi arată 200rpm la "Camshaft speed" când dau la automat. Deci dacă senzorul este defect, de unde își mai ia Opcomul valoarea? Iar dacă nu este defect, atunci ce ar putea fi?
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , de obicei turatia motorului este cea a numarului de rotatii a arborelui cotit ( RPM ) nu cel de la axul cu came ( "Camshaft speed" ) . Raportul dintre ele e 2:1 , adica la doua rotatii complecte arbore cotit = o rotatie complecta ax ( axe ) came . Vezi ce valori ai la crankshaft ( RPM ) . Verifica si distributia sa nu fie sarita de la punct , posibil sa fie o desincronizare intre arbore si axa cu came .
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
alex_zr a scris:"Mai este o chestie care imi ridica semne de intrebare, spui ca:
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină. "
Într-adevăr, acum realizez că se bat cap în cap rezultatele astea. Presiunea în rampă am verificat-o înainte de a schimba pompa de injecție. Cu pompa de acum, luată din dezmembrări, am repetat testul și am 20-30MPa. Iar eroarea care îmi apare acum este:
P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Low Input - Present
P0090 am șters-o și n-a mai apărut.
Prin urmare atenția este acum în jurul senzorului de pe axul cu came. I-am scos mufa și i-am verificat cele 3 fire: pe unul am masă, și pe ceilalți 2 am +5V. Din câte înțeleg, unul ar trebui să fie tensiunea de referință iar celălalt semnalul. Deci nu pare a fi problemă cu firele. Mai rămâne senzorul propriu zis. Din păcate nu am osciloscop să văd ce semnal scoate.
Curios este că OP-Comul îmi arată 200rpm la "Camshaft speed" când dau la automat. Deci dacă senzorul este defect, de unde își mai ia Opcomul valoarea? Iar dacă nu este defect, atunci ce ar putea fi?
- Am scos senzorul de presiune din capul rampei și am dat la automat - prin capul rampei rămas descoperit n-a curs nici un strop de motorină:
- Am desfăcut conducta dintre pompa de injecție și rampă - un capăt l-am lăsat în pompă, celălalt l-am pus într-un bidon. Am dat vreo 3 secunde la automat timp în care mi-a vărsat în bidon cam 1l de motorină. "
Într-adevăr, acum realizez că se bat cap în cap rezultatele astea. Presiunea în rampă am verificat-o înainte de a schimba pompa de injecție. Cu pompa de acum, luată din dezmembrări, am repetat testul și am 20-30MPa. Iar eroarea care îmi apare acum este:
P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Low Input - Present
P0090 am șters-o și n-a mai apărut.
Prin urmare atenția este acum în jurul senzorului de pe axul cu came. I-am scos mufa și i-am verificat cele 3 fire: pe unul am masă, și pe ceilalți 2 am +5V. Din câte înțeleg, unul ar trebui să fie tensiunea de referință iar celălalt semnalul. Deci nu pare a fi problemă cu firele. Mai rămâne senzorul propriu zis. Din păcate nu am osciloscop să văd ce semnal scoate.
Curios este că OP-Comul îmi arată 200rpm la "Camshaft speed" când dau la automat. Deci dacă senzorul este defect, de unde își mai ia Opcomul valoarea? Iar dacă nu este defect, atunci ce ar putea fi?
Daca ai un laptop(sau un telefon cu android) iei un program de genul Souncard Oscilloscop si masori prin intrarea de sunet semnalul...
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Aici avem presiunea din rampă când dau la automat. Pare în regulă. Și cu toate astea rabla nu vrea să pornească.
*
*
Aici avem valorile citite de la senzorii de axul cu came, respectiv de pe arborele cotit. Văd că cele 2 linii sunt paralele. Dacă ar fi distribuția defazată nu ar trebui să se observe și între ele un decalaj?
Ce nu pot însă să-mi dau seama, ce reprezintă acel moment când cele 2 linii se duc în jos pentru o secundă.
Și dacă-i vine semnal de la senzori, ce-i mai lipsește ca să pornească?
*
*
Iar aici am încercat să măsor 2 parametri legați de injecție ca să-mi dau seama dacă se activează sau nu injecția dar nu înțeleg mare lucru din ei.
*
*
Aici avem valorile citite de la senzorii de axul cu came, respectiv de pe arborele cotit. Văd că cele 2 linii sunt paralele. Dacă ar fi distribuția defazată nu ar trebui să se observe și între ele un decalaj?
Ce nu pot însă să-mi dau seama, ce reprezintă acel moment când cele 2 linii se duc în jos pentru o secundă.
Și dacă-i vine semnal de la senzori, ce-i mai lipsește ca să pornească?
*
*
Iar aici am încercat să măsor 2 parametri legați de injecție ca să-mi dau seama dacă se activează sau nu injecția dar nu înțeleg mare lucru din ei.
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Citind poveștile de groază de pe acest forum văd că într-adevăr ce mai rămâne de verificat este distribuția - exact ce-mi era mie groază. Am mai făcut azi o încercare disperată cu spray de pornire - nimic.
Nu am făcut niciodată distribuții pe lanț și nici n-am umblat în măruntaiele vreunui motor decât reglat culbutorii la un Logan.
Vreau totuși să mă apuc de treabă. Cum pot să verific dacă am vreo supapă îndoită sau altă avarie?
Nu am făcut niciodată distribuții pe lanț și nici n-am umblat în măruntaiele vreunui motor decât reglat culbutorii la un Logan.
Vreau totuși să mă apuc de treabă. Cum pot să verific dacă am vreo supapă îndoită sau altă avarie?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Spui ca: "Am mai făcut azi o încercare disperată cu spray de pornire - nimic."
Ce inseamna "nimic"?
Nu a pornit motorul sau porneste si moare imediat ce nu mai folosesti spray?
Daca nu porneste nici pe spray (de pornire) sau doar da mici semne de pornire, eu vad doua variante:
- lipsa compresie, care poate sa provina din diverse, asa cum deja iti imaginezi;
- un EGR deschis si deci, lipsa oxigenului necesar aprinderii.
Ce inseamna "nimic"?
Nu a pornit motorul sau porneste si moare imediat ce nu mai folosesti spray?
Daca nu porneste nici pe spray (de pornire) sau doar da mici semne de pornire, eu vad doua variante:
- lipsa compresie, care poate sa provina din diverse, asa cum deja iti imaginezi;
- un EGR deschis si deci, lipsa oxigenului necesar aprinderii.
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Nimic înseamnă că nu pornește. Pe OpCom îmi arată că "Egr Valve" are valoarea 0, deci cred că-i închis.
Am vrut să consum toată motorina din ea ca să-i pot da jos rezervorul să-l curăț de parafină. Dădea în nas în treapta 1 și intra în modul avarie la drum întins. Ultima dată când a pornit a luat-o la sfert, a mers 2 secunde și a murit. Din rezervor am mai scos apoi 5l de motorină.
Am vrut să consum toată motorina din ea ca să-i pot da jos rezervorul să-l curăț de parafină. Dădea în nas în treapta 1 și intra în modul avarie la drum întins. Ultima dată când a pornit a luat-o la sfert, a mers 2 secunde și a murit. Din rezervor am mai scos apoi 5l de motorină.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
"Pe OpCom îmi arată că "Egr Valve" are valoarea 0, deci cred că-i închis."
Acea valoare "0", este o valoare presupusa (de catre ECU), in urma comenzii pe care o da (tot ECU).
Din cate imi amintesc eu, la motorul tau nu exista vreun senzor care sa "vada" pozitia (reala) a EGR.
Desi sansele sunt foarte mici, este o posibilitate ca problema ta sa apara si de aici.
Daca pleci pe cealalta cale, cred ca primul pas ar fi masurarea compresiei.
De acolo vei putea trage niste concluzii.
P.S. Nu sunt mecanic, nu sunt specialist, iti spun doar pareri logice, tinand cont de principiul de functionare.
Acea valoare "0", este o valoare presupusa (de catre ECU), in urma comenzii pe care o da (tot ECU).
Din cate imi amintesc eu, la motorul tau nu exista vreun senzor care sa "vada" pozitia (reala) a EGR.
Desi sansele sunt foarte mici, este o posibilitate ca problema ta sa apara si de aici.
Daca pleci pe cealalta cale, cred ca primul pas ar fi masurarea compresiei.
De acolo vei putea trage niste concluzii.
P.S. Nu sunt mecanic, nu sunt specialist, iti spun doar pareri logice, tinand cont de principiul de functionare.
denys40
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2023
- Mesaj Privat
denys40
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2023
- Mesaj Privat
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Mi-am dat comandă de tester pt. compresie.
Bujiile au ieșit neașteptat de ușor cu o tubulară lungă de 8. Secretul este să nu tragi mârlănește de ele. Am dat cu WD-40 cu cap galben, lăsat să acționeze peste noapte, dat încă o dată și lăsat să acționeze câteva ore apoi folosit o tubulară antrenată de o șurubelniță de 10cm - nu mai lungă.
Un alt aspect este să nu tragi de ele nici după ce filetul își dă drumul pt. că pot fi depuneri în vârful bujiei și atunci bujia iese dar se rupe vârful - am pățit asta la un Ford. Dacă bujiile nu ies cu mâna, se desfiletează 2 spire, se înfiletează o spiră ș.a.m.d. Treaba asta nu se face în grabă.
Dacă ți se rupe bujia și-ți rămâne înfiletat ciotul - ai pus-o.
Dacă ți se rupe doar vârful, fără partea cu filet - cum am pățit eu mai demult - nu-i bai, după ce pornești motorul mergi așa, cu bujia scoasă, până îți scuipă compresia ciotul rămas. Vreo 10-15km.
Completare: n-am apucat să verific distribuția. Și nici nu știu dacă am supape îndoite. Mai întâi să fac testul de compresie când îmi vine comanda și se mai încălzește un pic.
Ultima modificare făcută de alex_zr la Mar 09 Jan, 2024 8:32 pm
Bujiile au ieșit neașteptat de ușor cu o tubulară lungă de 8. Secretul este să nu tragi mârlănește de ele. Am dat cu WD-40 cu cap galben, lăsat să acționeze peste noapte, dat încă o dată și lăsat să acționeze câteva ore apoi folosit o tubulară antrenată de o șurubelniță de 10cm - nu mai lungă.
Un alt aspect este să nu tragi de ele nici după ce filetul își dă drumul pt. că pot fi depuneri în vârful bujiei și atunci bujia iese dar se rupe vârful - am pățit asta la un Ford. Dacă bujiile nu ies cu mâna, se desfiletează 2 spire, se înfiletează o spiră ș.a.m.d. Treaba asta nu se face în grabă.
Dacă ți se rupe bujia și-ți rămâne înfiletat ciotul - ai pus-o.
Dacă ți se rupe doar vârful, fără partea cu filet - cum am pățit eu mai demult - nu-i bai, după ce pornești motorul mergi așa, cu bujia scoasă, până îți scuipă compresia ciotul rămas. Vreo 10-15km.
Completare: n-am apucat să verific distribuția. Și nici nu știu dacă am supape îndoite. Mai întâi să fac testul de compresie când îmi vine comanda și se mai încălzește un pic.
Ultima modificare făcută de alex_zr la Mar 09 Jan, 2024 8:32 pm
denys40
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2023
- Mesaj Privat
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Apropo de asta: credeți că ar fi o idee bună să pun ulei în cilindri dacă tot am scos bujiile ? Sau ceva WD40?
Mă gândesc că motorul n-a mai pornit de astă vară, la automat am tot dat, acum mai este și frig și uleiul este mai gros și nu sunt deloc confortabil cu gândul că tot forțez motorul să se învârtă pe uscat.
Mă gândesc că motorul n-a mai pornit de astă vară, la automat am tot dat, acum mai este și frig și uleiul este mai gros și nu sunt deloc confortabil cu gândul că tot forțez motorul să se învârtă pe uscat.
denys40
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2023
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ce as mai incerca eu: o tablita EGR-blind dintr-o doza de bere pentru ca sa incerc pornirea 100% fara EGR, as desfileta pe rand cate un injector si as da la automat sa vad daca vine motorina, un bypass la filtrul de motorina sa verific daca porneste asa, si as mai verifica daca nu cumva am esapamentul infundat.. demontand teava de esapament dupa galeria de evacuare. Si as mai incerca inclusiv o curatare a mufelor ECU,eventual cu un alt ECU (temporar imperecheat cu masina, de test).
Cand actionezi demarorul da cu ceva fum pe evacuare. Turatie demaror preferabil 350-400rpm si sustinut, daca vrei sa porneasca.
Cand actionezi demarorul da cu ceva fum pe evacuare. Turatie demaror preferabil 350-400rpm si sustinut, daca vrei sa porneasca.