mannyDTH
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna seara.Azi ultima zi din an, am facut ceva mecanica la opelul astra h .Am o singura intrebare ..... PE UNDE ATI SCOS ALTERNATORUL DOMNILOR POSESORI DE ASTRA H DE 1.9 120CP?Ca eu am reusit sa il defac dar nu am pe unde sa il trag afara.....Mentionez ca nu dispun de groapa sau elevator....doar o curte de om gospodar......
Multumesc anticipat si ....LA MULTI ANI TUTUROR si la mai multi km fara service-uri!
Multumesc anticipat si ....LA MULTI ANI TUTUROR si la mai multi km fara service-uri!
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
mannyDTH
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:s-a belit si delco-remy asta dupa 3500 km...plin de ulei in el
mers la service, inlocuit pe garantie cu un bosh reconditionat in Taiwan. sa vedem cat tine sui asta
mers la service, inlocuit pe garantie cu un bosh reconditionat in Taiwan. sa vedem cat tine sui asta
am ascris si in probleme tehnice dar postez si aici, cu speranta ca, daca lucrurile se lamuresc, vor fi de ajutor
am reluat masuratoarea la borne, conform unor specificatii apartinand colegului big_electro ( caruia ii multumesc inca o data).
bateria dupa 24 ore in care masina a stat 12.3v; la oprire, cu o seara inainte avea 12.8v
Masuratorile le-am facut din Meniul ascuns deoarece nu am avut aparatul la indemana!
la 2500 rpm,( cu toti consumatorii porniti: dezaburire, faza scurta,aeroterma pe treapta maxima, aer conditionat), incarcarea este 13,7v.
daca scot un consumator, sau reduc o treapta la ventilatie), incarcarea creste la 13,8, 13,9 iar daca scot dezaburirea sau aerul conditionat ajunge la 14v
este normal acest comportament in conditiile date de valoarea bateriei sau bateria este pe duca? sau alternatorul? sau ambele?
rog un sfat pt a remedia ceea ce trebuie remediat
masina este astra h, z17dth
alternator "nou" Bosch, reconditionat in Taiwan( cu piesa la schimb), are 2 luni pe masina
bateria are 2 ani,daca masina sta 4-5 zile valoarea ei este 11,6- 12 v
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Daca ajunge la 14v alternatorul incarca bine. S-ar putea sa nu ai destula zeama in acumulator. Vezi daca are vreun ochi de reincarcare, daca nu are vezi pe la cunostinta o baterie de schimb si fa comparatie sa vezi care cum cat tine. S-ar putea sa ai vreun consumator desi imi e cam greu sa cred asta.
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
@horaa: acumulatorul este fara intretinere, Varta Black E9 , fara ochi de vizitare
faza este ca si dupa 5 zile de stat (11,6 v) , bateria invarte, si chiar cand sa-si dea duhu motorul porneste
deci las alternatorul in pace, ma duc cu bateria la garantie( mi -au spus ca mi vor da o baterie la schimb pana vine concluzia de la producator).Probez si cu aia daca tine curent si incarcarea si voi posta concluziile
faza este ca si dupa 5 zile de stat (11,6 v) , bateria invarte, si chiar cand sa-si dea duhu motorul porneste
deci las alternatorul in pace, ma duc cu bateria la garantie( mi -au spus ca mi vor da o baterie la schimb pana vine concluzia de la producator).Probez si cu aia daca tine curent si incarcarea si voi posta concluziile
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare colegi.
La masina din semnatura am un trosnit (nu stiu cum sa-l descriu altfel) din cand in cand la relantiu. Se aude din zona curelei de accesorii. Zgomotul este aleator, nu i-am gasit un tipar. Ce am observat in schimb, este ca trosniturile sunt mai dese cand invart de volan si alternatorul este in sarcina mai mare. E posibil sa fie de la rulmenti alternator sau fulie? Intreb doar de alternator pentru ca am schimbat cele doua role (intindere, ghidare) si cureaua, si zgomotul nu a disparut.
Am verificat "la mana" alternatorul si pare sa aiba un mic joc in ax (neglijabila, parerea mea, poate gresesc).
Intrebare: la alternatorul asta fulia cum trebuie sa functioneze? Am citit pe un post aici pe forum (astra H 1.9) ca daca invarti axul cu mana, intr-o directie "prinde" iar in cealalta directie se invarte in gol axul fata de fulie.
Aici la z17dtj cum este? La mine blocheaza in ambele sensuri.
Multumesc.
La masina din semnatura am un trosnit (nu stiu cum sa-l descriu altfel) din cand in cand la relantiu. Se aude din zona curelei de accesorii. Zgomotul este aleator, nu i-am gasit un tipar. Ce am observat in schimb, este ca trosniturile sunt mai dese cand invart de volan si alternatorul este in sarcina mai mare. E posibil sa fie de la rulmenti alternator sau fulie? Intreb doar de alternator pentru ca am schimbat cele doua role (intindere, ghidare) si cureaua, si zgomotul nu a disparut.
Am verificat "la mana" alternatorul si pare sa aiba un mic joc in ax (neglijabila, parerea mea, poate gresesc).
Intrebare: la alternatorul asta fulia cum trebuie sa functioneze? Am citit pe un post aici pe forum (astra H 1.9) ca daca invarti axul cu mana, intr-o directie "prinde" iar in cealalta directie se invarte in gol axul fata de fulie.
Aici la z17dtj cum este? La mine blocheaza in ambele sensuri.
Multumesc.
- Cristi Craiu
- *
- 14 mesaje
- din 26 Dec 2016
- Astra 2004
- Arad
Cristi Craiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salut.Am eroarea 62101.Alternatorul nu e pe original,e ceva aftermarket.Intrebarea mea ar fi...din cauza acestei erori iti poate limita masina la 3000 rpm si aprinderea masinii cu cheita,e chiar asa o problema ca nu e pe original,Hitachi sau Denso?Astra H,1,7 cdti,101 cp,2004 fabricatie,2005 in acte.Multumesc.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu prea are cum daca el functioneaza in parametrii normali de functionare: 13.8V - 14.4V . Daca nu este in acest interval atunci nu functioneaza corect.
verifica si bateria daca este OK ca motorul sigur nu stie ce marca de alternator ai tu pusa pe masina, pe el il intereseaza parametrii scrisi de mine mai sus...
verifica si bateria daca este OK ca motorul sigur nu stie ce marca de alternator ai tu pusa pe masina, pe el il intereseaza parametrii scrisi de mine mai sus...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
cornel_ionut @15Dec2016 a scris: S-a belit si Delco-Remy asta nou dupa 3500 km... e plin de ulei in el
mers la service, inlocuit pe garantie cu un bosh reconditionat in Taiwan. sa vedem cat tine si asta
mers la service, inlocuit pe garantie cu un bosh reconditionat in Taiwan. sa vedem cat tine si asta
Revin aici in topic sa-l intreb pe colegul @cornel_ionut cum sta treaba cu alternatorul Hitachi reconditionat de BOSCH: înca incarca, totul OK ?
OCEBE
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cu vreo doi ani in urma, din cauza unui papuc prost sertizat de la cablul+ de la borna bateriei am fost nevoit sa schimb bateria (nu se mai incarca si am scapat-o sub 11V) si apoi dupa cateva luni alternatorul (nu mai dadea curent). Faptul ca acel cablu era prost sertizat l-am descoperit cand am constatat ca borna+ era incinsa si intre borna+ si cablu aveam o cadere de tensiune de zeci de mV. Am re-sertizat cablul buclucas si de atunci urmaresc periodic functionarea alternatorului si starea bateriei, mai ales ca masina o folosesc rar si majoritar pentru drumuri lungi. Totul OK pana azi dimineata cand, dupa pornirea motorului (afara temperatura era 1 grC), la ralanti tensiunea la bricheta era 14,1~14,2V, dar dupa vreo jumatate de ora a scazut la 13,8~13,9V ... si asa a ramas, indiferent daca porneam sau nu farurile ori daca turam motorul pana la 3000 rot/min (peste 3000 tensiunea se ducea putin peste 14V). E normala manifestarea asta (dupa ce a fost 14,2V, tensiunea sa scada la 13,8V) sau trebuie sa-mi fac griji taman acum la inceputul iernii?
Motorul este A16XER, bateria Bosch 63Ah iar alternatorul de 140A/14V cu regulator inclus.
Motorul este A16XER, bateria Bosch 63Ah iar alternatorul de 140A/14V cu regulator inclus.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
OCEBE
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Revin:
Alternatorul e Magneti-Marelli MQA1960 de 14V / 120A (si nu 140A). Montat fiind, nu se vad conexiunile la el, dar din catalog acestea sunt numite B2+(M8 ), DFM si L.
Acumulatorul are 3 fire la borna - (unul f. gros, unul gros si unul mai subtire) si 2 fire la borna + (unul f. gros si unul gros <- cel care a fost prost sertizat)
Alternatorul e Magneti-Marelli MQA1960 de 14V / 120A (si nu 140A). Montat fiind, nu se vad conexiunile la el, dar din catalog acestea sunt numite B2+(M8 ), DFM si L.
Acumulatorul are 3 fire la borna - (unul f. gros, unul gros si unul mai subtire) si 2 fire la borna + (unul f. gros si unul gros <- cel care a fost prost sertizat)
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
OCEBE
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
OCEBE
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
M-am uitat dar nu m-am lamurit, toate in zona fiind inghesuite.
Cablul cel mai gros de la borna - e legat direct la masa.
Cel gros si cel mai subtire coboara sub cutia de sigurante si le-am pierdut urma; pe portiunea vizibila de cca 25cm, de la borna pana au intrat sub cutia de sigurante, n-am vazut nimic pe niciunul din ele.
Cablul cel mai gros de la borna - e legat direct la masa.
Cel gros si cel mai subtire coboara sub cutia de sigurante si le-am pierdut urma; pe portiunea vizibila de cca 25cm, de la borna pana au intrat sub cutia de sigurante, n-am vazut nimic pe niciunul din ele.
babisdi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am bateria de 1 an dar cu o luna în urmă nu a mai pornit.Am încărcat-o cu un redresor fără sa ma gândesc ca ar fi vreo problemă, ca are doar 1 an. Dupa vreo 2 săptămâni,timp in care am urmărit voltajul în meniul ascuns, voltajul alterna foarte mult13,6-14,2...... apoi iar moartă.
Am curățat bornele (cu toate ca erau curate) și toate prinderile pe borne(frigeau ambele borne după vreo 10-15km) cu spray de contact și vreo 4-5 zile a fost perfect, se menținea 14,1-14,2 și nici nu se mai încălzeau deloc. Zici ca se resetează după ce desfac bornele. Și merg fără probleme vreo 2-3 sau câteva zile.Acum singura care se încălzește este borna "-". Dacă se menține voltajul între 14,1-14,2 este ok, borna e rece, dar în momentul în care scade sub 14V, începe sa frigă. Am fost la un electrician exact în acele zile în care a mers perfect, nu exista diferențe de voltaj
Ce poate fi?
Am curățat bornele (cu toate ca erau curate) și toate prinderile pe borne(frigeau ambele borne după vreo 10-15km) cu spray de contact și vreo 4-5 zile a fost perfect, se menținea 14,1-14,2 și nici nu se mai încălzeau deloc. Zici ca se resetează după ce desfac bornele. Și merg fără probleme vreo 2-3 sau câteva zile.Acum singura care se încălzește este borna "-". Dacă se menține voltajul între 14,1-14,2 este ok, borna e rece, dar în momentul în care scade sub 14V, începe sa frigă. Am fost la un electrician exact în acele zile în care a mers perfect, nu exista diferențe de voltaj
Ce poate fi?
BRANCAZ
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
babisdi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
BRANCAZ
1.Chiar s-a oferit o rudă sa facem schimb de baterii și eram puțin sceptic dar o să-ți urmez sfatul.
2.Cum ar putea sa meargă mai multe zile perfect dacă aș avea probleme la cabluri (gen sertizare)? Mi se pare absurd! Și cum am specificat și mai sus... In ziua când am fost la electrician a mers perfect;
1.Chiar s-a oferit o rudă sa facem schimb de baterii și eram puțin sceptic dar o să-ți urmez sfatul.
2.Cum ar putea sa meargă mai multe zile perfect dacă aș avea probleme la cabluri (gen sertizare)? Mi se pare absurd! Și cum am specificat și mai sus... In ziua când am fost la electrician a mers perfect;