Am fost la N mecanici si nimeni nu-i da de cap, am pus tester, nu mi-a iesit nimic.
Am schimbat carcasa filtru motorina, senzor vibrochen, senzor turatie, debitmetru este testat, electromotoru nu l-am testat inca dar mi-a spus un mecanic ca el invarte bine, presiune pe rampa - (retur) vine motorina, rezervorul a fost curatat, am pus contactul si am vrut sa vad daca se aude pompa, dar nu se aude, am inteles ca la acest model 1.7 Z17DTL 80 HP, pompa porneste abia dupa ce porneste si motorul, nu stiu ce sa spun acum, bateria testata de 2 ori la fel si incarcarea, injectoarele au fost testate , valorile au fost bune - (-0,6 , -0,4 , -05, +10) chiar nu stiu ce sa-i mai fac, uneori dau la automat pana cred ca se duce electromotorul ca alta varianta de a o porni, nu am.
M-am gandit ca masina fiind veche, ori sa nu aiba compresie, ori sa piarda presupune pe instalatie, iar eu dand la automat, masina sa faca presiunea necesara iar cand presiunea ajunge la acea valore, ea sa porneasca.
Am mai gasit ceva pe net, daca masina ar porni cu spray, inseamna ca problema este la alimentatie, furtune, presiune etc, daca nu porneste cu spray, asta inseamna ca este o problema electrica.
Aici am o intrebare pentru voi, am gasit ceva ca la motoarele common rail spray ul ar afecta , nu stiu exact ce, doar am citit, puteti sa-mi spuneti daca ar fi o idee buna sa fac acest test?
Aici este link de la video cu prima pornire - https://youtube.com/watch?v=evBq0Ek4mGk
Aici este link de la video cu pornire dupa 15 km - https://youtube.com/shorts/QjIfGIciUpo
MODEL: Astra 2005 DTL
MOTOR: 1.7 cdti 80 hp / 59 kw
Sari direct la Soluție