Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • BSoare

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Mokka 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un Opel Mokka 2013 cu motor A17DTS care pana acum isi facea regenerare intre 400-800km. Acum, nu si-a mai facut regenerare de peste 1300km. Motorul trage, nu are nicio eroare in calculator. Ultima regenerare insa a pornit cu motorul rece si, a scos si ceva fum (ceea ce nu se intampla pana acum)
Nu stiu daca sa o caut de ceva sau nu!
Am vorbit cu cineva care se ocupa cu astfel de diagnoze si, mi-a dau 2 posibile explicatii
- Furtunul de la senzorul de presiune fisurat, deoarece sesizeaza o presiune diferentiala ideala, la care in mod normal nu ar tebui sa se porneasca regenerarea. L-am verificat, este totul ok, senzorul este schimbat, nou, acum cca 16000km
- DPF cu fagure fisurat. Se fisura asa de la sine?

Masina nu scoate fum DELOC, trage foarte bine, merge foarte bine.
Cam 800km din acesti 1300km sunt parcursi pe distante lungi, cu turatii peste 2300 (eu merg defel intre 2300-2800 turatii)

Atasez si un raport facut cu propria diagnoza

SN:979869055821
Make:Opel/Vauxhall/Opel (South Africa)
Model:Mokka
Year:2013
VIN:W0LJC7ELXDB075871
Mileage:0 Miles
Test Time:12/13/2023 07:33:48
Read DataStream:
Name Value Unit
Accelerator Pedal Position 16.09 %
Average Distance Between DPF
Regenerations 594.68 mile
Average DPF Inlet Temperature
During Regeneration 1141.7 degree F
Average DPF Regeneration
Duration 424 s
BARO 14.7 psi
Calculated DPF Flow 0.01 psi
Desired Idle Speed 896 rpm
Distance Since Last DPF
Regeneration 717.72 mile
DPF Differential Pressure 0.9 psi
DPF Differential Pressure
Sensor 0.63 V
DPF Regeneration Required
DPF Regeneration Status Not Required
ECT Sensor 192.2 degree F
Engine Controls Ignition Relay
Feedback Signal 13.3 V
Engine Load 12 %
Engine Run Time 0:44:25
Engine Speed 2183 rpm
Exhaust Gas Temperature
Sensor 1 357.44 degree F
Exhaust Gas Temperature
Sensor 2 372.2 degree F
Fuel Injection Mode Normal
IAT Sensor 1 39.2 degree F
MAF Sensor 389.77 lb/h
System Voltage 13.32
V
Vehicle Speed 36.04 mph


MODEL: Mokka
MOTOR: A17DTS

CODURI EROARE: fara eroare

LOCATIE: Targoviste
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , daca din cei 1300 km 800 sunt facuti in conditiile descrise mai sus posibil sa-si fi facut regenerari pasive ( adica daca motorul e perfect , in conditiile de mai sus sa poata atinge o temperatura pe evacuare care sa arda depunerile din filtru ) . Ce senzor ai pus cand l-ai schimbat ( producator ) ?
Eu asi mai verifica in felul urmator : cu testerul pe masina la valoarea presiune diferentiala cu furtunul scos ce valoare asi avea , cu furtunul cuplat valoarea citita de senzor la turatii intre relanti si 3000 rpm dar nu mai mult ( aici ar trebui sa ai o fluctuatie de presiune , adica sa creasca pina putin peste 1 Bar .
  • BSoare

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Mokka 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Da, în funcție de turație presiunea diferentiala creste pana pe la 1.2...
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ok , eu zic sa nu-ti faci griji momentan . In localitati schimba treapta de viteze intre 2000 - 2500 rpm , sa nu te duci la economie de consum doar in afara localitatilor si cand motorul a ajuns la temperatura de aproximativ 90 grade .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR