Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
De ceva timp vectra b-ul meu a inceput sa nu mai aiba forta.. am schimbat bujiile degeaba si ghiciti ce greseala am facut am zis sa curat senzorul O2 (sonda lambda) cu WD-40, si am facut-o.. am dat sensorul cu WD-40.. si l-am bagat inapoi.. iesea fum negru si odata s-a turat singura si s-a invartit motorul invers.. (ma gandesc ca a facut flama sensorul Smile) ...dar problema era de la cureaua de distributie care era slabita rau... acum e sarita si motorul se invarte in gol.. sugestii? Crying or Very sad


MODEL: Opel Vectra B 1996
MOTOR: 1.6 16.v 101cp
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Au-au-au...la motorul ãsta problemele la distribuție(curea ruptã, sãritã) se lasã cu supape îndoite în cel mai elegant caz...în cazuri nefericite poți sã ajungi sã arunci motorul....
Nu mai încerca sã o pornești și cautã un mecanic care știe ce face!
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
o fac singur, de unde bani de mecanic.. deja sunt la jumate
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ABanicaw a scris:De ceva timp vectra b-ul meu a inceput sa nu mai aiba forta.. am schimbat bujiile degeaba si ghiciti ce greseala am facut am zis sa curat senzorul O2 (sonda lambda) cu WD-40, si am facut-o.. am dat sensorul cu WD-40.. si l-am bagat inapoi.. iesea fum negru si odata s-a turat singura si s-a invartit motorul invers.. (ma gandesc ca a facut flama sensorul Smile) ...dar problema era de la cureaua de distributie care era slabita rau... acum e sarita si motorul se invarte in gol.. sugestii? Crying or Very sad


MODEL: Opel Vectra B 1996
MOTOR: 1.6 16.v 101cp
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing nu ma pot opri din ras... cine ti-a spus sa cureti sonda cu WD-40?? fereasca Dumnezeu! macar acum stii ce sa nu mai faci pe viitor... Laughing Laughing Laughing
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Fapta e consumata !
Aici incercam sa le facem mai bune sau sa le tinem asa!
S au strambat supapele, s a rupt ceva
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
bai.. m-a ajutat cineva si am facut tot la loc, am pus benzina noua bujii noi sonda lambda noua, am pus-o fix la punct, am pus contactu de 3 ori si i-am dat. Am invartit-o de 250 de ori, doar se invarte motorul foarte repede nu face "buf in toba" face scanteie, dar bujiile sunt ude... daca erau supapele indoite ii dadeam de 5 ori si se bloca motorul, nu ? Incerc sa o pornesc cu spray?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica compresia sau da capacul jos sa veI axa cu came daca se invarte sau daca rupta, ,sau etc
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
nu am cu ce sa verific compresia, dar nu poate fi o siguranta arsa de la panou? (din cauza modului de aprindere al motorului gresit, pentru ca a facut autoaprindere)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Tu ar trebui sã urmezi sfaturile/indicațiile primite aici, mãcar dintr-un minim respect, nu sã vii cu idei personale, și alea proaste, cã situația e invers: nu ți s-a cerut pãrerea.
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
dreptate, o sa va urmez la toti sfaturile. Eu imi schimb parerea foarte repede, si imi vin tot felul de chestii in cap, scuze.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ok...mã bucur cã încerci sã înțelegi situația mãcar: tu ai cerut sfaturi, este evident cã nu ești vreun mare maistor...
Și, da, se vede cã ai o minte fâșneațã, ceea ce ar putea fi un lucru foarte bun, dacã ar avea și o bazã teoreticã...altfel, pe cunoștințe proprii minime și buget minim, spre deloc, n-ar fi rãu sã încerci, mãcar, sã urmezi sfaturile unora, de pe-acilea, care, doar prin comparație directã, sunt profesori...mãcar în materia, asta, zisã Opel....pãrerea mea de 2 bani. Tu poți sã faci și contrariul, evident, dar sã m-anunți și pe mine ce dobândã ai avut!
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salutare dragilor!
Dupa 2 luni am reusit sa strang banii necesari reparatiei.
Acum mai doresc o mica parere, la o distributie rupta la vectra b, ce poate strica? supape, chiuloasa?
Intreb pentru ca cu 25 milioane iau alta, si daca aici este discutia de chiuloasa si garnituri si tacheti etc, deja ajung la suma de a imi lua 2
Va astept raspunsurile! fiecare parere o voi lua in calcul!
Multumesc! Very Happy
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vãz cã nu ai trecut orașul...
Poate e vre-un coleg prin zonã și vrea/poate sã bage un ochi, sã dea o pãrere ...
Din spatele tastaturii speculãm de facem niște sf-uri...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
În prima mea postare, am scris cam care ar fi baiul...cel mai ieftin ar fi să fie afectate doar supapele...ca să recondiționezi chiulasa ca la carte, tot e pe pe la min.EUR250(cu ce mai descoperi)...altfel nu prea merită nici să desfaci motorul...iar dacă ai desfăcut motorul, ar trebui, mai ales la acest motor, alți segmenți și niscai cuzineți...dar asta ar sări lejer de EUR1,000, ceea ce, în cazul tău, pare Eldorado...
În rest, cam cum zici, iei alta , asta la dezmembrări și scurtezi costurile...e decizia ta...
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
dar ce ar fi inainte de toate astea sa pun un tester pe ea? poate este doar un senzor stricat, pentru ca invarte in gol si nu se blocheaza Smile
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da. De ce nu? O idee genială.
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Bun. Va multumesc pentru toate ideiile/propunerile date!
apreciez ca va luati din timp pentru a-mi raspunde
voi reveni cand voi avea niste rezultate sau cand voi avea nevoie pe parcurs.
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Baieti, o parere?
Motor:
https://www.pieseauto.ro/mot...4fc4c18a9092fc87f
Chiuloasa:
https://www.pieseauto.ro/chi...1d2a98b2634d6ccf3

Sincer mai bine iau motor "nou" pentru ca chiuloasa 500 si cu ce mai descopar...
Va astept parerea!
Multumesc Anticipat!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uite ce am făcut eu în 2 situații asemănătoare la un z14 xep și un y17dt după ce am despicat firul in patru și apoi de alte 4 ori în 4. Am desfăcut și reparat cele 2 motoare, au ieșit ambele la cota de fabrică nu de reparație. Costul pentru fiecare cam 5000 lei, manopera am prestat-o cu cei doi posesori de "fiare".
Cu niște ani în urmă am vrut să schimb motorul la fosta CorsaBlue și am plimbat un fer de la București la Brașov și retur, ulterior am reparat motorul mașinii...
Dacă vei cumpăra motor să schimbi OBLIGATORIU distribuție, ulei și filtre, eventual pompă de apă. Să ai în vedere că nu știi ce compresie are "noul" motor, adică poate fi o țapă din cele de ale lui Țepeș, mare și groasă!
Dar tu decizi!
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Motorul este de la dezmembrari.
Si eu nu am nevoie de compresie mare, si cat sa porneasca si sa mearga.
Pnetru ca am nevoie mai mult de ea pentru camp.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR