Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, Detin o Astra H Hatchback din 2005 cu motor 1.4 66kw
Problema este ca masina dupa ce porneste urca relantiul de la sine pana la 2000 rpm si in bord imi apare check engine (martorul motor) care incepe sa clipeasca cca 5 ori dupa ramane decat aprins si realntiul revine la normal. Chestia este ca masina se comporta foarte ciudat trepideaza motorul la fel plus ca merge in suturi la relati si scoate si fum cu putin ulei dupa 2 minute de functionare motorul moare( Atentie dupa ce revine relantiul la normal ). Ce pot spune ca bujiile au fost schimbate acum 2 zile de mine si bobina de inductie noi plus schimbul de ulei

O zi faina sa aveti !
Astept raspunsuri de la voi


MODEL: Astra H
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cumva, n-ar strica o diagnozã...aflând de ce se aprinde check engine, ai un punct de plecare...așa, e cam la ghici...


Ultima modificare făcută de bibu16v la Vin 03 Nov, 2023 1:34 pm
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am inteles bibu treaba cu testeru. am incercat sa-i fac testul agrafa dar nu apare nici-o eroare. chestia e ca am incercat sa plec cu e dupa loc si se pune in nas aproape sa moara motoru si tremura foarte tare, oricum o diagnoza nu ar strica. Multumesc de raspuns
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La Z14 egr-ul nu prea se murdãrește, daaar nu stricã sã verifici.
Un alt test rapid presiunea de carburant pe injectoare... în capãtul rampei este un ventil asemenea celui de roatã, apeși cu o șurubicã și constați dacã este presiune. În parametri normali trebuie sã tâșneascã carburant pulverizat.
Precum scrie și @bibu o citire a erorilor constituie un start...
Uite o metodã: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Citește cu atenție primul post!
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
am verificat acum ventilu acea de la injecoare täsneste carburant pe acolo dar nu stiu ce sa zic cat de pulverizat .
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Alte pareri mai aveti? sincer m-am gandit sa-i fac o curatire la admisie dar m-am blocat la vaccumu ala care intra in senzor cu dupa galerie nu stiu cum sa-l defac
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Înțeleg cã ești dispus sã faci orice, mai puțin o citire a erorilor...
Succes!
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Chestia este ca sunt plecat din tara si sunt pe o insula in finlanda si e mai greu sa pot avea pe cineva sa-mi puna un tester. eu cunostinte am dar am cam verificat cam tot ce am stiut
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citește! Primul! Post din link-ul pus mine!
NU TREBUIE NICI UN FEL DE TESTER!
Citez : " Pe unele masini (pina acum raportat doar Astra H si Zafira B) codurile de eroare nu sint clipite cu becul "masinuta cu cheita", ci sint afisate pe display-ul de km. sub forma ECNXXXXYY. Codurile de eroare sint XXXX." închei citatul...
E greu?
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
La astra H cel putin la mine sunt indicate prin clipirea masinutei, akm ma duc sa fac testul multumesc frumos CorsaBlue
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua am reveit cu eroriile am asa p0100, P0301, P0302 asta inseamna cilindru 1 si 2 plus ceva pe la debitmetru de aer ,Dar tin sa specific bujiile schimbate noi bosch plus bobina de inductie noua, am verificat bujiile le-am schimbat intre ele si tot aceasi eroare dupa ce le-am sters cilindru 1 si 2 ce poate fi guys, multumesc frumos pana acum
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0301 si P0302 sunt misfire, intr-adevar, dar deocamdata le-as trata ca efecte, nu cauze
Daca scoti mufa de la debitmetru tot asa face?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bujiile Bosch nu sunt mereu alegerea idealã...
Aș alege ngk-uri.
Scoate mufa de la debitmetru cum zice jE și vezi dacã sunt diferențe.
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
multumesc baieti de ajutor o sa incerc maine si chestia asta , un cunoscut mi-a zis sa fac plinu cu benzina si sa bag un aditiv pentru curatirea injectoarelor si sa o las pornita pentru ceva timp
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare am scos si mufa de la debitmetru si motorul marge mai rau asta da de inteles ca debitmetru fuctioneaza
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da.
Dacã mai ai bujiile vechi curãțã-le bine cu peria de sârmã, regleazã distanța dintre electrozi cu o lerã și dã o cheie.
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare corsablue nu le mai am pe cele vechi, dar o sa ma duc sa cumpar altele NGK
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=171157
Citește aici...
  • gianigolentanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salutare baietii am revenit din nou, cu vesti proaste am luat alte bujii dupa cod oem NGK le-am montat si nimic tot la fel merge masina imi da eroare pe cilindru 1 si 2 si random plus p0300 misfiring random or multiple cylinder acceleasi erorii. ce pot sa mai incerc m-am uitat de furtune sparte vaccum etc nimic totul pare in regula am curatat debitmetru de aer cu solutie clapeta de acceleratie, am bagat si solutie in rezervor pentru injectoare am lasat-o pornita am mers cu ea si nimic, ce as putea sa-i mai verific? o zi faina
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O ultiimã variantã ar fi verificare/ mãsurare compresiei...
Prin furtunelele subțirele de la vas cãtre clapeta de accelerație și mai departe circulã apa?
Furtun de bypass de la corp termostat spre vasul de expansiune circulã apã/ antigel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR