VBaciu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2023
- Mesaj Privat
Salutare,
Inainte de a va spune ce problema am cu masina, vreau sa va spun ca pe aceasta masina am invatat sa conduc si ca o folosesc la food delivery in Bucuresti.
Problema mea la masina este legata de cablurile de ambreiaj care se tot rup. Kit-ul de ambreiaj a fost schimbat cand am primit masina, insa nici dupa 1000 de km de cand am primit masina s-a rupt primul cablu de ambreiaj. Am zis ca e ceva normal, asa ca am comandat un cablu nou de ambreiaj, care a tinut aproximativ 2 saptamani. Tin sa precizez ca in aceste doua saptamani am facut zilnic aproape 200 de km/zi in traficul din Bucuresti.
Am incercat tot felul de cabluri, de la cabluri de 50 de lei la cabluri de 150 de lei. Intr-o saptamana am schimbat si 3 cabluri. Nu pot sa imi explic cum cablul de la Sachs care a fost cel mai scump a tinut cel mai putin(nici 50 de km).
Dupa 30.000 de km in Bucuresti am ajuns la concluzia ca exista un tipar. Dupa ce cablul este schimbat si reglat, acesta merge perfect, este foarte usor de apasat, insa cand ating cu masina 1000 de km in aglomeratie, acesta devine din ce in ce mai tare pana cand se rupe. Au mai fost cazuri in care am folosit un cablu si aproape 4.000 de km, insa acesta trosnea cand era apasat si era foarte rigid si greu de apasat. Am incercat sa apelez la mecanici si mi-au cerut manopera 800 de lei ca sa se uite la ambreiaj in conditiile in care kit-ul nou nu avea nici 15.000 de km.
Avand in vedere problema pe care o am, am decis ca ar fi cel mai bine sa ies la munca cu masina doar in weekend cand Bucurestiul nu este asa aglomerat, astfel ma pot folosi de un cablu si 3 luni.
Am mai cautat pe net si nu prea am gasit nimic relevant pentru problema pe care o am, asa ca m-am decis sa scriu aici, poate gasesc o modalitate mai ieftina de rezolvare a problemei.
MODEL: Agila
MOTOR: Z10XE
LOCATIE: Bucuresti
Inainte de a va spune ce problema am cu masina, vreau sa va spun ca pe aceasta masina am invatat sa conduc si ca o folosesc la food delivery in Bucuresti.
Problema mea la masina este legata de cablurile de ambreiaj care se tot rup. Kit-ul de ambreiaj a fost schimbat cand am primit masina, insa nici dupa 1000 de km de cand am primit masina s-a rupt primul cablu de ambreiaj. Am zis ca e ceva normal, asa ca am comandat un cablu nou de ambreiaj, care a tinut aproximativ 2 saptamani. Tin sa precizez ca in aceste doua saptamani am facut zilnic aproape 200 de km/zi in traficul din Bucuresti.
Am incercat tot felul de cabluri, de la cabluri de 50 de lei la cabluri de 150 de lei. Intr-o saptamana am schimbat si 3 cabluri. Nu pot sa imi explic cum cablul de la Sachs care a fost cel mai scump a tinut cel mai putin(nici 50 de km).
Dupa 30.000 de km in Bucuresti am ajuns la concluzia ca exista un tipar. Dupa ce cablul este schimbat si reglat, acesta merge perfect, este foarte usor de apasat, insa cand ating cu masina 1000 de km in aglomeratie, acesta devine din ce in ce mai tare pana cand se rupe. Au mai fost cazuri in care am folosit un cablu si aproape 4.000 de km, insa acesta trosnea cand era apasat si era foarte rigid si greu de apasat. Am incercat sa apelez la mecanici si mi-au cerut manopera 800 de lei ca sa se uite la ambreiaj in conditiile in care kit-ul nou nu avea nici 15.000 de km.
Avand in vedere problema pe care o am, am decis ca ar fi cel mai bine sa ies la munca cu masina doar in weekend cand Bucurestiul nu este asa aglomerat, astfel ma pot folosi de un cablu si 3 luni.
Am mai cautat pe net si nu prea am gasit nimic relevant pentru problema pe care o am, asa ca m-am decis sa scriu aici, poate gasesc o modalitate mai ieftina de rezolvare a problemei.
MODEL: Agila
MOTOR: Z10XE
LOCATIE: Bucuresti
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Poate puneti o poza din " sutele " de cabluri rupte.
Se rup in acelasi loc ? Se rup poate de montaj defectuos
Poate lipseste o piesa pe caroserie SAU ...poate este schimbat ceva in zona ambreiajului ( sau chiar cutia) care nu mai permite folosirea unui cablu original al masinii in sine.
Adica ,cablul masinii nu mai este adecvat mecanicii de lucru actuale,,,,e prea intins, e prea scurt, nu permite reglaj adecvat( cu joc), trece printr o zona prea calda sau freaca de ceva, etc
Se rup in acelasi loc ? Se rup poate de montaj defectuos
Poate lipseste o piesa pe caroserie SAU ...poate este schimbat ceva in zona ambreiajului ( sau chiar cutia) care nu mai permite folosirea unui cablu original al masinii in sine.
Adica ,cablul masinii nu mai este adecvat mecanicii de lucru actuale,,,,e prea intins, e prea scurt, nu permite reglaj adecvat( cu joc), trece printr o zona prea calda sau freaca de ceva, etc
VBaciu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2023
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
VBaciu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2023
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat